Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонт на хидр. повдигачи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ремонт на хидр. повдигачи

    От известно време насам ми се появи едно тракане откъм клапаните. Реших - ясно, трябва да се сменят пуловете... Да-да...ама не!!! Моят двигател е бил с хидравлични повдигачи на клапаните и ми казват - те са саморегулиращи. Добре де, ами тогава защо тракат?! Значи нещо не е наред - недостатъчно налягане на маслото ли, разбити легла на водачите ли...?! Абе въобще не ми е ясен на мен и принципа на действие на тези хидравлични повдигачи. Има ли някой, който може да даде малко повечко инфо по въпроса и да даде предположения, какви може да са причините за тракането на клапаните?

    Благодаря предварително!
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

  • #2
    Re: ремонт на хидр. повдигачи

    Първоначално публикувано от Z:)m
    От известно време насам ми се появи едно тракане откъм клапаните. Реших - ясно, трябва да се сменят пуловете... Да-да...ама не!!! Моят двигател е бил с хидравлични повдигачи на клапаните и ми казват - те са саморегулиращи. Добре де, ами тогава защо тракат?! Значи нещо не е наред - недостатъчно налягане на маслото ли, разбити легла на водачите ли...?! Абе въобще не ми е ясен на мен и принципа на действие на тези хидравлични повдигачи. Има ли някой, който може да даде малко повечко инфо по въпроса и да даде предположения, какви може да са причините за тракането на клапаните?

    Благодаря предварително!
    Остави подробностите
    При по износени мотори -масло 15В40/минерално/ или добавка. Немските коли се оплакват до един от това. Казват хидр. повдигач - немско масло
    Направо се подменят - скъпи са и лошото е че трудно се разбира кой от тях е "черната овца" и трябва всичките наведнъж
    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

    Comment


    • #3
      1 мисля си че не трябва да си с хидравлични повдигачи
      2 по скоро ти трака веригата
      '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
      '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от alf
        1 мисля си че не трябва да си с хидравлични повдигачи
        2 по скоро ти трака веригата
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Bobo
          Първоначално публикувано от alf
          1 мисля си че не трябва да си с хидравлични повдигачи
          2 по скоро ти трака веригата
          Ами на 2000 8 в е със пулове така че и аз предполагам че с пулове е и твойта обаче са под повдигача и може някой "майстор" вобще да не е разбрал за какво иде реч.
          А кое трака така е трудно да се каже
          с какво масло си

          Comment


          • #6
            ами маслото с което карам е 10W40. Но си мисля, че причината не е в маслото, защото когато я паля на студено (особено сега пък при тези минусови температури) двигателя пак си трака.
            А че е с хидравлични повдигачи е сигурно, защото майстора при когото отидох погледна номерата на рамата и двигателя и по тях установи какъв точно е мотора (всъщност той ме попита пръв дали ДВГ'то ми е с хидр или механични повдигачи).
            Мисля, че тракането не е от веригата, защото звукът наподобява на този при дизеловите двигатели, а пък тракането на веригата си мисля че е малко по-специфично като зук...
            Възможно ли е някъде някакви семеринги да изпускат вече?! Ако е така - къде точно да погледна?
            И за да съм 100% сигурен, как да си проверя натегнатостта на веригата - метод за контрол?!

            Моля Ви, сътветвайте ме, че вече се нервя да обяснявам на сульо и пульо че "бързият ми дизел" всъщност си е бензин...
            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

            Comment


            • #7
              айде във клуба на супер дизел

              http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=3858
              http://www.clubalfaromeo.com/forum/view ... sc&start=0
              97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

