Известие

Collapse
No announcement yet.

Датчик за детонации

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Датчик за детонации

    Тъй като бош мотроник 1.7 на нашите бели не се бори да вдига сам аванса до получаване на детонации (16в имат) ще сеи слагам адванс коректор и ще си вдигна аванса в различните режими като за 100 октана.

    Да ама за да знам колко да вдигам ми трябва ориентир, особено като нямам детонационнен датчик. Едното е да разчитам на слух, но става само за бензин. На газ детонаците са доста по-меки и за това искам датчик.

    Дали някой би си снимал неговия за да го видя как изглежда? А пък ако ми предложи и за скромна сума ще е супер.

    Не искам да го връзвам към екюто, само ще го изведа с лампа в купето за да мога с лаптопчето да си настроя аванса.


  • #2
    На времето карах едно рено 5 и си бях инсталирал нещо подобно, но без детонац. датчик .Когато дойде баир - врът закъснение, на равно предверение ако не се лъжа така я лъдах и почти винаги бях в "центровка"
    Що се касае за датчика може да сложиш какъв да е стига да влезе в някой неизползван отвор в главата ,а за калибровка почукай с железен клин в близост около него. Трябва да има реакция.
    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Hrabri
      Що се касае за датчика може да сложиш какъв да е стига да влезе в някой неизползван отвор в главата ,а за калибровка почукай с железен клин в близост около него. Трябва да има реакция.
      Тука колега си много в грешка (няма нищо вярно в написаното)
      По-късно ще понапиша по темата
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Bobo
        Първоначално публикувано от Hrabri
        Що се касае за датчика може да сложиш какъв да е стига да влезе в някой неизползван отвор в главата ,а за калибровка почукай с железен клин в близост около него. Трябва да има реакция.
        Тука колега си много в грешка (няма нищо вярно в написаното)
        По-късно ще понапиша по темата
        Това е начин за проверка дали работи детон. датчик на по стари двигатели. Пробвал съм го на рено 19 1,7ми. При условие че човека не е споменал каква му е колата и няма да го свързва към еку какав е проблема да улови детонация и да я види в подходящ аналогов начин.
        97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

        .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

        Comment


        • #5
          подходящ аналогов начин
          http://samodisel.lorddigital.com/raz...me/59_p514.jpg
          пред Админите... със сапун !

          Comment


          • #6
            Jamie пак ме изпревари
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Hrabri
              Първоначално публикувано от Bobo
              Първоначално публикувано от Hrabri
              Що се касае за датчика може да сложиш какъв да е стига да влезе в някой неизползван отвор в главата ,а за калибровка почукай с железен клин в близост около него. Трябва да има реакция.
              Тука колега си много в грешка (няма нищо вярно в написаното)
              По-късно ще понапиша по темата
              Това е начин за проверка дали работи детон. датчик на по стари двигатели. Пробвал съм го на рено 19 1,7ми. При условие че човека не е споменал каква му е колата и няма да го свързва към еку какав е проблема да улови детонация и да я види в подходящ аналогов начин.
              Колега първо за да улови детонацията трябва датчика да е на блока
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Bobo
                Първоначално публикувано от Hrabri
                Първоначално публикувано от Bobo
                Първоначално публикувано от Hrabri
                Що се касае за датчика може да сложиш какъв да е стига да влезе в някой неизползван отвор в главата ,а за калибровка почукай с железен клин в близост около него. Трябва да има реакция.
                Тука колега си много в грешка (няма нищо вярно в написаното)
                По-късно ще понапиша по темата
                Това е начин за проверка дали работи детон. датчик на по стари двигатели. Пробвал съм го на рено 19 1,7ми. При условие че човека не е споменал каква му е колата и няма да го свързва към еку какав е проблема да улови детонация и да я види в подходящ аналогов начин.
                Колега първо за да улови детонацията трябва датчика да е на блока
                Не е задължително пък и "олабването" по добре резонира в главата.
                97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                Comment


                • #9
                  Чисто теоретично (ако се абстрахираме от разликата в материала и отливката както и конструктивни разлики) най-добре може да се "улови" наченка на детонация в главата на най-топлия цилиндър (т.е. който се охлажда най-зле). Същото обаче е валидно и за цилиндъра с най-бедна горивна смес.
                  пред Админите... със сапун !

