Известие

Collapse
No announcement yet.

Динамометричен ключ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Динамометричен ключ

    Колеги. От къде да си купя динамометричен ключ с диапазон от 0 до 120 - 150 Nm.? Никъде не мога да намеря да започва от нула. Или ако намеря то е от 0 до 60.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Ами така са малките започват от 0 но са до 60 или 90.За какво ти е да започва от 0,какво ще стягаш толкова малко
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      В киров бош има , но цената му е около 200-230лв
      CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
      Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        Ами така са малките започват от 0 но са до 60 или 90.За какво ти е да започва от 0,какво ще стягаш толкова малко
        По колата има някои неща дето се стягат на 10 Nm. Капака на клапаните например. Там ако се престегне и резбите заминават. А другите след 0 почват от 40. Лагерите на разпределителните валове се стягат на 14-16 Nm например. А иначе шайбата на изпускателния вал се стяга на 120 Nm. По окачването има неща за стягане над 120 Nm. Не искам да купувам 2 ключа.

        Един познат има такъв от 0 до 160 и му го ползвам когато ми трябва, ама искам да си купя, а никъде не намирам такъв.
        Last edited by oem; d.m.y г., 10:40.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          По колата има някои неща дето се стягат на 10 Nm. Капака на клапаните например. Там ако се престегне и резбите заминават. А другите след 0 почват от 40. Лагерите на разпределителните валове се стягат на 14-16 Nm например. А иначе шайбата на изпускателния вал се стяга на 120 Nm. По окачването има неща за стягане над 120 Nm. Не искам да купувам 2 ключа.

          Един познат има такъв от 0 до 160 и му го ползвам когато ми трябва, ама искам да си купя, а никъде не намирам такъв.

          Той неговия сигурно е мнго стар,новите са така малки,средни и големитакъв едва ли ще намериш
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Той неговия сигурно е мнго стар,новите са така малки,средни и големитакъв едва ли ще намериш
            Старичък е да. Той е "дърт" майстор и го има отдавна. И изглежа много истински ключ.

            Гледай ги мамка им. Защо ги правят такива изчанчени?
            http://www.distribution.euromarket-group.com/?cid=19

            A ей този от колко почва? http://www.thispay.com/catalog/index...productId=5418
            Last edited by oem; d.m.y г., 10:55.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Аз пък си мисля, че ако ключа е за целия диапазон, при малките стойности няма да е верен. За такива малки силички по-добре малък динамометричен със стрелка и скала през 2 Nm.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                Аз пък си мисля, че ако ключа е за целия диапазон, при малките стойности няма да е верен. За такива малки силички по-добре малък динамометричен със стрелка и скала през 2 Nm.
                Да, прав си. Така е наистина. Ще видя. Ще взема някакъв малък. Пък за големите... там и на ръка да се стяга няма голяма опасност от скъсване. При по-големите сили по-може човек си ги преценява. Ама при тези малките болтченца... си е задължително.

                Последния път си стегнах лагерите на валовете на ръка и накрая сами в последния момент ми донеса ключ със стелка и само проверих на колко съм стегнал. Бяха на над 18 Нм. И повече тази грешка няма да я направя. Не знам ако ми се наложи да ги развивам пак какво ще стане...
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Последния път си стегнах лагерите на валовете на ръка и накрая сами в последния момент ми донеса ключ със стелка и само проверих на колко съм стегнал. Бяха на над 18 Нм. И повече тази грешка няма да я направя. Не знам ако ми се наложи да ги развивам пак какво ще стане...
                  Нищо нема ти стане спокойно
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Нищо нема ти стане спокойно
                    Не е споко защото на 2, 3 алфи вече равивам ботовете на лагерите и излизат заедно с резбата от главата. И после голям и дебел го ям. А мисля да сменям вариатора на моята някой ден. Че нали го ремонтирах веднъж да се направя на тарикат да мина тънко с комплекта и се преебах. Още тогава трябваше да си го сменя с нов ама... минало вече... сега ще ме е страх да ги развия пак...
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Въобще това решение ми е странно - да навиваш болтове в алуминий. И то на всеки 50- 60- хиляди щеш не щеш.
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Не е споко защото на 2, 3 алфи вече равивам ботовете на лагерите и излизат заедно с резбата от главата. И после голям и дебел го ям. А мисля да сменям вариатора на моята някой ден. Че нали го ремонтирах веднъж да се направя на тарикат да мина тънко с комплекта и се преебах. Още тогава трябваше да си го сменя с нов ама... минало вече... сега ще ме е страх да ги развия пак...
                        Е така е,ма кат си внимателен няма страшно


                        Въобще това решение ми е странно - да навиваш болтове в алуминий. И то на всеки 50- 60- хиляди щеш не щеш.
                        Италянска му раота бате,коет си е,си е,тва е положението,всички знаем че талянеца не кипи от техническа мисъл,е спорят с французина,но аз смятам че французите са по-зле
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Е така е,ма кат си внимателен няма страшно




                          Италянска му раота бате,коет си е,си е,тва е положението,всички знаем че талянеца не кипи от техническа мисъл,е спорят с французина,но аз смятам че французите са по-зле
                          Аз по мек алуминии не съм бях виждал. Работя с машини направени от алуминии и мога да твърдя, че на тази глава алумия е като кашкавал.

                          А отностно внимателноста! Развивах болтовете на студен мотор. И то развивам едва едва. С минимално усилие натисках ключа да развива. И пак като извадих болта по него имаше резба от главата.

                          Това е направено да го развиеш 3, 4 пъти и после на боклука. И то ако е стягано както трябва. Малко да пренатегнеш ако излъже ключа и всичко отива подяволите.

                          Че и такива 7 мм болтове няма от къде да вземе човек по-дълги. Хем 7 мм. хем по дълги, хем якостни и оксидирани... няма и няма...
                          Last edited by oem; d.m.y г., 16:19.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Аз по мек алуминии не съм бях виждал. Работя с машини направени от алуминии и мога да твърдя, че на тази глава алумия е като кашкавал.

                            А отностно внимателноста! Развивах болтовете на студен мотор. И то развивам едва едва. С минимално усилие натисках ключа да развива. И пак като извадих болта по него имаше резба от главата.

                            Това е направено да го развиеш 3, 4 пъти и после на боклука. И то ако е стягано както трябва. Малко да пренатегнеш ако излъже ключа и всичко отива подяволите.
                            Ами кат го сметнеш то си идва бе бате,4 пъти по 60 000 км.,сменяш ремъци и вариатор/не кит/ и той кат стане на 250 000 ше е родил вече споко

                            П.С.М/у другото ти с кво се занимаваш
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Ами кат го сметнеш то си идва бе бате,4 пъти по 60 000 км.,сменяш ремъци и вариатор/не кит/ и той кат стане на 250 000 ше е родил вече споко

                              П.С.М/у другото ти с кво се занимаваш
                              Работя като технически мениджър по принцип и съм технически грамотен до някъде и ми е интересно винаги да си ръчкам сам по каквото и да било.

                              П.С. Страх ме е да го отворя пак, честно казано... вече 2 пъти го отварях. Веднъж заради вариатора, после водна помпа... може би ще сменя вариатора чааак като доиде време за ремъци и ролки близките 5 години.... Ако още се движи до тогава тая кочина...
                              Last edited by oem; d.m.y г., 16:37.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X