Известие

Collapse
No announcement yet.

Mнения за 10W60

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
    На 155цата със смляни основни лагери и с SeleniaRacing нямах абсолютно никакъв проблем, като които ме познава знае как карам. А разбрах че съм строшил мотора като и сипах 10W40, само 5 минути след смяната почнаха да тропат лагерите , оттук натам за мен това е маслото, но не държа да е Selenia. Отново ви казвам че е по добре за които се понадбягва тук таме по улиците да си сложи 10w60, шанса да роди е по минимален.
    то това че си сипал 10в-40 може и да не е счупило мотора... всяко хубаво масло има миещи качетсва и сваля гадостите останали от старото - затова постепенно с употребата потъмнява. Като е замило маслото остатъчицте от старото, са се отворили хлабините... другия вариант е това 10в-40 да е било кофти и то да е прекарало работата... няма как да познаеш ей така, за съжаление!

    Мен лично ме вълнува маслото на Лики Моли 10в-60 дали някой го е пробвал!!! Аз карам с 10в-40 лики и е добро за моя мотор, доста добро налягане държи под температура - не става на вода като го жулиш !
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 18:01.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
      то това че си сипал 10в-40 може и да не е счупило мотора... всяко хубаво масло има миещи качетсва и сваля гадостите останали от старото - затова постепенно с употребата потъмнява. Като е замило маслото остатъчицте от старото, са се отворили хлабините... другия вариант е това 10в-40 да е било кофти и то да е прекарало работата... няма как да познаеш ей така, за съжаление!

      Мен лично ме вълнува маслото на Лики Моли 10в-60 дали някой го е пробвал!!! Аз карам с 10в-40 лики и е добро за моя мотор, доста добро налягане държи под температура - не става на вода като го жулиш !
      Аз мотора не съм го счупил от маслата просто 10w40 не уплътнява така добре и затова тракаха счупените вече лагери
      Fiat Punto 1.4GT 1996
      Hyundai Tucson 2.0 2007
      Renault Clio 1.5 2019

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение
        Нека да намеся и още една марка за 10W60. Някой има ли наблюдения от Tutela Imola?
        Аз си карах преди 4 години Седичито с това масло и преди година и половина Дедрата (2.0 8V Турбо) с тази Тутела.Личното ми мнение е че такъв боклук няма,двете коли бяха в много добра кондиция на моторите,а маслото изчезваше без течове,пушеци и т.н.И двата пъти се подлъгах по цената,но ние Българите имаме една много добра поговорка - скъп на триците ,евтин на брашното.Неможе всички масла с този всикозитет да са два пъти по-скъпи от Тутелата и тя да има същите качества.От две години карам с продуктите на Мобил по една или друга причина,като мога да кажа че съм тествал на турбо мотора (сегашния 2.0 16V Турбо) 15 и 10 на 40 ,както и Mobil 1 15w50 ,а сега от 5 месеца карам с Mobil 1 10w60 и съм много доволен от показанията на манометъра(има разлика осезаема дори от 15w50) и термометъра,не правя реклама просто исказвам мнение.
        Пробвал съм и Селения Рейсинг преди 5 години отново на Седичи и също много добри показания на манометъра и термометъра.
        Както казаха колегите ,важно е да не е менте и да е с вискозитет 10w60,даже според мене най-добрия вариянт е 15w60 но досега ен съм срещал производител да предлага такъв вискозитет,а и колите ми и двете не са с хидравлични повдигачи че да са придирчиви.

        П.П.Още нещо накрая,според мене Лики Моли с присадката от молибденов дисулфад не правилния избор ,точно поради факта че този молибден се наслагва по стените на маслената магистрала и с течение на времето я стеснява.
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Comment


        • #19
          Маслото е Agip Racing 4t 10w60 има го и с вискозитет 20w50 като е малко по-скъпичко... И преди съм споменавал че с този вискозитет 20w50 маслото влизаше в двигателя на едно Ламборджини Гаярдо Нера...
          В мотосредите е доста известно, така че ако имате приятели моторджии просто попитайте..

