Известие

Collapse
No announcement yet.

Парктроник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Парктроник

    Колеги,помагайте че се оплетох като пиле в калчища.
    Монтирам един парктроник,с ленти за бронята,тоест не с датчици които се пробиват.
    До тук лесно,свалил съм двете брони,задния датчик/лента/е монтирана и взима захранване от крушката за задна скорост.Остана предният но толкова съм се нервирал че не ми стига мозъка как се връзва тои.Ако взема директен + ,ще работи постоянно.Казаха ми че за преден се взима + от стоповете!?!!?
    Моля някои да помогне че парктроника е от и-бея,и интересното е че в пакета няма схеми!
    Монтирам го на една 156/англичанка/ако е от значение.
    Last edited by Linkestis; d.m.y г., 14:32.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

  • #2
    направи го към халогените примерно или си изкарай бутон
    sigpicAlfa 155 2.0 16v

    Comment


    • #3
      Предния го пусни да работи постояно най-добре. Задния хубаво за задната скорост, но предния трябва да си работи нонстоп. Освен ако не е проблем да работи постояно!??
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Задния съм го вързал.
        За предния ако го направя да работи постоянно какво може да стане?Да му пусна + от запалката направо и маса където ми падне?
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
          Задния съм го вързал.
          За предния ако го направя да работи постоянно какво може да стане?Да му пусна + от запалката направо и маса където ми падне?
          Ми не го знам какъв е този датчик, но по принцип трябва да си работят постояно всички датчици. Пусни му направо плюс от акомулатор и маса някъде на шасито. Избягвай да пускаш ток от запалката за каквото и да било.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Ми не го знам какъв е този датчик, но по принцип трябва да си работят постояно всички датчици. Пусни му направо плюс от акомулатор и маса някъде на шасито. Избягвай да пускаш ток от запалката за каквото и да било.
            То не е от датчиците които се пробива бронята а от ези с лентата.Лепи се по дължина на бронята.Иначе за запалката си прав,просто мислех че като е малка консумацията няма да има проблем...ще му пусна + през контакт.Де да го знам тоя измислен парктроник дали няма да пищи непрекъснато като е паркирана някъде,и да вземе да падне акумулатора...и после да ме гонят да ме
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
              То не е от датчиците които се пробива бронята а от ези с лентата.Лепи се по дължина на бронята.Иначе за запалката си прав,просто мислех че като е малка консумацията няма да има проблем...ще му пусна + през контакт.Де да го знам тоя измислен парктроник дали няма да пищи непрекъснато като е паркирана някъде,и да вземе да падне акумулатора...и после да ме гонят да ме
              Ам... да. През контакт е най-добре, но с реленце и пак да взема директно от акомулатора. Демек даваш на контакт и релето затваря верикагат към датчика. Да не натоварваш контактния ключ ми е мисълта. Не знам каква консумация има тая лента. Най-вероятно е нищожна, но по интелигентно с автомобилно реленце. Има ги по магазините за електронни компоненти.

              ЕДИТ: Не знам този парктроник какъв е но ако има възможност да се подкачи да получава информация дали автомобила се движи или не. Че ако си в гаража и дадеш на контакт ще се разпищи веднага.
              Last edited by oem; d.m.y г., 15:43.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Ето този е сайта на парктроника,като изработка не ми се вижда ефтинджийско..
                http://www.parkingdynamics.co.uk/Veh...g-Dynamics-PD1
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                  Ето този е сайта на парктроника,като изработка не ми се вижда ефтинджийско..
                  http://www.parkingdynamics.co.uk/Veh...g-Dynamics-PD1
                  Ми то нищо не пише баш. Иначе пише, че има Universal Installation Instructions. Но като казваш, че няма...
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Ехааа... тва мноо арно изглежда...
                    Чак се замислям дали да не се изненадам с едно такова
                    Have A Nice Day
                    o/_______\o
                    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                    []=о===о=[]

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                      Ехааа... тва мноо арно изглежда...
                      Чак се замислям дали да не се изненадам с едно такова
                      Епа арно е и Алфа-та беше арна 2.5 V6,изтекоха ми лигите по нея
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #12
                        Според мен е грешно да ти рабитни нон стоп предният датчик, защото може да загубиш ползата на задния. Има ситуации, при които и предницата и задницата ще са ти на по 40см от съседните коли и задния няма да може да го ползваш ефективно
                        Last edited by soldier; d.m.y г., 11:57.

                        Comment


                        • #13
                          PD1 Front Alfa Romeo Parking Sensor:

                          1) Black wire MUST be connected to the ground (body / chassis) of the vehicle.
                          2) Red wire is connected in line with the switch and the 12V ignition wire. Live only when ignition is active.
                          3) Connect the antenna connection wire from the ECU to the antenna

                          Това казват братята Т.е. очаква се да има ключе за предния сензор.
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
                            Според мен е грешно да ти рабитни нон стоп предния датчик, защото може да загубиш ползата на задния. Има ситуации при които и предницата и задницата ще са ти на по 40см от съседните коли и задния няма да може да го ползваш ефективно
                            Като включи задната може да се направи реленцето да спира предния датчик.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              ако си ги върже към халогените ще си ги спира и пуска когато си иска предните датчици
                              sigpicAlfa 155 2.0 16v

                              Comment

                              Working...
                              X