Известие

Collapse
No announcement yet.

Въздуховоди турбо?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въздуховоди турбо?

    Тъй като маркучите м/у турбото и интеркуера и интеркулера и смукателния колектор са ми омаслени и от някъде хвърля масло реших да ги сменя.Става дума за позиция 14 и 18.Иригинални е ясно,че няма да си поръчам.
    Въпроса ми е къде има магазин,където мога да си нямеря нещо подобно?Някой сменял ли е маркучи от турбото и от къде ги е купил?
    Attached Files
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

  • #2
    Със смяна нищо няма да стане. Можеш да си ги свалиш и измиеш, но ефектът би бил краткотраен - щом се омаслява, няма да останат сухи дълго време. Отделно, че и кулерът ти ще е понасъбрал доста гняс, но просто не го виждаш.
    А най-вероятният причинител за омасляването е турбината, сигурно ти е ясно
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      Турбината си хвърля по малко масълце,но още и е рано да се пипа.Не харчи масло двигателя.На 10000км да долея към 800мл. масло.А и за навъртяни 100 и нещо хиляди километра не виждам да се е увеличило количеството масло което си хвърля.Кулера го мих мисля,че декември месец.Много гняс изтече от него.Проблема е,че преди не се омасляваше никъде нищо,а сега цялата ск. кутия е в двигателно масло и на маркуча м/у турбото и интеркулера от долната страна има капки масло.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #4


        Лятото и аз се опитах да си намеря нови въздуховоди за моя локомотив но неуспешно. Пробвах даже да си поръчам оригинални но се оказа че вече не се предлагат. След дълго ровене из интернет намерих една италианска фирма ORIGINAL IMPERIUM която ги има в каталога си. Обаче у нас никой не ги представлява.
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #5
          Детайлите на ORIGINAL IMPERIUM до колкото знам са за първоначално вграждане в колата. И аз сега се поразрових и ето какво открих.
          http://www.elitcar.com/catalogs/inde...p=&searchText=

          Ето и техен каталог.http://www.impergom.it/index.php?LAN=en

          Явно вносителя е Елит кар и с поръчка би трябвало да доставят.

          А твойте въздуховоди същите ли са както при 164?Двигателя е същия би трябвало и те да са същите.
          Last edited by Boby; d.m.y г., 10:04.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #6


            Да тези от Eлит кар си имат прекрасна страница за поръчки само дето като се регистрираш там и се опиташ да попиташ за нещо получаваш само автоматичен отговор ще проверим.
            Иначе моите въздуховоди са различни. предполагам това е заради различната турбина и интеркулер
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
              Турбината си хвърля по малко масълце,но още и е рано да се пипа.Не харчи масло двигателя.На 10000км да долея към 800мл. масло.А и за навъртяни 100 и нещо хиляди километра не виждам да се е увеличило количеството масло което си хвърля.Кулера го мих мисля,че декември месец.Много гняс изтече от него.Проблема е,че преди не се омасляваше никъде нищо,а сега цялата ск. кутия е в двигателно масло и на маркуча м/у турбото и интеркулера от долната страна има капки масло.
              Не знам какво е точно разположението при твоята, но ако съдя по моята (не вярвам да има принципни разлики точно в тази част), този въздуховод се пада точно пред скоростната кутия и не е изключено тези капки, които си видял отдолу, при движение въздушната струя да ти ги плиска върху скоростната кутия...и пак отива към вариант 'турбина' ...
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #8
                Отправил съм запитване в Елит кар за въпросните маркучи.Остава само да чакам някакво развитие.

                Да,над ск. кутия ми е единия от маркучите и затова се омазва всичко.Турбината докато прави достатъчно налягане и не протече по-сериозно няма да я пипам.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #9
                  Турбината не я пипай, щом си работи, но ако не са скъсани тези въздуховоди, реално ще дадеш пари на вятъра
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                    Отправил съм запитване в Елит кар за въпросните маркучи.Остава само да чакам някакво развитие.

                    Да,над ск. кутия ми е единия от маркучите и затова се омазва всичко.Турбината докато прави достатъчно налягане и не протече по-сериозно няма да я пипам.
                    Моето запитване беше от 25.11 миналата година и отговор не съм получил. Дано ти си по-голям късметлия
                    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                    Peugeot 508 RXH 02.2013

                    Comment


                    • #11
                      Един колега от раотата се обади да провери.Единия е 500лв другия 300лв. Ще мисля за някакви преработки.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #12
                        http://www.prospeed.bg/cat/index.php...ee4d12fa019b95
                        Ако си харесаш нещо?
                        Иначе най-евтиният вариант е да си купиш маслоустойчив маркуч, а за кривките може би някакви колена.
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment


                        • #13
                          взе ми си или самко или сфс перформънс или китачета от топ спиид , малко тръба неръждавейка , няколко скоби и хем красиво , хем здраво , хем нема да изпуска
                          а сега щом ти е омаслено значи подухва от маркуча и значи издиша от някъде , и вървежа е по слаб

                          напраи си го като хората
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment


                          • #14
                            Така ще стане.Не исках да правя всичко в "кръпки" щото не го обичам това.Искам всичко да е оригинално,но в случая нямам избор. Намерих ето този сайт
                            http://maxspeed-bg.com/index.php?opt...d=37&Itemid=26

                            и мисля от него да си сглобя едни въздуховоди,а какво не намеря от този сайт http://www.prospeed.bg/cat/index.php...ee4d12fa019b95
                            Мерси за съветите на всички.
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • #15
                              А за течаща рейка,някой сети ли се.Не познавам модела и само давам идея!Щом не харчи масло от двигателя,все от някъде трябва да идва.Точно от течаща рейка се омасляват много скоростни кутии!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X