          П.П От спецификациите може и да разгледате и да разберете, че вискозитета при -25 градуса е един и същ...
          Last edited by VFTI; d.m.y г., 00:19.
          Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
          exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
          ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
          ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
          by RUBIG service

          Comment


          • #20
            Колега,White Power абсолютно съм съгласен с теб.На мойта Алфа 156 2.0 2001г.,сипвам точно това масло и всичко е идеално!
            Във фирмения сервиз на Алфа в Кьолн/Германия/ ми го препоръчаха и не са са ме излъгали!!!!

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Fear
              Би ли споделил, какви са цените на тези масла на Agip?
              Форумна цена 20лв./1л.
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
              by RUBIG service

              Comment


              • #22
                От любопитство- защо просто не карате с масло с такъв вискозитет препоръчан от производителя?
                Lexus IS200

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                  От любопитство- защо просто не карате с масло с такъв вискозитет препоръчан от производителя?
                  Щото се опитват максимално дълго да отложат момента, в който ше си видят карантиите на живо
                  Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
                  Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
                  Audi A4 1.9 TDI

                  Comment


                  • #24
                    сега успях да разгледам в мануала за 155 какво пише: за 16 клапановите мотори казват - селения за алфа ромео 10в-40 и отдолу със звезда, за сериозни натоварвания може да се ползва селения рейсинг 10в-60. За 8 клапановите мотори опцията с 10в-60 я няма. Само 10в-40 е описаното - алфа ромео формула .


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                      От любопитство- защо просто не карате с масло с такъв вискозитет препоръчан от производителя?
                      А кой е казал че 10/60 не се препоръчва от производителя за 16V TS
                      http://www.flitalia.it/en/fl/manuale/en/omot_0104.htm
                      Last edited by Novachev; d.m.y г., 16:31.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от LeoVin4i Покажи съобщение
                        Щото се опитват максимално дълго да отложат момента, в който ше си видят карантиите на живо
                        Или тея дето вече сме ги видели....залагат на по-неиталианска марка,така да го кажа-без да пробваш пробваш друго,няма как да знаеш
                        GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                          А кой е казал че 10/60 не се препоръчва от производителя за 16V TS
                          http://www.flitalia.it/en/fl/manuale/en/omot_0104.htm
                          Е да де, аз това още по-рано го казах! Но го дават за по-неамортизирани мотори, но явно и на стари се понася добре!
                          145 QV ex.
                          146 Boxer TOTAL ex.
                          147 T.S. Sele top

                          Lancia Dedra 2000 16

                          Comment


                          • #28
                            основното при маслата е

                            -целта на употреба
                            -начин на употреба (високи мощности-обороти, температура, продължително натоварване, студени стартове и т.н.)
                            -тип на мотора - атмосферен или с принудително пълнене, бензин или дизел
                            от в горното и идва интервала за смяна на маслото.

                            хубавите "тънки масла" работят при температури от 80 градуса нагоре, като поддържат константно налягане във висок диапазон на температурни стойности 90-120 градуса. Незабравяйте че маслата освен че смазват имат още също толкова важни, но други функции.

                            аз подреждам маслата така

                            Мотул компетишън и лю ман (според целта) като най- доброто от двойноестерните

                            Синтетики:
                            Селения Спорт
                            Селения Рейсинг
                            Аджип Рейсинг
                            Тутела Имола

                            общо взето и на цени така се нареждат

                            ако си намерите оригинални масла на Кастрол Профешънал също няма да сгрешите.
                            Last edited by ne0; d.m.y г., 18:37.

                            http://www.facebook.com/VenturaGarage
                            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                            Comment


                            • #29
                              Искам само да добавя в горния пост на Нео и Agip Sint Evolution 5w40 ... скъпо, но наистина много добро масло
                              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                              by RUBIG service

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                                Форумна цена 20лв./1л.
                                Благодаря.

                                ne0, това Selenia Sport някакво ново ли е, и каква е разликата с Racing?
                                И двете са 10W60, и цената им е кажи-речи еднаква.
                                Alfa Romeo 166 3.0 V6
                                Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                                Comment

                                Working...
                                X