If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
какви са им предимствата в сравнение с обикновените двутръбни газови? пишат по-бавно износване по-стабилно поведение и т.н. верно ли е това. питам защото в момента има сериозно намаление на въпросните в канекс (марка ДеКарбон)
монотръбните ам. са по нов и по добър дизайн от двутръбните ..
двутръбните са обикновенно по "меки" и не стават за по спортно каране тъй като азота и маслото са смесени
при еднотръбните азота и маслото са разделени от плаващо бутало и са по принцип по "твърди" и запазват характеристиките си и при по яко каране за разлика от двутръбните ..ам тва са съвсем общи неща де
да де то тва си и пише... мисълта ми е че са по 109лв дали си заслужава да дам по 30лв повече (сравнено с кофап) или освен че по-бързо ще ми падат пломбите няма да изкарат повече време. иначе не карам спортно прост юзър съм и тия сегашните са ми достатъчно стабилни
Comment