Колеги. От къде да си купя динамометричен ключ с диапазон от 0 до 120 - 150 Nm.? Никъде не мога да намеря да започва от нула. Или ако намеря то е от 0 до 60.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Динамометричен ключ
Collapse
X
-
Тагове: Няма
-
Ами така са малките започват от 0 но са до 60 или 90.За какво ти е да започва от 0,какво ще стягаш толкова малкоFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеАми така са малките започват от 0 но са до 60 или 90.За какво ти е да започва от 0,какво ще стягаш толкова малко
Един познат има такъв от 0 до 160 и му го ползвам когато ми трябва, ама искам да си купя, а никъде не намирам такъв.Last edited by oem; d.m.y г., 10:40.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеПо колата има някои неща дето се стягат на 10 Nm. Капака на клапаните например. Там ако се престегне и резбите заминават. А другите след 0 почват от 40. Лагерите на разпределителните валове се стягат на 14-16 Nm например. А иначе шайбата на изпускателния вал се стяга на 120 Nm. По окачването има неща за стягане над 120 Nm. Не искам да купувам 2 ключа.
Един познат има такъв от 0 до 160 и му го ползвам когато ми трябва, ама искам да си купя, а никъде не намирам такъв.
Той неговия сигурно е мнго стар,новите са така малки,средни и големитакъв едва ли ще намериш
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеТой неговия сигурно е мнго стар,новите са така малки,средни и големитакъв едва ли ще намериш
Гледай ги мамка им. Защо ги правят такива изчанчени?
http://www.distribution.euromarket-group.com/?cid=19
A ей този от колко почва? http://www.thispay.com/catalog/index...productId=5418Last edited by oem; d.m.y г., 10:55.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Аз пък си мисля, че ако ключа е за целия диапазон, при малките стойности няма да е верен. За такива малки силички по-добре малък динамометричен със стрелка и скала през 2 Nm.
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеАз пък си мисля, че ако ключа е за целия диапазон, при малките стойности няма да е верен. За такива малки силички по-добре малък динамометричен със стрелка и скала през 2 Nm.
Последния път си стегнах лагерите на валовете на ръка и накрая сами в последния момент ми донеса ключ със стелка и само проверих на колко съм стегнал. Бяха на над 18 Нм. И повече тази грешка няма да я направя. Не знам ако ми се наложи да ги развивам пак какво ще стане...Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Последния път си стегнах лагерите на валовете на ръка и накрая сами в последния момент ми донеса ключ със стелка и само проверих на колко съм стегнал. Бяха на над 18 Нм. И повече тази грешка няма да я направя. Не знам ако ми се наложи да ги развивам пак какво ще стане...Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеНищо нема ти стане спокойноИ после голям и дебел го ям. А мисля да сменям вариатора на моята някой ден. Че нали го ремонтирах веднъж да се направя на тарикат да мина тънко с комплекта и се преебах. Още тогава трябваше да си го сменя с нов ама... минало вече... сега ще ме е страх да ги развия пак...
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНе е споко защото на 2, 3 алфи вече равивам ботовете на лагерите и излизат заедно с резбата от главата.И после голям и дебел го ям. А мисля да сменям вариатора на моята някой ден. Че нали го ремонтирах веднъж да се направя на тарикат да мина тънко с комплекта и се преебах. Още тогава трябваше да си го сменя с нов ама... минало вече... сега ще ме е страх да ги развия пак...
Въобще това решение ми е странно - да навиваш болтове в алуминий. И то на всеки 50- 60- хиляди щеш не щеш.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеЕ така е,ма кат си внимателен няма страшно
Италянска му раота бате,коет си е,си е,тва е положението,всички знаем че талянеца не кипи от техническа мисъл,е спорят с французина,но аз смятам че французите са по-злеРаботя с машини направени от алуминии и мога да твърдя, че на тази глава алумия е като кашкавал.
А отностно внимателноста! Развивах болтовете на студен мотор. И то развивам едва едва. С минимално усилие натисках ключа да развива. И пак като извадих болта по него имаше резба от главата.
Това е направено да го развиеш 3, 4 пъти и после на боклука. И то ако е стягано както трябва. Малко да пренатегнеш ако излъже ключа и всичко отива подяволите.
Че и такива 7 мм болтове няма от къде да вземе човек по-дълги. Хем 7 мм. хем по дълги, хем якостни и оксидирани... няма и няма...Last edited by oem; d.m.y г., 16:19.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеАз по мек алуминии не съм бях виждал.Работя с машини направени от алуминии и мога да твърдя, че на тази глава алумия е като кашкавал.
А отностно внимателноста! Развивах болтовете на студен мотор. И то развивам едва едва. С минимално усилие натисках ключа да развива. И пак като извадих болта по него имаше резба от главата.
Това е направено да го развиеш 3, 4 пъти и после на боклука. И то ако е стягано както трябва. Малко да пренатегнеш ако излъже ключа и всичко отива подяволите.
П.С.М/у другото ти с кво се занимавашFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеАми кат го сметнеш то си идва бе бате,4 пъти по 60 000 км.,сменяш ремъци и вариатор/не кит/ и той кат стане на 250 000 ше е родил вече споко
П.С.М/у другото ти с кво се занимаваш
П.С. Страх ме е да го отворя пак, честно казано... вече 2 пъти го отварях. Веднъж заради вариатора, после водна помпа... може би ще сменя вариатора чааак като доиде време за ремъци и ролки близките 5 години....Ако още се движи до тогава тая кочина...
Last edited by oem; d.m.y г., 16:37.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment