Известие

Collapse
No announcement yet.

Присаждане на спир. апарат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
    противно на ширещите се теории, колата спира максимално като колелата са блокирани
    Каква е логиката на АБС тогава?
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Каква е логиката на АБС тогава?
      различна от асфалтовата
      '97 155 1.8 16V
      GMC YUKON DENALI 5.7 V8
      the cost of living is dying...everybody pays...
      sigpic

      Comment


      • #18
        Ми незнам но просто няма логика при блокирали гуми спирането да е по добро.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Ми незнам но просто няма логика при блокирали гуми спирането да е по добро.....
          на сух асфалт с хубава(разбирай нестара) гума е точно така

          иначе проповедника вярно е казал - малко по-усилени дискове и хубави накладки, за кола която не е търпяла голяма промяна на мощността са перфектният вариант!
          Last edited by Furious 155; d.m.y г., 12:33.


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
            на сух асфалт с хубава(разбирай нестара) гума е точно така
            Чакай да уточним да не говорим за различни неща - казваш че при сухо и добра гума, е по добре да спреш с блокирали гуми, отколкото с равномерно разпределено усилие,или с АБС да речем????
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Ами гледам че се е получила хубава дискусия

              Иначе това, което помня аз от Пух е че от 257мм на 284мм има смисъл точно само при по-високи скорости...При спиране от 120-30км нямало разлика

              ЗА сп. накладки и и дискове и т.н. вие сами си решавайте...
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
              by RUBIG service

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Каква е логиката на АБС тогава?
                логиката на абс-а е да имаш все още управление при спиране на хлъзгава настилка - идеята е не да спреш по-добре преди препятствието, а да имаш управление при спиране, за да избегнеш препятствието!


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #23
                  http://books.google.bg/books?id=I511...esult#PPA20,M1
                  19 и 20 страница, и 8 таблица......
                  Не мога да приема че спиране с блокиране на гумите е за предпочитане пред контролирано такова, независимо от това дали става в права линия, или в завой......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    http://books.google.bg/books?id=I511...esult#PPA20,M1
                    19 и 20 страница, и 8 таблица......
                    Не мога да приема че спиране с блокиране на гумите е за предпочитане пред контролирано такова, независимо от това дали става в права линия, или в завой......
                    всичко написано в таблицата се отнася за мокра настилка и там с АБС е нормално да спреш по-рано.
                    http://www.youtube.com/watch?v=xbVFc...eature=related

                    на сухо абс-а обикновено спира колкото и без абс. Обаче лично аз предпочитам на сухо да нямам абс, просто защото в момента в който някое колело, особенно от задните, по-малко натоварени са и по-лесно губят сцепление. Това предизвиква изпускане и на спирачките на предните и спирането се удължава...
                    Ако системата абс е в комплект с такава за разпределение на спирачното усилие - тогава ефекта е по-силно изразен и даже кола с тези системи спира за по-кратко от кола без, на суха настилка!


