Първоначално публикувано от nikotm
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Възможно ли е при студент старт...?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Бобо пък оня ден откри че и на неговата и на моята кола не им работят помпите на контакт,и на двете коли се беше загубила масата на релето.Днес като има вече маса на релето на контакт,колата сутринта запали перфектно от първия път
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеБобо пък оня ден откри че и на неговата и на моята кола не им работят помпите на контакт,и на двете коли се беше загубила масата на релето.Днес като има вече маса на релето на контакт,колата сутринта запали перфектно от първия път
М/у другото като откача датчика за температурата ЕКУ-то пак си показва 23 градуса темепратуа на водата. Записва грешка, че няма датчик, но 23 градуса си взема по подразбиране. Интересното, е че без датчик палеше добре, а взема 23 градуса... Ха де? Кво става тука?Last edited by oem; d.m.y г., 16:16.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Същото,което писах няколко страници по назад,само,че при мене е датчика за температура на въздуха!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеБобо пък оня ден откри че и на неговата и на моята кола не им работят помпите на контакт,и на двете коли се беше загубила масата на релето.Днес като има вече маса на релето на контакт,колата сутринта запали перфектно от първия път
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеСъщото,което писах няколко страници по назад,само,че при мене е датчика за температура на въздуха!
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеМ/у другото като откача датчика за температурата ЕКУ-то пак си показва 23 градуса темепратуа на водата. Записва грешка, че няма датчик, но 23 градуса си взема по подразбиране. Интересното, е че без датчик палеше добре, а взема 23 градуса... Ха де? Кво става тука?
Ако е същото ще го мислим...
Comment
-
Първоначално публикувано от fade Покажи съобщениеНе виждам пък аз какво смешно има... той народа си го е казал за обущаря и обувките му!
Адаш, ти ся що викаш и що фъргаш компютри? Мери ли напрежението което влиза в компютъра? Точно пък на тебе да ти обяснявам ся, че датчика може съпротивлението му да е ок... ама какво става на края на кабела е друг въпрос!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
ВАЖНО ПО ТЕМАТА
Така смятам че при мен проблема с паленето сутрин е отстранен колата пали от първия път без проблеми.
След преглед от Екстремистите като идваха в Бургас се установи че има някаква драма с ТПС-а
Проблемите бяха освен паленето сутрин едно съвсем леко зачудване при подава на на газ от 1000 оборота. А и от време на време клатене на обороти при освобождаване от скорост но не постоянно.
След смяната на въпросния датчик проблема отстранен. Вечи трети ден пали без грижи.
Явно проблемите на колите ни са различни нищо че симптомите са еднакви.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Днес пак запалихме много добреЩе нося дюзите да го доизчистят както трябва май.
Днеска минах през сервиза и пичовете ми бяха отделили мръсотииката от дюзите. Едно черно като смола от асфалт. Със сигурност има още за чистене. Ще им ги нося.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщениеТова за дюзите го бях писал, като възможен проблем на 2-3 стр. някъде, но някой мод прецени, че е безсмислено и го изтри.
И все пак си мисля, че немалко от приплюващите Алфи могат да си решат проблема с качествено почистване на дюзите.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oemЯвно.
Абе да питам. За да смени гарнитурата на колекторите. трябва да источа антифриза ли? Оная джаджа дето в хваната за блока в лявата си част има дупка към блока нали?
Някой ще ми обясни ли каква е логиката между изпускане на изпускателната гарнитура и давенето сутрин - освен че ламбадата получава нереални стойности, какво друго?????"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеИма, има и гарнитурка......
Някой ще ми обясни ли каква е логиката между изпускане на изпускателната гарнитура и давенето сутрин - освен че ламбадата получава нереални стойности, какво друго?????Сега не знам дали 1 малка дупчица има влияние върху сутрешното давене. По-скоро ме съмнява. При мен проблема е бил в дюзите.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
То в началото,до като загре и на ламбдата не и пука особенно от това,но виж за пълненето на цилиндрите и обдухването има голямо значение.Фазите на клапаните са съобразени със съпротивлението,което оказва изпускателната система.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
В техникума (завършил съм ДВГ) имаше един двигател на стенд. Дизелов. И един ден му правихме някакви тестове (вече не помня с подробности) и даскала ни накара да вържем ауспуха. И при въпроса за какво му е цялата тръба той отговори "един двигател за да работи добре, за да му се изцеди мощността трябва да има товар". Фазите при всмукване и изпускане имат едно припокриване. Момент в който и всмукателния и изпускателния са едновременно отворени. И газовете които излизат увличат сместа при пълненето. Когато няма съпротивление на изхода газовете излизат бързо и в момента в който и двата клапана са отворени няма кое да увлече въздуха който влиза камерата. От там по-слабо пълнене и по бедна смес.
Долу горе нещо такова е. Вариатора при нас какво прави? Дава предварение на всмукателните. Да отварят по-рано във високите обороти когато скороста на изходящите газове е голяма. Тогава припокриването на фазите е по-голямо и увличането също. От там идва и по-голямото пълнене в цилиндите.
На празен ход нещата не са обаче точно така. Там ефекта от увличането не е толкова голям колкото при високи обороти. И не знам до колко оказва влияние малкия пропуск м/у блока и колекора.
EDIT: Преди години когато още си карах Уното ауспуха му беше пробит. Гърнете му изгнило и ако не съм запомнил много неща от техникума поне това което ни беше казал даскала тогава го помня. И виках на баща ми. Дай да сменим ауспуха или да го оправим. Колата не върви, на празен ход работи нестабилно. Той "Неее те на спортните коли им махат ауапусите да вървят повече... ти е ми кажеш, че проблема е в ауспуха" И един ден решавам сам да му направя гърне от пожарогасител. Тогава не работех и нямаше как да извадя пари за гърне а ме дразнеше звука на колата. И заварих направих гърне от пожарогасител. Колата утихна и направо литна. И после обесних на бащата защо и как. И той тогава се чатна... вика "да прав си"....
Та една добре изчислена изпускателна система може да даде едно много добро увеличение на КПД-то на двигателя.Last edited by oem; d.m.y г., 23:38.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment