Известие

Collapse
No announcement yet.

Акумолатор за Алфа 156 2.4 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Акумолатор за Алфа 156 2.4 jtd

    Колеги моля кажете ми какъв акумолатор да си взема като марка и като качество че има доста различни мнения?А другия ми въпрос е трябва ли често да се зарежда акумолатаора през зимата дори и нов да е защото живея в малак град и я карам на къси разтояние с по често я пала.Възможно ли е ако си взема нов акумолатор пак да ми пада при положение че динамато ми зарежда?

  • #2
    Първоначално публикувано от robibg Покажи съобщение
    Колеги моля кажете ми какъв акумолатор да си взема като марка и като качество че има доста различни мнения?какъвто искаш въпроса е колко пари ти се трошат, около 75АhА другия ми въпрос е трябва ли често да се зарежда акумолатаора през зимата дори и нов да е защото живея в малак град и я карам на къси разтояние с по често я пала.Купи си уред за мерене на гъстота - 3лв и ще разбереш трябва ли или не. Възможно ли е ако си взема нов акумолатор пак да ми пада при положение че динамато ми зарежда?
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      За 166 със същия двигател го дават по книжка 100 mAh. Моята я взех с тотален мъртвец - даже не можа да стигне до нас и трябваше набързо да купя акумулатор и още не знаех предписанията, та затова взех 75 mAh. Година и 3 месеца вече нямам грижи, но ми се струва, че върти мааалко по-бавно отколкото трябва. Моят избор като марка и модел е Монбат от тези, които са без поддръжка.
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD
      Блог за работа и кариера

      sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
        За 166 със същия двигател го дават по книжка 100 mAh. Моята я взех с тотален мъртвец - даже не можа да стигне до нас и трябваше набързо да купя акумулатор и още не знаех предписанията, та затова взех 75 mAh. Година и 3 месеца вече нямам грижи, но ми се струва, че върти мааалко по-бавно отколкото трябва. Моят избор като марка и модел е Монбат от тези, които са без поддръжка.
        Колега Коки,
        с тези мили ампер часове и жи си ем не можеш да подкараш!

        На въпроса на колегата:
        Капацитета на акумУлатора за 156 2,4 жтд по каталог е 74 (75) Аh. Препоръчително е да е с по-висок пусков ток - 700-750 А (EN).
        Обикновен трябва да изкара 4-5 години, скъп - 8-9. Съвета ми е да си вземеш Необслужваем акумулатор. Няма да се занимаваш с прегледи, доливане на води, мерене на киселини и т.н. Вече сме 21 век!
        Щом караш на къси разстояния, какъвто и да си купиш, ще имаш проблеми. Спасението е проверка и ако е необходимо дозареждане със зарядно.

        Успех

        Comment


        • #5
          Е по какво се разбира че акумулатора е от необслужваемите.Моя е Искра 62аh на 4 месеца и неска го гледах не трябва да се долива сякаш

          Comment


          • #6
            Много просто - ако има тапи за отваряне и доливане, значи е обслужваем.

            Comment


            • #7
              Значи моя е от тях.Аз много разбирам че да го гледам видях че има киселина над минимума и това е.Сега вече чак на лято ши го гледам

              Comment


              • #8
                Долива се докато покрие 15мм над клетката, ако има нужда. Необслужваемите са ок при напълно изправни коли, ако динамото зарежда различно от предписаното може да им ... мамата много бързо.
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                  Долива се докато покрие 15мм над клетката, ако има нужда. Необслужваемите са ок при напълно изправни коли, ако динамото зарежда различно от предписаното може да им ... мамата много бързо.
                  Ако алтернаторът не е изправен, "мамата" ще дойде много бързо, без значение акумулаторът дали е скъп, евтин, обслужваем или не...

                  Comment


                  • #10
                    Е как можеш да разбереш дали е изправен или не.Аз знам номера с фаровете като караш вечер и като изключиш от скорост трябва съвсем малко да намалеят фаровете и после като включиш пак да се засилят това означава че динамото зарежда.Така са ми казвали и моита така прави

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
                      Е как можеш да разбереш дали е изправен или не.Аз знам номера с фаровете като караш вечер и като изключиш от скорост трябва съвсем малко да намалеят фаровете и после като включиш пак да се засилят това означава че динамото зарежда.Така са ми казвали и моита така прави
                      Хайде малко теория:
                      Алтернаторът трябва да дава напрежение между 13,8 - 14,5 V.
                      1. Измерване при запален двигател, с включени къси светлини, без други консуматори, без да се форсира двигателя.
                      2. Измерване при запален двигател, без консуматори, двигателя се форсира до средните обороти.

                      Ако в двата случая дава горното напрежение - алтернаторът е добре.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                        Колега Коки,
                        с тези мили ампер часове и жи си ем не можеш да подкараш!


                        Амперчаса, разбира се! Да можех и да готвя!
                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                        Блог за работа и кариера

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
                          Е по какво се разбира че акумулатора е от необслужваемите...
                          Ами на него пише: Maintanence free
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                          Блог за работа и кариера

                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
                            Значи моя е от тях.Аз много разбирам че да го гледам видях че има киселина над минимума и това е.Сега вече чак на лято ши го гледам
                            "Искра" нямат необслужваеми, затова избрах Монбат необслужваем - 75 Ач ~ 180 лв.

                            Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                            ...Моят избор като марка и модел е Монбат от тези, които са без поддръжка.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                            Блог за работа и кариера

                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
                              Е как можеш да разбереш дали е изправен или не...
                              Много просто - отиваш в първия сервиз, в който има жичкаджия, и срещу 2 лв ще измери напрежението и ще ти каже дали е изправен.
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                              Блог за работа и кариера

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X