Известие

Collapse
No announcement yet.

колко е въртящия момент

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • колко е въртящия момент

    колегата тия дни му пристига 156 2,4 jtd и твърди це ще бие мойто GTV щото въртящия момент бил много по-голям въпреки че конете са доста в моя полза 150 -136 ако не се лъжа
    та колко е въртящия момент но 2,0 твинспарка?
    GTV 2.0 TS - dead
    156 2.4 JTD - dead
    147 1.6 TS - dead
    BMW 520 E39 - live

  • #2
    ..

    за вартиащиа момент незнам какав е, но мислиа 4е:ако неговиат е по-голиам това му е в полза само на старта в смисал на ниски обороти има пове4е сила.

    Comment


    • #3
      GTV 2.0 TS 150 bhp
      Крутящий момент(н*м) 186/4000

      156 2.4 JTD 136 bhp
      Крутящий момент(н*м) 304/2000

      ако 156цата е без чип, нешата са много на кантар, и ще зависи от състоянието на автомобилите и щоферите...

      виж ако е чипосано JTD-to то отива на 170 коня и много вероятно ше те бие, аз лично съм виждал 156 2.4JTD да бие ГТВ 2.0 - на Италфест 2004
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment


      • #4
        Ако JTD-то е без чип GTV-то ще го бие 100%
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          А ако е с чип работата е на кантар тъй като зависи от чипа шофера и др., но по вероятно дизела ще е по бърз

          Comment


          • #6
            Ако и двете коли са читави...ГТВто е по-бързо на гонка тип драг състезание.

            Ако дизела е чипосан, ГТВто без сериозни доработки ще падне....

            Ако помните ГТВто на феста беше пипано...а на Пламен 156тицата е била не едно или две ГТВта

            пс: при всекидневно каране дизела е много по-бърз...и лесен за каране.
            sigpic
            Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
            " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
            "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от gigi
              А ако е с чип работата е на кантар тъй като зависи от чипа шофера и др., но по вероятно дизела ще е по бърз
              не е на кантар, тва сме го гледали на живо, дизела си бие като стой та гледай
              '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
              '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
              '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от KGB

                пс: при всекидневно каране дизела е много по-бърз...и лесен за каране.
                тва па как го измисли, че е по-лесен ?!
                в тва че трябва като баничарка да сменяш скоростите на 2000 оборота
                не виждам нищо лесно

                даже на по кратки разстояние си е фън да се изрежеш на 7000рпм и да чуеш зверски звук
                което с дизела освен да чуеш звук като от Икарус друго няма как да стане

                '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                Comment


                • #9


                  Валжооо! Има и бензинови баничарки ! Дори и при дизеловите, обаче 2000 об/мин не е задължителната граница за превключване на скоростите .
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Venci


                    Валжооо! Има и бензинови баничарки ! Дори и при дизеловите, обаче 2000 об/мин не е задължителната граница за превключване на скоростите .
                    знам бе но ме разбра кво имах превдвид
                    ако 50000км сменяш на 4500рпм скоростите на дизеларката ква ше да е тя...
                    нема да я бъде оше дълго ....
                    докато на бензиновата алфа 4500 са си нормални за редови двигател
                    а за боксер са си направо пенсионерско каране
                    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                    Comment


                    • #11
                      Покарай хубав дизел една седмица и после се качи на бензин (не говоря за 200-3000коня кола) и ще видиш...нали в момента карам бензин...мъка си е...

                      Ще се влюбиш в 3та скорост на дизела....а и ще се обедиш, че при дизела се превключва доста по-рядко
                      sigpic
                      Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                      " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                      "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                      Comment


                      • #12
                        Относно разликата в карането карал съм и дизел и бензин и поне чисто мое виждане е че се карат еднакво лесно, а относно двете коли които сравнявате ако дизелака нема чип ще падне със сигурност, но ако има ще бие
                        ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                        ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                        Comment


                        • #13
                          предимството не нормалния бензинов двигател е че разполага с мощността си в по-голям диапазон на оборотите а турбодизела с приблизително еднакви параметри разполага с по-голям въртящ момент заради по-големия ход на буталото и по-ниските обороти които развива но за по-малко време. примерно бензина се развива по-плавно от 1000 до 6000оборота примерно а турбодизела от 2 до към 3500 - 4000 но с повече ПОВЕР говориме за номален бензинов и дизел с обикновена турбина
                          '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                          '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от valjo
                            Първоначално публикувано от gigi
                            А ако е с чип работата е на кантар тъй като зависи от чипа шофера и др., но по вероятно дизела ще е по бърз
                            не е на кантар, тва сме го гледали на живо, дизела си бие като стой та гледай
                            Дизела си бие щот на Пламен е бил читав а аз ти казвам че повечето чипове в бг са малко затуй зависи и работата е на кантар, макар и с превес на дизелака. Ако искаш намери 2.4 дизелак с чип и дай да се пуснеме с него.
                            А градско се кара по лесно бензин, но за извън града дизела с тоя въртящ момент просто е кеф.

                            Comment


                            • #15
                              С на племен бившия дизеляк ли искаш да се пробваш
                              Alfa Romeo 146 1.9 TD - Благодаря ти Алфаманяк за това което направи за нея!!!

                              Comment

                              Working...
                              X