Известие

Collapse
No announcement yet.

кажете какво мислите по отношение на това чудо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Хубу де, дай да се събереме 2-3 човека да си делнем разходите на 3 да речем, аз ще го поръчам, ще го караме на 2-3 смени всеки, ще си кажем мнението, и или ще прежалим по 10 - 15 кинта или не....
    Търсят се двама желаещи за експеримента......
    Драсни един ЛС, аз съм навит да го пробваме това еъпреки, че според мен няма да стане нещо, ама ми е интересно да си докажа тезата!!! Пък може и да греша!!!

    Comment


    • #32
      Неразбрах точно какво ме питъш ,значи при движение на колата въздухът невлиза насилственно във въздуховода преди резонаторната кутия понеже не е изведен с дупка на бронята ,а дори и да има някакви минимални завихряния резонаторната кутия ги обива ,тя неслучяйно се казва така !

      П.С като имате мерак слагайте ги дея бръмчялки , по евтин вариант а и по евтин ще е вентилатор от компютър !
      Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
        Драсни един ЛС, аз съм навит да го пробваме това еъпреки, че според мен няма да стане нещо, ама ми е интересно да си докажа тезата!!! Пък може и да греша!!!
        Още един да се появи и ще задвижим нещата.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #34
          за каква цена говорим много обичам експериментите.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #35
            Не е проблем да да си повишите мощността с ел. компресор. И не е въпроса в оборотите, а в нагнетателнатга мощност. Демек тази перчица и с милиони об/мин да се върти няма да постигнете нищо. Трябва ви поне 10% мощност от тази на двигателя. Иначе казано - задвижвате въпросната "перка" с постояннотоков електродвигател с мощност поне 10 киловата (тежи към 40 кила, бая е голям и трябва да му намерите място в коша). Слагате пантограф отгоре на колата за да може да дърпате ток от жиците на трамваите или тролеите (аз нямам друга идея как ще захраните електромотора). В този случай, наистина ще получите прилична степен на свръхпълнене респективно доста мощност и въртящ момент. Когато направите това, следващата ви грижа ще е детонационното горене и стопените бутала.
            Last edited by Двигателист; d.m.y г., 22:51.
            Лудия

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
              за каква цена говорим много обичам експериментите.
              Ми към 18 лв при трима човека, но сега гледам че
              Item location:Miami Beach, Florida, United StatesОт Америка не ща да поръчвам нищо - дали го има някъде из европейските ибеьове?????
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Двигателист Покажи съобщение
                Не е проблем да да си повишите мощността с ел. компресор. И не е въпроса в оборотите, а в нагнетателнатга мощност. Демек тази перчица и с милиони об/мин да се върти няма да постигнете нищо. Трябва ви поне 10% мощност от тази на двигателя. Иначе казано - задвижвате въпросната "перка" с постояннотоков електродвигател с мощност поне 10 киловата (тежи към 40 кила, бая е голям и трябва да му намерите място в коша). Слагате пантограф отгоре на колата за да може да дърпате ток от жиците на трамваите или тролеите (аз нямам друга идея как ще захраните електромотора). В този случай, наистина ще получите прилична степен на свръхпълнене респективно доста мощност и въртящ момент. Когато направите това, следващата ви грижа ще е детонационното горене и стопените бутала.
                Първо, знаеш за какво говорехме и че при този размер на перката са нужни големи обороти които да нагнетяват повече въздух, а интересното е че не трябва да е просто въздух, а КИСЛОРОД(за горенето), а кислорода е в по- големи количества когато въздуха е студен=> трябва ни кулер=> трябва ни и достатъчно дебит който да докарва както каза тези 10% , обаче няма лагер който ще издържи на такива обороти и неслучайно те са си го измислили хората да се движи турбинната перка в канал от масло(което в случая не е спазено), АБСОЛЮТНО съм сигурен, че с колегите сме запознати, че и буталата няма да издържат, мога да добавя че и други части от мотора ще изпушат(ако е сток естествено)!!!

                Но както си прочел, ние вече приключихме спора относно това и сега решихме да пробваме за да видим какъв е ефекта , след като са го направили - значи прави нещо, въпроса сега е КАКВО прави, ако искаш можеш да се включиш към мен и колегата Ферарист за пробата, той го е написал, към 18лв. на човек ще излезе, пробваме и разбираме резултата!!! Може пък да има звук поне или нещо друго, не се знае!!!

