Известие

Collapse
No announcement yet.

Предложете ми лепило издържащо на топлина...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Предложете ми лепило издържащо на топлина...

    Хора предложете ми някакво лепило или силикон, който да става за метал и да издържа на високи температури...

    Сега ще ви кажа и за какво става дума...Пробката ми кво ли не я правихме и струвахме(тефлонови лентички, по-дълга пробка, медна дифтунга итн) и все си има един лек теч...Ок до тук как да е, но теча при движение, въздушната струя го духа право към генерацията и от там се изпарява и смърди в купето на изгоряло масло!!!

    Искам да взема РАДИКАЛНИ мерки и да залепя проклетата пробка...и без това ми сменят маслото с вакуум помпа и пробката ми е малко излишна

    Та планът ми е такъв...почиствам си омасленото от долу на картера с меглио и лепя цялата пробка и около нея с някакво лепило (тука вие давайте идеи за лепилото)....
    Бях чувал някъде, че някой от вас колеги си е лепил картера с ПОКСИПОЛ?
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

  • #2
    Наистина с лепило са си крайни мерките!
    Не знам колега пробвали ли сте с "О" пръстен (разбира се ако пробката ви има периферия)
    Моята беше така като купих колата нямаше нито теч нито омасляване...
    "Майсторите" в сервиза където сменях консумативи обаче решили, че това е тъпо и навили тефлонова лента и отгоре омазали с някакъв сив силикон. Наистина не тече, но за мен да се сменя масло през гърловината или щеката е неприемливо, тъй като по дъното на картера задължително остават утайките които иначе си изтичат през пробката.
    Сега за пробката
    Обикновено пробката оригинално е с конусна цолова резба която не пропуска, но често "майсторите" я прецакват тъй като ...
    След това, понеже нямат необходимите инструменти правят обикновена права резба която разбира се не уплътнява и се налага слагането на "О" пръстен който е по добро решение според мен за това място вместо дифтунга.
    Моят съвет е наистина пробвайте първо с "О" пръстен, според мен маслото наистина трябва да се точи през пробката, само ще вметна, че навремето пробките имаха магнит в тях, предполагам се сещате защо.
    Have A Nice Day
    o/_______\o
    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
    []=о===о=[]

    Comment


    • #3
      Здравейте колега

      Мерси за отговора Знам определено за недостатъците на това да не се източва маслото през пробката...

      И все пак кажете ми какво лепило или силикон мога да ползвам
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        Щом сте непреклонен...
        Аз за подобни неща ползва ето това
        Успех!
        Have A Nice Day
        o/_______\o
        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
        []=о===о=[]

        Comment


        • #5
          Мерси колега, само и ако може да ме насочиш и от къде да го взема
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Лично аз си го купувам от "кварталния" ни магазин за авто-бои ... За София, нямам идея, но трябва да го има по магазините. Иначе с помощта на Google/search ето какво намерих.
            Have A Nice Day
            o/_______\o
            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
            []=о===о=[]

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
              Наистина с лепило са си крайни мерките!
              Не знам колега пробвали ли сте с "О" пръстен (разбира се ако пробката ви има периферия)
              Моята беше така като купих колата нямаше нито теч нито омасляване...
              "Майсторите" в сервиза където сменях консумативи обаче решили, че това е тъпо и навили тефлонова лента и отгоре омазали с някакъв сив силикон. Наистина не тече, но за мен да се сменя масло през гърловината или щеката е неприемливо, тъй като по дъното на картера задължително остават утайките които иначе си изтичат през пробката.
              Сега за пробката
              Обикновено пробката оригинално е с конусна цолова резба която не пропуска, но често "майсторите" я прецакват тъй като ...
              След това, понеже нямат необходимите инструменти правят обикновена права резба която разбира се не уплътнява и се налага слагането на "О" пръстен който е по добро решение според мен за това място вместо дифтунга.
              Моят съвет е наистина пробвайте първо с "О" пръстен, според мен маслото наистина трябва да се точи през пробката, само ще вметна, че навремето пробките имаха магнит в тях, предполагам се сещате защо.
              И при мен след последната смяна на маслото стана същия проблем
              Би ли ми обяснил какво представлява този О пръстен и къде да го намеря.
              Само да вметна,че не ми капе масло а само омаслява около пробката и мирише на изгоряло масло понякога от горещината
              sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
              ALFA ROMEO 2.0JTS ex
              ALFA ROMEO Crosswagon Q4
              Продавам Алфи на части!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                Здравейте колега

                Мерси за отговора Знам определено за недостатъците на това да не се източва маслото през пробката...

                И все пак кажете ми какво лепило или силикон мога да ползвам
                Аз също съм имал проблем със сълзене от пробката защото новата резба беше нарязана леко на криво и пробката не можеше да премачка дефтунгата и дауплутни. Значи аз правих следното при смяна на масло оставям маслото да се изтече за около 5 минути мажа със силикон пробката дифтунгата и отгоре дифтунгата после взимам парцал с обезнаслител и няколко пъти бърша резбата на пробката (тя постоянно си таи масло) но има един момент около 45-5 секунди в които резбата и мястото където трябва да уплътни пробката са сухи и обезмаслени. Точно тогава завивам намазаната с силикон пробка и стягам , замазвам отстрани силикона. И после наливам масло слагам филтъра и чакам около 30 минути и при мен се получи всичко стоеше сухо. Силикона който използвах беше на Локтайд прозрачен струваше 17лв разфасовката (специалко този силикон има специални качества и залепва много здраво кул повърхностите после даже се чисти много трудно) ако се интересуваш мога да ти напиша и каталожния номер предполагам същото коже да се получи и с друг силикон ,но с този съм го изпробвал. Има и други варианти има специални уплътнители за резби течни един вид заместват тефлоновата лента но пак повърхността трябва да е обезмаслена иначе ефекта им е поразителен тях специално може да потърсиш в специализираните магазини за инструменти.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  В ЕПЕР-а на картинката, на която е показан картера има и една тубичка, която предполагам съдържа точно този уплътнител за пробката. Щях да питам дали някой си има идея откъде може да се купи, но май никой не се е сблъсквал в нашата родна страна с този непознат продукт от бъдещето (1995-та)
                  146 1.6TS CF1 '98

                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Значи днес се гъзих под колата, защото всеки ден гледам под колата петно от масло

                    И взех меглио, обилно напръсках картера и около пробката, след което подсуших с чист парцал....Взех някакъв червен силикон (уж за гарнитури се ползвал и издържа до 350 градуса) от Практикер и омазах обилно около пробката....Ще видим какво ще стане дано спре теча, и най-важното дано е само от там!!!
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Мамка му и пробка! Пак тече....Оставих силикона да съхне около 4-5 часа....Това достатъчно ли е?

                      Ще се заварява видяло се е!!!
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #12
                        Ти пак полудя!! Като докараш колата за ремонта на задницата ще ти направим нова пробка,ще минеш на 20мм
                        RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                        0899832271 Сашо

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Lisan Покажи съобщение
                          Ти пак полудя!! Като докараш колата за ремонта на задницата ще ти направим нова пробка,ще минеш на 20мм
                          Утре ще я видиш
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment

                          Working...
                          X