                  Comment


                  • #10
                    Виждал съм бутало в цилиндър където е имало детонация - все едно го беше "кълвало" нещо.. Мъчих се с разни схеми но накрая реших да сменя колата
                    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                    Comment


                    • #11
                      Това с кълването е високооборотна детонация, а относно каде да е детонационния датчик сложете си го на ваште коли в главата и чакайте да фанете нещо
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Bobo
                        Това с кълването е високооборотна детонация, а относно каде да е детонационния датчик сложете си го на ваште коли в главата и чакайте да фанете нещо
                        Ако не греша - Фиат турбо мотора с 8 клапана при Крома например използва сензор именно в главата. Не бих се учудил колегите с Ланча турбо да са по същия начин. Заводско.
                        пред Админите... със сапун !

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от jamie
                          Първоначално публикувано от Bobo
                          Това с кълването е високооборотна детонация, а относно каде да е детонационния датчик сложете си го на ваште коли в главата и чакайте да фанете нещо
                          Ако не греша - Фиат турбо мотора с 8 клапана при Крома например използва сензор именно в главата. Не бих се учудил колегите с Ланча турбо да са по същия начин. Заводско.
                          Не грешиш за Фиат но ланчия не са
                          На крома турбо датчика е вътре под капака на клапаните точно над 4-ти цилиндър което е доста добре измислено, но на новите модели вече не е така на всичките е на блока отзад явно има причина, а и на всички интегралета е отзад на блока
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bobo
                            Първоначално публикувано от jamie
                            Първоначално публикувано от Bobo
                            Това с кълването е високооборотна детонация, а относно каде да е детонационния датчик сложете си го на ваште коли в главата и чакайте да фанете нещо
                            Ако не греша - Фиат турбо мотора с 8 клапана при Крома например използва сензор именно в главата. Не бих се учудил колегите с Ланча турбо да са по същия начин. Заводско.
                            Не грешиш за Фиат но ланчия не са
                            На крома турбо датчика е вътре под капака на клапаните точно над 4-ти цилиндър което е доста добре измислено, но на новите модели вече не е така на всичките е на блока отзад явно има причина, а и на всички интегралета е отзад на блока
                            НЕ е така на 8 клапановия турбо мотор на ланчия датчика е отгоре върху главата между 3и4 цилиндар. Фиат главите (8 клапана) също имат технологичен отвор за датчик но има ннавит шестограм
                            LANCIA DEDRA 2.0???

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от HF
                              Първоначално публикувано от Bobo
                              Първоначално публикувано от jamie
                              Първоначално публикувано от Bobo
                              Това с кълването е високооборотна детонация, а относно каде да е детонационния датчик сложете си го на ваште коли в главата и чакайте да фанете нещо
                              Ако не греша - Фиат турбо мотора с 8 клапана при Крома например използва сензор именно в главата. Не бих се учудил колегите с Ланча турбо да са по същия начин. Заводско.
                              Не грешиш за Фиат но ланчия не са
                              На крома турбо датчика е вътре под капака на клапаните точно над 4-ти цилиндър което е доста добре измислено, но на новите модели вече не е така на всичките е на блока отзад явно има причина, а и на всички интегралета е отзад на блока
                              НЕ е така на 8 клапановия турбо мотор на ланчия датчика е отгоре върху главата между 3и4 цилиндар. Фиат главите (8 клапана) също имат технологичен отвор за датчик но има ннавит шестограм
                              Колега кое не е така по-точно

                              На всички 16 клапанови е на блока
                              Фиат купе Турбо 2.0 20V е с два на блока

                              Ако имаш предвид че 8 клапановия мотор е с датчик в главата ок ама значи е на базата на фиат - не съм запознат с по-старите мотори
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X