Известие

Collapse
No announcement yet.

Контр.лампа при 3500об./мин.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Контр.лампа при 3500об./мин.

    При подаване на пълна гас при 3500-3700 об. светва иконата-"инжектор",оборотите падат,горивоподаването спира,педала на гаста се прибира надолу сам.Прави го и при ниски обороти,понякогаако я задавя с педал до долу.Най интересното е ,че заедно с тази лампа,светва и лампата за вискока темп. на водата.Всичко това става в рамките на 1-2 сек.
    На КТС нищо не изкарва
    ДВГ е 32301-2.0ТС
    Комп. е Мотроник 969119,от тези дето са върхо дросела.
    КОнкретният ми въпрос е:Тъй като вероятно имам запушена дюза(при подаване на гас се чува едно много слабо цъкане...както на рената кото се гасят-стъпковото им миторче там нещо прибира,същото.)Но само при подаване на гас.МОЖЕ ли при запушена дюза да бърка комп,от по-голямото количество обратен бензин и от там да го изкарва като моментна грешка?
    GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

  • #2
    Здравей колега ! Според мен дюзите са ти наред и имаш проблем с ТПС потенциометъра който следи колко си настъпъл педала на гаста намира се на дроселовата клапа на смукателния колектор ! С представлява един тъп потенциометър който с времето се изтърква , свали го и го замерете като го въртите полека и следите дали плавно се покачва съпротивлението му или има пропуски
    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

    Comment


    • #3
      Другото дето си го предполагах беше именно това...щото то4но откъм там идва "цъкането",има ли оправяне това или се сменя?И дали е свързано с проблема с прекъсването,според теб...Усещам и една вибрация в педала като давам гас,май ще се окажеш прав
      GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

      Comment


      • #4
        Ами оправяне няма сменя се целия но стува 100 тина лева аз по тоя път минах вече но все пак за да си сигурен го провери както бях писъл по горе ! А вибрациите в педала най вероятно са от някоя пружина или тая на педала или тая на дроселовата клапа !
        Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

        Comment


        • #5
          32301 е двигател от 156-ца.Ако е прехвърлен заедно с дросела значи ролята на ТПС потенциометър играе МПХ-то.От МПХ няма как да усетиш вибрация в педала.Предлагам ти също така да измериш налягането на горивната помпа.Може да не стига "Тунджа".
          sigpic
          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Ivo Skoklev Покажи съобщение
            При подаване на пълна гас при 3500-3700 об. светва иконата-"инжектор",оборотите падат,горивоподаването спира,педала на гаста се прибира надолу сам.Прави го и при ниски обороти,понякогаако я задавя с педал до долу.Най интересното е ,че заедно с тази лампа,светва и лампата за вискока темп. на водата.Всичко това става в рамките на 1-2 сек.
            На КТС нищо не изкарва
            ДВГ е 32301-2.0ТС
            Комп. е Мотроник 969119,от тези дето са върхо дросела.
            КОнкретният ми въпрос е:Тъй като вероятно имам запушена дюза(при подаване на гас се чува едно много слабо цъкане...както на рената кото се гасят-стъпковото им миторче там нещо прибира,същото.)Но само при подаване на гас.МОЖЕ ли при запушена дюза да бърка комп,от по-голямото количество обратен бензин и от там да го изкарва като моментна грешка?
            Вържете на КТС-а дросела и следете показанията му да не би да има дупка някъде, вижте и отчитанията на дебитомера дали са нормални да няма пропадания или някакви аномалии > Светването на лампата може да се дължи именно на проблем с дебитомера НО щом светва лампата значи има грешка пробвай да прочетеш грешките с друг тип диагностична техника.
            Само не мога да си обесня как и защо се движи педала на газта сам.
            А за колегата който казава че МПХ-то е ТПС нещо се е обуркал доста или не е чел между редовете. Значи ТПС и МПХ са в един цел модул (продават се заедно) но са си разлинчни работи едното е потинциометър който отчита положението на дроселовата клапа а другото е моторче за празния ход което движи дроселовата клапа.
            А и цената на ново МПХ + ТПС е 320лв БОШ има варианти за други марки които са малко по евтини а втора употреба е колкото го намериш
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
              Вържете на КТС-а дросела и следете показанията му да не би да има дупка някъде, вижте и отчитанията на дебитомера дали са нормални да няма пропадания или някакви аномалии > Светването на лампата може да се дължи именно на проблем с дебитомера НО щом светва лампата значи има грешка пробвай да прочетеш грешките с друг тип диагностична техника.
              Само не мога да си обесня как и защо се движи педала на газта сам.
              А за колегата който казава че МПХ-то е ТПС нещо се е обуркал доста или не е чел между редовете. Значи ТПС и МПХ са в един цел модул (продават се заедно) но са си разлинчни работи едното е потинциометър който отчита положението на дроселовата клапа а другото е моторче за празния ход което движи дроселовата клапа.
              А и цената на ново МПХ + ТПС е 320лв БОШ има варианти за други марки които са малко по евтини а втора употреба е колкото го намериш
              Сега като имам време да "прочета между редовете" ще призная че 20% от коментара ми е пълен шит.Понеже вече е късно няма да си редактирам поста.
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment


              • #8
                Сега отивам пак да я закача...вчера така заби носа,че тоя до мен целуна жабката буквално,щот много се смя и ме вярваше.....изведнъж просто задавя и това е ....ще видим дали е натрупала нови грешки
                GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

                Comment


                • #9
                  Колата отново изпуши....някой я е урочасал здравата.Издърпахме я от Пзараджик....до сервиза и събота пака в масло...този път на 3000об.нещо стана.За сега се надяван да е блокирал стартера в движение и да е изронил венеца на маховика.Стискайте палци само това да е!Ако е нещо по мотора,ша извинявате ма официално се отказвам от сектата и я пускам на части!Поздрави на всички Алфисти
                  GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Ivo Skoklev Покажи съобщение
                    Колата отново изпуши....някой я е урочасал здравата.Издърпахме я от Пзараджик....до сервиза и събота пака в масло...този път на 3000об.нещо стана.За сега се надяван да е блокирал стартера в движение и да е изронил венеца на маховика.Стискайте палци само това да е!Ако е нещо по мотора,ша извинявате ма официално се отказвам от сектата и я пускам на части!Поздрави на всички Алфисти
                    Eee човече, стига бе.
                    Ако е двигател и пак я направиш директно печелиш титлата Алфист на 2009!

                    Дано се разминеш леко
                    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                    www.ClassicCar-bg.com

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Ivo Skoklev Покажи съобщение
                      Колата отново изпуши....някой я е урочасал здравата.Издърпахме я от Пзараджик....до сервиза и събота пака в масло...този път на 3000об.нещо стана.За сега се надяван да е блокирал стартера в движение и да е изронил венеца на маховика.Стискайте палци само това да е!Ако е нещо по мотора,ша извинявате ма официално се отказвам от сектата и я пускам на части!Поздрави на всички Алфисти
                      Не се ядосвай приятелю! От здравето по-важно няма, така че спокойно...пусти железа..повреждат се...

                      Дано е малката беля!!! Успех
                      Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                      Comment

                      Working...
                      X