Известие

Collapse
No announcement yet.

Акумолатор за Алфа 156 2.4 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    лелиии
    тва консуматорското общество ебава мамата на всичко и спира мисленето у хората

    - няма необслужваеми акумулатори с киселина, това е евтин търговски трик (има такива гелови, ма там цените като ви кажа ще ви стане зле)
    - акумулатор се проврява с аерометър - много елементарно и евтино уредче - показва гъстотат на електролита дали е в нормите
    - алтернаторът се проверява както е писал колегата спечелист, но с една подробност - проверява се само при изправен акумулатор, а не на заминал
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #17
      Колеги така и така се отдалечихме от темата, искам да Ви напомня, че ако нивото на електролита в акумулатора е намаляло и има нужда от доливане, дестилирана вода се налива ПРЕДИ да почнете да го зареждате със зарядно или по-дълъг път. Ако долеете вечерта и зарежете колата на другия ден може и да не запалите.
      Alfa Romeo 75 24V

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
        ...

        - няма необслужваеми акумулатори с киселина, това е евтин търговски трик (има такива гелови, ма там цените ...
        Драги ми Търтейо!
        Бих поспорил по тази точка на вашето изказване.

        Има такива акумулатори, трика в тях е в конденз сепаратора, който играе ролята на капак на акумулатора.
        Ако по някаква причина ак. почне да ври (от презареждане напр.) или да се изпарява водата (напр. през лятото от високите темп.), парата влиза в този сепаратор, кондензира и се връща отново в ак.
        Те са капсуловани, поради това се наричат и необслужваеми...

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
          Драги ми Търтейо!
          Бих поспорил по тази точка на вашето изказване.

          Има такива акумулатори, трика в тях е в конденз сепаратора, който играе ролята на капак на акумулатора.
          Ако по някаква причина ак. почне да ври (от презареждане напр.) или да се изпарява водата (напр. през лятото от високите темп.), парата влиза в този сепаратор, кондензира и се връща отново в ак.
          Те са капсуловани, поради това се наричат и необслужваеми...
          тия същите къде им викаш капсуловани ги отварям с поглед и отдолу е същата класическа технология
          освен това практиката показва, че и те губят вода и им се налага да се доливат
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #20
            Няма невъзможни и абсолютни неща...
            Ако си решил, ще го отвориш - но загубата на течност е в пъти по-малка от обикновените. Това преди да се отвори...
            Освен това не са и херметичеси затворени, щото иначе ще има бум ...

            Comment


            • #21
              тъй тъй
              обслужва си се прекрасно и изкарва няколко годинки отгоре
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #22
                Мда отваря се много лесно, всичките капачки са на една лента. Даже по-лесно от нормалния щото там трябва да ги развиваш една по една
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #23
                  Май се отклонихме от темата!Колегата ни попита каква марка ше му препоръчаме,а започнахме да изнасяме лекция за видовете и моделите.Напълно съм съгласен с Търтея.Киселинните се делят на два вида:обслужваеми и такива,които заради търговски трикове са направени трудни за обслужване.По това ще познаете,че ви мамят.Най-добрите в момента,от киселинните акумулатори са словенските Топ Ла.Те са от типа на акумулаторите,които на практика не губят от електролита,но хората са си сложили и капачки,за да не се правиш на магьосник с отверки,длета и друга железария,за да долееш или просто да видиш какво става в него.Такъв от тая марка,още не съм видял дефектен.Моя е такъв и за 7-8 години съм доливал само веднъж вода.Трета кола скапвам с него.Горещо го препоръчвам на всички!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Май се отклонихме от темата!Колегата ни попита каква марка ше му препоръчаме,а започнахме да изнасяме лекция за видовете и моделите.Напълно съм съгласен с Търтея.Киселинните се делят на два вида:обслужваеми и такива,които заради търговски трикове са направени трудни за обслужване.По това ще познаете,че ви мамят.Най-добрите в момента,от киселинните акумулатори са словенските Топ Ла.

                    ....
                    Нали не правиш реклама на Топла!?! Така ме разсмя, че ме болят коремните мускули....

                    Акумулатрите се делят на много повече видове, но това е друга тема.

                    Директно ще отговоря на колегата какъв акумулатор да си вземе - 75 Аh 750 А(ЕN) Необслужваем.
                    А колкото до марката: Varta Bosch Technology

                    Varta Silver Dynamic / Bosch S5 Silver Plus

                    Цената им е около 210,- лв, с 3 години гаранция, при нормална експлоатация изкарват на 8 години.

                    В дългогодишната ми практика в продажба и гаранционно сервизно обслужване на акумулатори, съм виждал акумулатори на над 10 години! Визирам горните две марки.

