Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно мека връзка...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
    Браво щом си решил проблема само не разбраш каква е причината центровката на помпат да прехвърли 3 зъба ако не си открил причина рискуваш скоро време пак да се влизаш в бокса само да не е за клапани че само гарнитурата за главата за JDT e над 100 лв
    То и аз немога да си го обясня тва по съм склонен да повярвам да прехвърли 1 зъб, но цели 3.... Красимир момчето което ми прави дюзите ми обясни, че помпата няма центровка и по-принцип няма смисъл да се бележи белег има само на коляновия и разпределителния вал помпата както и да я зацепиш няма разлика. А понеже колата е барана от няколко майстора преди това визирам ремъка може просто първия да не е знаел това и да е маркирал и помпата, а следващия който рови около ремъка да е гледал белези само на валовете аз така си го обяснявам...

    ПП: Ама само как го написах май май нищо не обясних както трябва...
    Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

    Comment

    Working...
    X