              .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

              Comment


              • #8
                може да чука и от износени валове
                вариатора на 8 волтовите не съм чул да се разваля
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Z:)m
                  ами маслото с което карам е 10W40. Но си мисля, че причината не е в маслото, защото когато я паля на студено (особено сега пък при тези минусови температури) двигателя пак си трака.
                  А че е с хидравлични повдигачи е сигурно, защото майстора при когото отидох погледна номерата на рамата и двигателя и по тях установи какъв точно е мотора (всъщност той ме попита пръв дали ДВГ'то ми е с хидр или механични повдигачи).
                  Мисля, че тракането не е от веригата, защото звукът наподобява на този при дизеловите двигатели, а пък тракането на веригата си мисля че е малко по-специфично като зук...
                  Възможно ли е някъде някакви семеринги да изпускат вече?! Ако е така - къде точно да погледна?
                  И за да съм 100% сигурен, как да си проверя натегнатостта на веригата - метод за контрол?! Моля Ви, сътветвайте ме, че вече се нервя да обяснявам на сульо и пульо че "бързият ми дизел" всъщност си е бензин...
                  Батенце според мен нема 155 освен 2.0 16В която да е с хидравлични повдигачи Или веригата ти чука или вариятор или както каза търтея валове лагери и знам ли кво но при всички случей отваряй с майсторите и вижте веригата и износването на валовете (това само през капака на клапаните) това е според мен
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    Е то може и от лагерите на валовете да е. Най хубаво спираш я за малко от движение отваряш капака и то ще си каже.

                    Comment


                    • #11
                      Хммм... добре...
                      Щом сте толкова единодушни, може ли да дам на някой от форума номера на рамата или ДВГ'то и той също да провери що за мотоор е това... ако е възможно, разбира се?!
                      10х!
                      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                      Comment


                      • #12
                        Дай VIN-а!
                        Mitsubishi Outlander
                        Mitsubishi Space Star
                        Daihatsu Terios

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Crusader
                          Дай VIN-а!
                          рама - ZAR 16700000114990
                          обаче сега не мога да си видя номера на ДВГ'то, че днес не съм с колата... ако това е достатъчно...?
                          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Z:)m
                            Първоначално публикувано от Crusader
                            Дай VIN-а!
                            рама - ZAR 16700000114990
                            обаче сега не мога да си видя номера на ДВГ'то, че днес не съм с колата... ако това е достатъчно...?
                            достатъчно е:

                            Catalogue: U5 | 155 ASPIRATO (1992-1996)
                            MVS: 167.056.0(0) | T.SPARK 1.7 MEDIA'93
                            Engine Stamp: AR67105
                            Version Code: 167A4H
                            Version: V1 | MEDIUM
                            Engine Version: M1 | 1.7 T.S.
                            Interior: 366 | TESSUTO GRIGIO QUADRETTATO
                            Vehicle No: 00114177
                            Engine No: 0021485
                            Prod. date: 1994-06

                            демек не са ти хидравлични
                            трябва да се свали капака на крлапаните и да се погледне то какво чука
                            аз съм за валове
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от търтей
                              достатъчно е:

                              Catalogue: U5 | 155 ASPIRATO (1992-1996)
                              MVS: 167.056.0(0) | T.SPARK 1.7 MEDIA'93
                              Engine Stamp: AR67105
                              Version Code: 167A4H
                              Version: V1 | MEDIUM
                              Engine Version: M1 | 1.7 T.S.
                              Interior: 366 | TESSUTO GRIGIO QUADRETTATO
                              Vehicle No: 00114177
                              Engine No: 0021485
                              Prod. date: 1994-06

                              демек не са ти хидравлични
                              трябва да се свали капака на крлапаните и да се погледне то какво чука
                              аз съм за валове
                              ...ууууу, че си песимист ве
                              абе дано да нямам износен разпределителен вал... ма се сещам по този повод, че навремето моя преподавател в МЕИ'то препоръчваше разпределителните валове да ги подлагаме на йонно азотиране, за подобряване на механичните им качества. Та се чудя, то тези автомобилни производители, не прилагат ли тези технологии?! При подобна обработка на вала, на практика, той става "вечен". А и нали затова се слагат пуловете, за да се износват те, а не по-скъпия разпределителен вал?! ...а предполагам, че и на моя ДВГ има пулове, щом е с механични повдигачи... или съм в грешка?!

                              П.П.
                              всъщност къде го пише това, с какви повдигачи е ДВГ'то?
                              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                              Comment

                              Working...
                              X