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Ми към 18 лв при трима човека, но сега гледам че
                  Item location:Miami Beach, Florida, United StatesОт Америка не ща да поръчвам нищо - дали го има някъде из европейските ибеьове?????
                  Мисля че го гледах някъде в Английски сайт това нещо, ще проверя и ще драсна ЛС!

                  Comment


                  • #39
                    Ужаст!


                    Тази тема е за бисерите!
                    Не е истина просто какви неща са се изписали!
                    Have A Nice Day
                    o/_______\o
                    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                    []=о===о=[]

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение

                      Тази тема е за бисерите!
                      Не е истина просто какви неща са се изписали!
                      Я ни разясни какви толко неща сме написали, та сме за бисерите ?????
                      Че май нещо просто си приказваш колкото да пуснеш мнение ми се струва!!! Ако имаш истинско мнение по въпроса го дай, а не се прави на много интересен с глупости!!!

                      Comment


                      • #41
                        Изплаших се!


                        Ето ти един бисер и то голям!
                        Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
                        Първо, знаеш за какво говорехме и че при този размер на перката са нужни големи обороти които да нагнетяват повече въздух, а интересното е че не трябва да е просто въздух, а КИСЛОРОД(за горенето), а кислорода е в по- големи количества когато въздуха е студен=> трябва ни кулер=> трябва ни и достатъчно дебит който да докарва както каза тези 10% , обаче няма лагер който ще издържи на такива обороти и неслучайно те са си го измислили хората да се движи турбинната перка в канал от масло(което в случая не е спазено), АБСОЛЮТНО съм сигурен, че с колегите сме запознати, че и буталата няма да издържат, мога да добавя че и други части от мотора ще изпушат(ако е сток естествено)!!!
                        ...
                        Тебе като ти трябва повече кислород, що не си сложиш една малка бутилчица и да обогатяваш сместа?... няма да имаш нужда от "турбинни перки в канали с масло" и разни други подобни глупости.
                        Също исках да попитам (щото не разбирам), в студения въздух азота по-малко ли става щом кислорода е в "по-големи количества"

                        И те съветвам да не спориш с Двигателист щото видях преди малко в една друга тема негов пост и повярвай ми, този човек знае какво говори и това което е написал тука хич не е случайно!
                        Have A Nice Day
                        o/_______\o
                        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                        []=о===о=[]

                        Comment


                        • #42
                          В студения въздух има повече кислкород тва ясно !
                          Ще ви кажя по лесен и ефтин начин с който да разберете какъв ще е ефекта от тая хуйня ,та значи первате към кутията на филърта един въздуховод ако няма такъв де , който извеждате отпред на бронята така ,че да е открит и колата като е в движение даможе въздухът да влиза насила в трабата , хем ще е студен въздука хем ще е под натиск при движение на колата !
                          Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                          Comment


                          • #43
                            Цялата тая джаджа не прави нищо друго освен да оптимизира въздушния поток.Тоест да го направи по-равномерен.Да има по-голяма инерция,а от там по-добро пълнене.При моделите с дебитомер,няма как да не доведе до подобрение,но при моделите,като моята,ефекта ще е само звуков.Формата на всмукателната система е от голяма важност са работата на двигателя,поради резонансните процеси,които трябва да се получават,точно за по-голяма инерция на въздуха.Тая играчка тушира пулсирането на въздуха,идващо от промени в системата,например слагането на всякакви измислени филтри или промяна в геометрията.
                            В заключение:поредната играчка за пораснали деца!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #44
                              А бе вие продължавате линемога да повярвам че още разисквате тази тема
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                                В студения въздух има повече кислкород тва ясно !...

                                Айде още един!
                                Концентрацията молекули в единица обем на газова смес (каквато е въздуха) е по-голяма при по-ниска температура! Ама не само на кислород, ами и на азот и на още около 1% инертни газове. Не учите ли вече в училище за Брауново движение бе хора! Ами изразявайте се по-точно, то човек да се чуди какво искате да кажете!
                                Have A Nice Day
                                o/_______\o
                                (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                                []=о===о=[]

                                Comment

                                Working...
                                X