                    Comment


                    • #25
                      Колега,разсмивал съм ного хора през живота си,но после аз съм се смял."Дългогодишната" ти практика,в обслужването на необслужваеми акумулатори е ясна!Реклама няма начин как да им правя,защото поне от девет години не се занимавам с продажба на акумулатори.Първия завод,който започна да произвежда акумулаторни батерии по технологията с калций,е словенския Трепча.Старите Жигули караха с тях по девет години.Шкода Октавия с бошовите по 3-4.Още тогава Словения беше много по-напред в електротехниката от цяла Европа.Да не сравняваме и параметрите на словенските генератори Искра с Бош.Когато при един и съши обем Бош вадеха 55А и 13,6-13.8 В,Искра вадеха 75А при 14.2-14.4 В.Те бяха и първите,които обърнаха внимание на диаметъра на пръстените на ротора.Който разбира,знае за какво говоря.Проблема и преди и сега е , че Словения е кукленска държава и няма как да произведе голямо количество.От каквото и да е.Иначе сравни една пералня или каквато и да е бяла техника на Горение с Бош и ще разбереш за какво говоря.Бош и Варта са много добри акумулатори,лошото е,че не знаеш.къде са произведени.Ако са германски или чешки,няма проблеми,но един испански Бош е пълен боклук.Които иска,нека отвори един испански и един чешки или немски и ще разбере и без да е специалист за какво говоря.Освен това,важно е да преценим съотношението качество-цена.Ако е да му предложиме на колегата най-добрия -моля: Оптима 55 А/ч.Не му трябва по-голям.
                      А сега за рекламата.Вярно,че започнах да продавам тая марка и я наложих в Кюстендил,преди десет години,защото мацката,която беше представител на фирмата,много ми харесваше.Нищо не стана,но акумулаторите си ги биваше.Имат и много дълъг период на разряд.Невероятен!Престояват по една година,без заряд и пак палят.Другата им особеност е,че още преди десетилетие,те отговаряха на повишените изисквания,които наложиха японските производители на коли.Тоест повишеното на 14.5-14.7 волта напрежение на техните генератори.
                      За това,колега.хайде да не се смееме,когато някой каже нещо,което не знаеме и да не викаме за жирафа,че такова животно нема.Дай да си закопчаеме дюкяните и прибереме инструментите и като има нещо да си казваме , да го правиме на ЛС.Иначе в Общи приказки има две хубави теми:за майсторите... и форумния плювалник.А сега в предвид часа-наздраве
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #26
                        Само искам да кажа, че БОШ не е символ за качество много отдавна
                        Един таксиметров шофьор може да скапе един акумулатор за няколко месеца и да остане доволен.
                        Аз, който и да купя, пак ще остана доволен, защото ще си работи, когато продавам колата, т.е. след 1-2 години.

                        Доколкото знам от бакшишите, предпочитат Топла и Делко Това не са евтини акумулатори, а знаем всички какви цигани са на даването на пари.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Колега,разсмивал съм ного хора през живота си,но после аз съм се смял."Дългогодишната" ти практика,в обслужването на необслужваеми акумулатори е ясна!Реклама няма начин как да им правя,защото поне от девет години не се занимавам с продажба на акумулатори.Първия завод,който започна да произвежда акумулаторни батерии по технологията с калций,е словенския Трепча.Старите Жигули караха с тях по девет години.Шкода Октавия с бошовите по 3-4.Още тогава Словения беше много по-напред в електротехниката от цяла Европа.Да не сравняваме и параметрите на словенските генератори Искра с Бош.Когато при един и съши обем Бош вадеха 55А и 13,6-13.8 В,Искра вадеха 75А при 14.2-14.4 В.Те бяха и първите,които обърнаха внимание на диаметъра на пръстените на ротора.Който разбира,знае за какво говоря.Проблема и преди и сега е , че Словения е кукленска държава и няма как да произведе голямо количество.От каквото и да е.Иначе сравни една пералня или каквато и да е бяла техника на Горение с Бош и ще разбереш за какво говоря.Бош и Варта са много добри акумулатори,лошото е,че не знаеш.къде са произведени.Ако са германски или чешки,няма проблеми,но един испански Бош е пълен боклук.Които иска,нека отвори един испански и един чешки или немски и ще разбере и без да е специалист за какво говоря.Освен това,важно е да преценим съотношението качество-цена.Ако е да му предложиме на колегата най-добрия -моля: Оптима 55 А/ч.Не му трябва по-голям.
                          А сега за рекламата.Вярно,че започнах да продавам тая марка и я наложих в Кюстендил,преди десет години,защото мацката,която беше представител на фирмата,много ми харесваше.Нищо не стана,но акумулаторите си ги биваше.Имат и много дълъг период на разряд.Невероятен!Престояват по една година,без заряд и пак палят.Другата им особеност е,че още преди десетилетие,те отговаряха на повишените изисквания,които наложиха японските производители на коли.Тоест повишеното на 14.5-14.7 волта напрежение на техните генератори.
                          За това,колега.хайде да не се смееме,когато някой каже нещо,което не знаеме и да не викаме за жирафа,че такова животно нема.Дай да си закопчаеме дюкяните и прибереме инструментите и като има нещо да си казваме , да го правиме на ЛС.Иначе в Общи приказки има две хубави теми:за майсторите... и форумния плювалник.А сега в предвид часа-наздраве
                          1. "Дългогодишната" ти практика,в обслужването на необслужваеми акумулатори е ясна!
                          2. Първия завод,който започна да произвежда акумулаторни батерии по технологията с калций,е словенския Трепча.
                          3. Още тогава Словения беше много по-напред в електротехниката от цяла Европа.Да не сравняваме и параметрите на словенските генератори Искра с Бош.Когато при един и съши обем Бош вадеха 55А и 13,6-13.8 В,Искра вадеха 75А при 14.2-14.4 В.
                          4. Проблема и преди и сега е , че Словения е кукленска държава и няма как да произведе голямо количество.От каквото и да е.Иначе сравни една пералня или каквато и да е бяла техника на Горение с Бош и ще разбереш за какво говоря.
                          5. Бош и Варта са много добри акумулатори,лошото е,че не знаеш.къде са произведени.Ако са германски или чешки,няма проблеми,но един испански Бош е пълен боклук.Които иска,нека отвори един испански и един чешки или немски и ще разбере и без да е специалист за какво говоря.Освен това,важно е да преценим съотношението качество-цена.Ако е да му предложиме на колегата най-добрия -моля: Оптима 55 А/ч.Не му трябва по-голям.
                          6. А сега за рекламата.Вярно,че започнах да продавам тая марка и я наложих в Кюстендил,преди десет години,защото мацката,...


