Известие

Collapse
No announcement yet.

Вентилация на Маслото ( в главата )

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вентилация на Маслото ( в главата )

    Чудя се от много време и чак сега се наканих да обсъдим темата за масленната вентилация където отива към дросела
    Чудя се по добре ли ще е положението ако се сложи външен филтър или се сложи оил кечър вместо да влиза про дросела и за зацапва мотора на празния ход , или да си остане както си е заводско
    ви кво мислите по въпроса
    става дума за 2.0 16В двигателите
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

  • #2
    Ето резултатите на един друг ентусиаст!
    Have A Nice Day
    o/_______\o
    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
    []=о===о=[]

    Comment


    • #3
      Моя случай е друг аз търсих под вола теле а проблема беше другаде,и правих всички тези манипулации с цел все пак парите да влизат в двигателя защото имах упасения че ако се пуснат някъде в коша може да има неприятни миризми в купето при работа на празен ход.
      А по темата ако ги няма парите ще е по добре според мен ням да се цапа двигателя проблема е как да решиш самото премахване .
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        въпроса е дали да не се сложи един външен оил кечър който пак да влиза при дросела , ама преди това да са се оцедили гадостите в него
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
          въпроса е дали да не се сложи един външен оил кечър който пак да влиза при дросела , ама преди това да са се оцедили гадостите в него
          Я дай снимка на този ойл кетчъ и къде ще г сложиш това което разбрах от правенето на тези системи че пътя на парите е най добре да е минимален от гледна точка на получаване на конденз във дългите тръби възможно е и посавяне на термоизолация на допълнителните маслени маркучи с цел намаляване на конденза.
          Този ойл ктчър не знам какво представлява точно но ако тярбва да се дренира от време на време си е голям филм при моите опити се оказа че за системата трябва да се дренира на по малко от 300км пробег заради събирането на конденза в него(количеството беше около 50-60г конденз за 300км).
          Аз правих едни други приспособления диамерът 32мм и дължина 50мм вътре го пълних с неръждаема мрежа плътно като на двата края има заварени щуцери и направо се закача на маркучите от двете страни на капака. Идеята е да преминават само пари без капчици, капчиците трябва да се задържат в мрежата.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Я дай снимка на този ойл кетчъ и къде ще г сложиш това което разбрах от правенето на тези системи че пътя на парите е най добре да е минимален от гледна точка на получаване на конденз във дългите тръби възможно е и посавяне на термоизолация на допълнителните маслени маркучи с цел намаляване на конденза.
            Този ойл ктчър не знам какво представлява точно но ако тярбва да се дренира от време на време си е голям филм при моите опити се оказа че за системата трябва да се дренира на по малко от 300км пробег заради събирането на конденза в него(количеството беше около 50-60г конденз за 300км).
            Аз правих едни други приспособления диамерът 32мм и дължина 50мм вътре го пълних с неръждаема мрежа плътно като на двата края има заварени щуцери и направо се закача на маркучите от двете страни на капака. Идеята е да преминават само пари без капчици, капчиците трябва да се задържат в мрежата.
            Ето виж линка
            това е Ойл кетчъра

            http://cgi.ebay.de/%D6l-Auffangbeh%E...05124003r11969
            Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Mapтo Покажи съобщение
              Ето виж линка
              това е Ойл кетчъра

              http://cgi.ebay.de/%D6l-Auffangbeh%E...05124003r11969
              Аз май направих нещо подобно от неръждаема ламарина с прегради вътре и дренажче има го описано в линка в по горно мнение. Така като гледам и това трябва да се дренира май от време на време. Ако на някой му трябва да свирка ще се разберем.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment

              Working...
              X