Първоначално публикувано от търтей
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Присаждане на спир. апарат
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеКаква е логиката на АБС тогава?'97 155 1.8 16V
GMC YUKON DENALI 5.7 V8
the cost of living is dying...everybody pays...
sigpic
Comment
-
Ми незнам но просто няма логика при блокирали гуми спирането да е по добро....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеМи незнам но просто няма логика при блокирали гуми спирането да е по добро.....
иначе проповедника вярно е казал - малко по-усилени дискове и хубави накладки, за кола която не е търпяла голяма промяна на мощността са перфектният вариант!Last edited by Furious 155; d.m.y г., 12:33.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениена сух асфалт с хубава(разбирай нестара) гума е точно така"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Ами гледам че се е получила хубава дискусия
Иначе това, което помня аз от Пух е че от 257мм на 284мм има смисъл точно само при по-високи скорости...При спиране от 120-30км нямало разлика
ЗА сп. накладки и и дискове и т.н. вие сами си решавайте...Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеКаква е логиката на АБС тогава?
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
http://books.google.bg/books?id=I511...esult#PPA20,M1
19 и 20 страница, и 8 таблица......
Не мога да приема че спиране с блокиране на гумите е за предпочитане пред контролирано такова, независимо от това дали става в права линия, или в завой......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеhttp://books.google.bg/books?id=I511...esult#PPA20,M1
19 и 20 страница, и 8 таблица......
Не мога да приема че спиране с блокиране на гумите е за предпочитане пред контролирано такова, независимо от това дали става в права линия, или в завой......
http://www.youtube.com/watch?v=xbVFc...eature=related
на сухо абс-а обикновено спира колкото и без абс. Обаче лично аз предпочитам на сухо да нямам абс, просто защото в момента в който някое колело, особенно от задните, по-малко натоварени са и по-лесно губят сцепление. Това предизвиква изпускане и на спирачките на предните и спирането се удължава...
Ако системата абс е в комплект с такава за разпределение на спирачното усилие - тогава ефекта е по-силно изразен и даже кола с тези системи спира за по-кратко от кола без, на суха настилка!
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениевсичко написано в таблицата се отнася за мокра настилка и там с АБС е нормално да спреш по-рано.
http://www.youtube.com/watch?v=xbVFc...eature=related
Изобщо не виждам блокажа на гуми някъде да има предимство.....то ако беше така, изпушването на гуми във Формула 1 нямаше да се счита за грешка, която да коства време на пилота......
Тоя клип не виждам защо си го пуснал, чесно казано не разбирам нищо.......Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 18:00."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
И аз ще се включа в тази тема. Според мен истината е посредата ако този който спира с колата без АБС е Професионален шофьор (имам предвид такъв който наистина може да кара да речем един рали състезател или добър аматьор) може да спре с кола без АБС по бързо и по добре от колкото ако АБС му асистира, но това не означава че ще спира с болкиране на гуми.
Като студент работех в МЕИ ВАрна в един сервиз за автоматични скоростни кутии и един колега от университета имаше една корса 1,6 някакъв клас но незнам точно какъв(ролбари седалки пожарна система без доработки по мотора) и след всяко състезание му правех ревизия на скоростната кутия, с него сме си приказвали доста. Когато го питах имали АБС той ми каза че е махната "защото АБС-са е за баби и лелички" без него се спира пора по добре и по бързо стига да работиш със спирачките както трябва. Нещо интересно което научих от него е че корса 1,6 101к.с. е за предпочитане за рали автомобил пред хонда сивик В-тек 160к.с. макар че са в един клас но хондата за да върви иска много обороти и не е подходяща.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеМи същото е и на сухо в по горната таблица.....понеже ще кажеш че там са мерени тежки превозни средства, по надолу има и различни експерименти например таблица 24, а в шеста да речем са описани тестове на сух асфалт, и на мокър асфалт.....
Изобщо не виждам блокажа на гуми някъде да има предимство.....то ако беше така, изпушването на гуми във Формула 1 нямаше да се счита за грешка, която да коства време на пилота......
Тоя клип не виждам защо си го пуснал, чесно казано не разбирам нищо.......
Колкото до клипа - в началото пускат една комп. графика на кола която спира с блокирани колела и друга която спира с абс. Разстоянието за което спряха беше почти еднакво, но на тази с абс беше управляема и избегна препятствието!
Имаше една тема за абс някъде из форума: за или против абс-а и резултата беше, че за мокро и хлъзгаво да го има, а на сухо да го няма - там стана дума да е с копче кога да го има и кога не.
Всички нови системи в колите с абс имат и разпределение на спирачното усилие и реално двете заедно дават по-малък спирачен път на сухо, от колкото опит за спиране на ръба на сцеплението на гумите.Last edited by Furious 155; d.m.y г., 20:11.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Много мило, че темата получи такъв отзвук, но се питам все пак някъде из мненията дали няма да получа и аз отговор на моя въпрос:
- мога ли да присадя на моята кола предни спирачни апарати и дискове от 155 2,0ТС 16кл?
...дано поне "пух" се обади, като човек, който вече е осъществил подобна идея!AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеизпушването на гуми в ф1 има общо с прегряване на гумата и неравномерно износване - което със скоростта на придвижване предизвиква вибрациим които могат да разрушат окачването. Знаеш го по-добре от мен - картове караш
Като цяло не мисля вече да измествам темата наникъде, вкарахме я в друг коловоз....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщениеМного мило, че темата получи такъв отзвук, но се питам все пак някъде из мненията дали няма да получа и аз отговор на моя въпрос:
- мога ли да присадя на моята кола предни спирачни апарати и дискове от 155 2,0ТС 16кл?
...дано поне "пух" се обади, като човек, който вече е осъществил подобна идея!
И аз мислех да правя тази процедура в началото на лятото, но се отказах като разбрах, че няма смисъл ако няма да се развиват често скорости над 120км....Ииии че са излишни пари и за това и не го направих
Търси си от морга някоя с запазени апарати и действайПосле дискове накладки и си 6
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
Comment