Въпроса ми е следния кой управлява пускането на вентилатора за охлаждане на радиатора. Предполагам че го пуска ЕКУ-то като взима стойността отчетена от датчика на термостата, но ми се иска да не е така или сигнала е от другаде. Искам да мога да включвам когато пожелая съпротивления 2К ома и Еку-то да мисля че двигателя е суден и да подава по богата смес, за повече Повер. Но ме притеснява това че ако се върже такова съпротивление и се включи ако температурата на двигателя стане висока няма кой да включи вентилатора за да охлади радиатора, ако се включва от еку-то.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Кой управлява пускането на вентилатора за охлаждане на водния радиатор.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеПредполагам че го пуска ЕКУ-то като взима стойността отчетена от датчика на термостата, но ми се иска да не е така . .
пп чипосваш а?по-тънкия начин.
Last edited by code; d.m.y г., 20:43.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
-
То по този път съм минал вече но искам още. Обратна връзка има но като е студена колата сякаш върви повече отколкото като загрее ако Екуто казва че двигателя е студен сместа си става по богата и ламбдата не я намаля защото уж двигателя е студен. А за гледането на температурата е ясно но датчика в купето не е от няй верните примерно двигателя е на 90 градуса а на датчика отчита малко след 80 няколко алфи съм закачал до сега и на всички е така. За съжаление ще трябва да съм наблюдателен и то доста проблема е че по някога при разни гонки може и да се заплесне човек и за едната глупост да се свари чайника.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеТо по този път съм минал вече но искам още. Обратна връзка има но като е студена колата сякаш върви повече отколкото като загрее ако Екуто казва че двигателя е студен сместа си става по богата и ламбдата не я намаля защото уж двигателя е студен. А за гледането на температурата е ясно но датчика в купето не е от няй верните примерно двигателя е на 90 градуса а на датчика отчита малко след 80 няколко алфи съм закачал до сега и на всички е така. За съжаление ще трябва да съм наблюдателен и то доста проблема е че по някога при разни гонки може и да се заплесне човек и за едната глупост да се свари чайника.иначе за температурата като си знаеш къде стои стрелката по принцип прави впечатление като почне да катери. Може и да си вържеш копчето за съпротивлението успоредно със 1-ва степен на вентилатора.
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
пускането на перката при 155 е от датчика на радиатора водния. На 156 няма ли такъв датчик? Отделно датчика на термостата е за компа да смени режима на двигателя след като мине определена температура и отива към нормален темп. диапазон на работа!
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеПрав си, направих го по-умен отколкото еиначе за температурата като си знаеш къде стои стрелката по принцип прави впечатление като почне да катери. Може и да си вържеш копчето за съпротивлението успоредно със 1-ва степен на вентилатора.
пускането на перката при 155 е от датчика на радиатора водния. На 156 няма ли такъв датчик?156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
На моята са ми пускали вентилатора от закачен лаптоп, което идва да покаже ..? На 156 предполагам е същото.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеВъпроса ми е следния кой управлява пускането на вентилатора за охлаждане на радиатора?156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
Bosch Motronic M2.10.4 MPFi
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеНа моята са ми пускали вентилатора от закачен лаптоп, което идва да покаже ..? На 156 предполагам е същото.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщениеЕй тези двамата с червено - РЕЛЕ и РЕЗИСТОРПървоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеИ аз си го пускам през алфадиага, само се чудя този ресистор за какво е релето ясно156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
Bosch Motronic M2.10.4 MPFi
Comment
-
перката се пуска от компа и демек взима инфо от датчика на темостата
Ако искаш да си пускаш перката принудително може да го правиш от релетата пред акумолатора обаче запаметява грешка в ЕКУ-то
А резистора е за първа степен и релетата са двеAlfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...
Comment
-
Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщениеРезисторът променя съпротивлението си според температурата на радиатора и от него зависи дали перката на радиатора ще завърти или не. Според температурата/съпротивлението се вкл I и II степен.Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеИ аз си го пускам през алфадиага, само се чудя този ресистор за какво е релето ясносложете си по един чип,проходна генерация,филтърче и тва е,повече тунинг на атмосферка само с валове,ма там е скъпичко
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеПак ми се струва че се занимавате с безмислици,кви са тия тунинги бресложете си по един чип,проходна генерация,филтърче и тва е,повече тунинг на атмосферка само с валове,ма там е скъпичко
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Еми ми остават валовете значи и не са скъпи много искат ми 200 паунда без доставката и монтажа а паунда е 2лв доставката около 100-150лв и монтажа с чипа към 700лв. Но ме притеснява това че колата отново ще умре в ниските обороти което ме разубешдава малко, а по принцип валовете които съм харесал са с най лекичките и има дават работен диапазаон от 1500-6500.
А съпротивлението мисля да го включвам когато реша да го направя да се включва с бутон от купето ,а за ефекта ще стане ясно като се сложи пробва и засече с някоя друга кола, ще я видя на алфадиага какви стойности дава с какъв аванс работи дебитомера отчита ли си килограмите и разни такива работи.
Очаквам мнения на колеги които са пробвали въпросното нещоLast edited by Novachev; d.m.y г., 14:10.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
Comment