Известие

Collapse
No announcement yet.

Бояджийски въпрос!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Бояджийски въпрос!

    Здравейте колеги. Вчера ходих на автомивка. Не бях мил колата зимата. След измиването забелязах нови драскотини и съборен лак и боя по веждите на предните калници в долната им част (къдто гумите хвърлят камъчета) и лека ръждичка. По шофьоркста врата драскотини (ударих един бурдюр пред едно заведение веднъж). Как да е. Веждите ги шкурнах и ги боядисах и лакирах с четката колкото да не продължава корозията.

    Въпросът ми е следня. Може ли само там където има фраскотини и такива чукнатинки да се шкурне и боядиса. Да се оправят тези малки дефекти без да се боядисва целия детайл? Примено целия калник или цялата врата.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Ако говориш за боядисване с пистолет мисля, че не може...Поне на мен винаги са ми правили целия детайл, иначе ще стане като петниста хиена...
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
      Ако говориш за боядисване с пистолет мисля, че не може...Поне на мен винаги са ми правили целия детайл, иначе ще стане като петниста хиена...
      Ако е така... пак отидоха една камара пари

      Ама какво да правя като си я обичам тая колица
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Трябва да се посъветваш с бояджия дали пастирането няма да оправи нещата, или поне да спаси някои елементи и да ти намали разходите. Но се ориентирай към някой познат, че ще му е по изгодно и цялата кола да ти пръсне....
        sigpic
        Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
        Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
        Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от JAMAL Покажи съобщение
          Трябва да се посъветваш с бояджия дали пастирането няма да оправи нещата, или поне да спаси някои елементи и да ти намали разходите. Но се ориентирай към някой познат, че ще му е по изгодно и цялата кола да ти пръсне....
          Имам много добър познат бояджия. Като му дойде времето ще го питам. Рекох тука да питам първо да не би да има и други случай като мен.

          С пастиране няма да стане. Деругите са съборили лака напълно и и там където боята е дернато се вижда бяло от долу. Дълбоки са драскотините.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Ако е така... пак отидоха една камара пари

            Ама какво да правя като си я обичам тая колица

            Хаха не ми говори...при мен с предната ми кола тамън я боядисах и след има няма месец ме хакнаха от пред и точно новобоядисания елемент беше засегнат 4-5 сантиметра...И като чух че пак трябва да се боядисва на ново щях да се хвърля от Витиня
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Здравейте колеги. Вчера ходих на автомивка. Не бях мил колата зимата. След измиването забелязах нови драскотини и съборен лак и боя по веждите на предните калници в долната им част (къдто гумите хвърлят камъчета) и лека ръждичка. По шофьоркста врата драскотини (ударих един бурдюр пред едно заведение веднъж). Как да е. Веждите ги шкурнах и ги боядисах и лакирах с четката колкото да не продължава корозията.

              Въпросът ми е следня. Може ли само там където има фраскотини и такива чукнатинки да се шкурне и боядиса. Да се оправят тези малки дефекти без да се боядисва целия детайл? Примено целия калник или цялата врата.
              Ако е металик боята, трябва целия детайл, няма друг начин....
              (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                Хаха не ми говори...при мен с предната ми кола тамън я боядисах и след има няма месец ме хакнаха от пред и точно новобоядисания елемент беше засегнат 4-5 сантиметра...И като чух че пак трябва да се боядисва на ново щях да се хвърля от Витиня
                Лошото при мен е, че имам малки драскотини които ме дразнят. И те станаха от глупост. Предния лев калник го ожулих с маркуча докато миех колата. Бяха полепнали камъчета по него и като го дръпнах и охлузих калниха. Шофьорската врата пък пред едно заведения пък от бързане спрях близо до висок бордюр, отворих вратата рязко и шааат в бордюра. Присра ми се направо

                Двете брони също са охлузени на место от камъчета предната, задната една Астра спря в мене на едно кръстовище

                И сега като гледам ако трябва да се равят нещата двата калника на ново, врата и брони... то по-добре цялата да пребоядисам... А боята и лака иначе на всякъде са много добри. Няма изгоряло или нарушено покритие. И не знам... ще видим какво ще каже майстора. Но веждите на калниците задължотелно трябва да се оправят, че ще започне да бяга от ръждата като опел.

                Фиятчето ми едно време не съм го пазил никога. И никога и не съм го ожулвал или удрял. Алфата колкото повече я пязя и и тряперя, толко повече неприятности.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
                  Ако е металик боята, трябва целия детайл, няма друг начин....
                  не е вярно, има спасение:
                  аз съм 3-компонентна боя металик+перла, имах доста надрани места и отидох в едно магазинче на Ботев (преди Симеон), там бъркат всякакви бои и ти ги слагат в спрей, по номера на боята и състаренността ми забъркаха цвета 1:1, купих си и лак - общо 46лева за 2 флакона, с които минах всички драскотини по цялата кола, а човекът каза, че стигали за 1 цял детайл - примерно врата.
                  После почистих колата до блясък, напръсках я, после и лака и готово - никви петна идеално стана. (това препоръчвам да се прави в гараж, където няма прах).
                  Все пак никой не му се дават 1500 за цялостно боядъсване на 10годишната кошница
                  Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

                  Comment


                  • #10
                    А как освен надраното не си напръскал и отстрани? СМисъл според мен ако взема спрей и почна да я ръся ще има малки ситни капчици и от страни на одраното.., да не говорим за лака, според мен ще стане на вълни.....Сподели твойта технология каква е...

                    Веднъж в живота си направих грешката да си пръскам с спрей едни вежди за предните фарове...То не бе шкурене, не бе чудо, боядисвах ги 4 пъти докато ми хареса резултата и накрая след 2 месеца се напукаха....Трябва си налягане(пистолет) и "пещ" в която да се изпече детайла и да няма мърдане
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bullit Покажи съобщение
                      не е вярно, има спасение:
                      аз съм 3-компонентна боя металик+перла, имах доста надрани места и отидох в едно магазинче на Ботев (преди Симеон), там бъркат всякакви бои и ти ги слагат в спрей, по номера на боята и състаренността ми забъркаха цвета 1:1, купих си и лак - общо 46лева за 2 флакона, с които минах всички драскотини по цялата кола, а човекът каза, че стигали за 1 цял детайл - примерно врата.
                      После почистих колата до блясък, напръсках я, после и лака и готово - никви петна идеално стана. (това препоръчвам да се прави в гараж, където няма прах).
                      Все пак никой не му се дават 1500 за цялостно


                      боядъсване на 10годишната кошница
                      Послушай го!Прав е!Всеки майстор и такъв,дето се бои да не згреши,ще ти каже да боядисаш цялата кола,че и тая на комшията,но не и как да свършиш работа.С мерак всичко става.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Е айде де издайте тайната на успеха, как да пръсна само деругата без да се боядисва целия детайл като после да не си личи интервенцията?
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment

                        Working...
                        X