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                      всичко написано в таблицата се отнася за мокра настилка и там с АБС е нормално да спреш по-рано.
                      http://www.youtube.com/watch?v=xbVFc...eature=related
                      Ми същото е и на сухо в по горната таблица.....понеже ще кажеш че там са мерени тежки превозни средства, по надолу има и различни експерименти например таблица 24, а в шеста да речем са описани тестове на сух асфалт, и на мокър асфалт.....
                      Изобщо не виждам блокажа на гуми някъде да има предимство.....то ако беше така, изпушването на гуми във Формула 1 нямаше да се счита за грешка, която да коства време на пилота......
                      Тоя клип не виждам защо си го пуснал, чесно казано не разбирам нищо.......
                      Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 18:00.
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #26
                        И аз ще се включа в тази тема. Според мен истината е посредата ако този който спира с колата без АБС е Професионален шофьор (имам предвид такъв който наистина може да кара да речем един рали състезател или добър аматьор) може да спре с кола без АБС по бързо и по добре от колкото ако АБС му асистира, но това не означава че ще спира с болкиране на гуми.
                        Като студент работех в МЕИ ВАрна в един сервиз за автоматични скоростни кутии и един колега от университета имаше една корса 1,6 някакъв клас но незнам точно какъв(ролбари седалки пожарна система без доработки по мотора) и след всяко състезание му правех ревизия на скоростната кутия, с него сме си приказвали доста. Когато го питах имали АБС той ми каза че е махната "защото АБС-са е за баби и лелички" без него се спира пора по добре и по бързо стига да работиш със спирачките както трябва. Нещо интересно което научих от него е че корса 1,6 101к.с. е за предпочитане за рали автомобил пред хонда сивик В-тек 160к.с. макар че са в един клас но хондата за да върви иска много обороти и не е подходяща.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Ми същото е и на сухо в по горната таблица.....понеже ще кажеш че там са мерени тежки превозни средства, по надолу има и различни експерименти например таблица 24, а в шеста да речем са описани тестове на сух асфалт, и на мокър асфалт.....
                          Изобщо не виждам блокажа на гуми някъде да има предимство.....то ако беше така, изпушването на гуми във Формула 1 нямаше да се счита за грешка, която да коства време на пилота......
                          Тоя клип не виждам защо си го пуснал, чесно казано не разбирам нищо.......
                          изпушването на гуми в ф1 има общо с прегряване на гумата(пояснение: гумата от влаченето блокирана се прегравя зоната на триене и грейнинга я унищожава) и неравномерно износване - което със скоростта на придвижване предизвиква вибрациим които могат да разрушат окачването. Знаеш го по-добре от мен - картове караш
                          Колкото до клипа - в началото пускат една комп. графика на кола която спира с блокирани колела и друга която спира с абс. Разстоянието за което спряха беше почти еднакво, но на тази с абс беше управляема и избегна препятствието!
                          Имаше една тема за абс някъде из форума: за или против абс-а и резултата беше, че за мокро и хлъзгаво да го има, а на сухо да го няма - там стана дума да е с копче кога да го има и кога не .
                          Всички нови системи в колите с абс имат и разпределение на спирачното усилие и реално двете заедно дават по-малък спирачен път на сухо, от колкото опит за спиране на ръба на сцеплението на гумите.
                          Last edited by Furious 155; d.m.y г., 20:11.


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • #28
                            Много мило, че темата получи такъв отзвук, но се питам все пак някъде из мненията дали няма да получа и аз отговор на моя въпрос:
                            - мога ли да присадя на моята кола предни спирачни апарати и дискове от 155 2,0ТС 16кл?
                            ...дано поне "пух" се обади, като човек, който вече е осъществил подобна идея!
                            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                              изпушването на гуми в ф1 има общо с прегряване на гумата и неравномерно износване - което със скоростта на придвижване предизвиква вибрациим които могат да разрушат окачването. Знаеш го по-добре от мен - картове караш
                              Е тука вече мога да споря до утре - така наречения флат спот е причина за вибрации, а той се получава при блокиране на спирачките.....а те блокират в повечето случай когато гумите са все още студени.....но това като цяло е следствие от невъзможноста механически гумата да се "задържи" за асфалта.....
                              Като цяло не мисля вече да измествам темата наникъде, вкарахме я в друг коловоз.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                                Много мило, че темата получи такъв отзвук, но се питам все пак някъде из мненията дали няма да получа и аз отговор на моя въпрос:
                                - мога ли да присадя на моята кола предни спирачни апарати и дискове от 155 2,0ТС 16кл?
                                ...дано поне "пух" се обади, като човек, който вече е осъществил подобна идея!
                                Дааа можеш...Мисля, че стана ясно и от темата...И самия факт че и той го е правил и т.н..

                                И аз мислех да правя тази процедура в началото на лятото, но се отказах като разбрах, че няма смисъл ако няма да се развиват често скорости над 120км....Ииии че са излишни пари и за това и не го направих

                                Търси си от морга някоя с запазени апарати и действай После дискове накладки и си 6
                                Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                                exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                                ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                                ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                                by RUBIG service

                                Comment

                                Working...
                                X