                          Ще си позволя да дубликирам твоята реплика, кратко:

                          По т.1 – Акумулаторите са необслужваеми за потребителите, клиентите, но си имат сервизно обслужване. Правиш ли разлика? Явно, не!

                          По т.2 – Тази техногология е от миналия век. Едва ли те са първите!

                          По т.3 – Доста смело изказване! Ще го оставя без коментар.

                          По т.4 – Това е една много красива страна, с културни, исторически и туристически ценности.

                          По т.5 – Това, че ти не знаеш, си е твой проблем. Завода е в Испания и акумулаторите се произвеждат само там;
                          На колегата със 156 2,4 жтд му трябва 74 Аh. Толкова изисква производителя Алфа Ромео! 55 Ah можеш да го сложиш на боксер 1.4

                          По т.6 – Кажи сега за мацката, другото са празни приказки... ,че яко оспамихме темата ...

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                            1. "Дългогодишната" ти практика,в обслужването на необслужваеми акумулатори е ясна!
                            2. Първия завод,който започна да произвежда акумулаторни батерии по технологията с калций,е словенския Трепча.
                            3. Още тогава Словения беше много по-напред в електротехниката от цяла Европа.Да не сравняваме и параметрите на словенските генератори Искра с Бош.Когато при един и съши обем Бош вадеха 55А и 13,6-13.8 В,Искра вадеха 75А при 14.2-14.4 В.
                            4. Проблема и преди и сега е , че Словения е кукленска държава и няма как да произведе голямо количество.От каквото и да е.Иначе сравни една пералня или каквато и да е бяла техника на Горение с Бош и ще разбереш за какво говоря.
                            5. Бош и Варта са много добри акумулатори,лошото е,че не знаеш.къде са произведени.Ако са германски или чешки,няма проблеми,но един испански Бош е пълен боклук.Които иска,нека отвори един испански и един чешки или немски и ще разбере и без да е специалист за какво говоря.Освен това,важно е да преценим съотношението качество-цена.Ако е да му предложиме на колегата най-добрия -моля: Оптима 55 А/ч.Не му трябва по-голям.
                            6. А сега за рекламата.Вярно,че започнах да продавам тая марка и я наложих в Кюстендил,преди десет години,защото мацката,...


                            Ще си позволя да дубликирам твоята реплика, кратко:

                            По т.1 – Акумулаторите са необслужваеми за потребителите, клиентите, но си имат сервизно обслужване. Правиш ли разлика? Явно, не!

                            По т.2 – Тази техногология е от миналия век. Едва ли те са първите!

                            По т.3 – Доста смело изказване! Ще го оставя без коментар.

                            По т.4 – Това е една много красива страна, с културни, исторически и туристически ценности.

                            По т.5 – Това, че ти не знаеш, си е твой проблем. Завода е в Испания и акумулаторите се произвеждат само там;
                            На колегата със 156 2,4 жтд му трябва 74 Аh. Толкова изисква производителя Алфа Ромео! 55 Ah можеш да го сложиш на боксер 1.4

                            По т.6 – Кажи сега за мацката, другото са празни приказки... ,че яко оспамихме темата ...
                            Мацката отдавна е в миналото.По точките,явно не си ме разбрал.Колкото за 55 А/ч на Оптима и аз доказвах с пяна на уста ,че правят грешка,ама хората ги използват вече 5 години на камион Мерцедес с 10 цилиндров двигател.Прогнозата ми беше да ги скапят за една седмица,ама нъцки.Още заместват 150 амперовите по каталог.Не ми се влиза в глупави спорове.Явно и двамата знаеме по нещо различно, но точно днес не ми се занимава повече с техника.Все пак имам рожден ден и не съм празнувал,като хората от 8 години.Наздраве!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment

                            Working...
                            X