Известие

Collapse
No announcement yet.

Възможно ли е при студент старт...?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Така. При мен проблема се оправи ето как.

    Първо разглобих дросела на съставните му части. Почистих всичко, втулки, пружинки, самата клапа я пренастрой да си легне добре без да опира и да стърже никъде по тялото на дросела. И забелязх болтчето дето опира в корпуса. Това което е на механизма на жилото. То си беше направило дупчица в корпуса и се наложи да го навия с около 45 градуса, за да компенсира износването. След това монтирах и адаптирах ТПС-а. Запалих на климатик и я оставих да работи известно време. Адаптирах ТПС-а на загрям мотор на 90 грауса.

    Също така като мерих напреженията по двигателя се оказа, че на всякъде идва много слаба маса. Разкачих кабела от купето който идва от минуса на акомулатора почистих и напръсках с контактен спрей за електрчиски връзки. И колата заспа. Пали без детонации. Мотора е много тих, оборотите са стабилни 840. Не играят вече и за миг.

    Мисля, че това беше. След няколко дни ще пиша пак дали има промяна отново към лошата работа, но дано не става така.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #32
      Млади момко... не слагам този пост за да злорадствам, но обърни внимание на пост #10 и #11 ето тук

      Дано наистина вече неволите ти свършат щото направо почвам да ти съчувствам! Тя те разболя тази кола!
      Както каза колегата spe4elist много поучително!


      @spe4elist
      Last edited by fade; d.m.y г., 10:14.
      Have A Nice Day
      o/_______\o
      (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
      []=о===о=[]

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
        Млади момко... не слагам този пост за да злорадствам, но обърни внимание на пост #10 и #11 ето тук

        Дано наистина вече неволите ти свършат щото направо почвам да ти съчувствам! Тя те разболя тази кола!
        Както каза колегата spe4elist много поучително!


        @spe4elist
        Дано. Тая маса там аз се сещам кога може да се е зацапала или да не е доавала контакт. Преди интейка на конуса беше хванат за нея. Аз там махнах оригиналния болт и сложих шпилка. И мамка му! Точно след като продадох интейка почнаха проблемите. Сега си спомних.

        P.S. Сега чак ми е неестествено. Бях свикнал като сменям предавките да подавам междинна газ. Сега натискам съединител и спирачка и те плавно си падат до 1000 по оборотомер. Щастлив съм, но нека все пак изчакам да видя още няколко дни. Мисля обаче, че няма да има проблем. Щом вече ги няма детонациите на студен мотора, а пали тихо...
        Last edited by oem; d.m.y г., 00:14.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Хм интересно,на колегата Новачев открихме подобен проблем вчера,да видим дали ще с е оправи и неговата,макар че той има и проблем в ТПС-а
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #35
            И все още има проблем с тоците при мен. Ксенона ми трепти в такт с двигателя. Трябва да меря къде още не е на ред. Иначе оборотите и заспаха наистина. Може би на климатик леееко м/у 800 и 100 оборота притреперват, но иначе като цяло е добре положението.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              А как ти е динамото!?
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                А как ти е динамото!?
                Ми добре зарежда да го ева. Мерихме го. Ма то най-лесно е да откача ремъка и да паля без динамо и да меря пак как во се случва по системата. Даже мога да му откача кабелите изобщо. Само на акомулатор.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #38
                  Пффф ей сега пак изгасне след запалване.

                  Иначе оборотите са добре и звук от детонации в колектора няма, ама ей сега пак изгасна. Явно има още някакъв проблем някъде и ще го нищя още.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от oem
                    Ииии тоя мотор моя ще счупи някоя биела някоя сутрин. Днеска пак едва запали. Че от втория път пак не искаше да работи добре. Явно винаги като минава адаптацията е добре и после пак курец.

                    Ам поне оборотите са що годе стабилни.
                    Време е да си земеш двойка...
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от oem
                      Значи наистина проблема с ламбдата го има. Със спряно подгряване на сондата нещата са добре. Наистина в началото ЕКУ-то получава едни несвързани сигнали, през неопределени интервали. Без никаква закономерност или зависимост.

                      Срязах кабелите на подгряването и нещата са доста по-различни.

                      Иначе със самото запалване ЕКУ-то получава някакви сигнали от ламбдата, които се променят много хаотично.
                      Въпросът е дали ги "взима под внимание" ЕКУ-то като ги получава!!!
                      Следващият път преди да режеш разни работи вземи попрочети малко това онова... помага (или поне не пречи)!
                      И пак искам да апелирам: спри да пишеш неверни неща тук, защото утре погледнеш половината колеги са си изпонарязали отоплението на ламбда сондата!
                      Не ми пука изобщо, ти какво правиш на колата си, това си е твое исконо право, но подвеждаш другите колеги!
                      Надявам се се сещаш: нищо лично!

                      П.П.
                      Ако модераторите сметнат, че пак обиждам колегата OEM да изтрият поста!
                      Have A Nice Day
                      o/_______\o
                      (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                      []=о===о=[]

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                        Въпросът е дали ги "взима под внимание" ЕКУ-то като ги получава!!!
                        Следващият път преди да режеш разни работи вземи попрочети малко това онова... помага (или поне не пречи)!
                        И пак искам да апелирам: спри да пишеш неверни неща тук, защото утре погледнеш половината колеги са си изпонарязали отоплението на ламбда сондата!
                        Не ми пука изобщо, ти какво правиш на колата си, това си е твое исконо право, но подвеждаш другите колеги!
                        Надявам се се сещаш: нищо лично!

                        П.П.
                        Ако модераторите сметнат, че пак обиждам колегата OEM да изтрият поста!
                        Аз не съм казал никой да си реже кабелите. Относно дали ги приема ЕКУ-то. Приема ги според мен, защото след спирането на подгрева на газоанализатора нешата изглеждат много по-добре и мотора пали добре и работи добре. С диагностичен софтуер обаче не може да се разбере почти нищо. ЕКУ-то казва Factor Row=1,2; Mixture to Lean, след малко се променя на 0,85 ... to Rich. С осцилоскоп обаче се вижда всичко. И при откачане на подгряването всики смущения изчезнаха и сигнала на ламбдата закова на 0,5 волта фактора се променяше на м/у 0,95 - 1,1. Графиката на осцилоскопа беше рязка и ясна, докато с подгряването пика на синусоидата се разтегляше хаотично.

                        П.С. Ми ако модератора сметне, че си прав да ми изтрие мненията ако иска и цялата тема може да изтрие.
                        Last edited by oem; d.m.y г., 13:13.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #42
                          Видях че си ми писал лично но ще отговарям тук!
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          ... Приема ги според мен, защото след спирането на подгрева на газоанализатора нешата изглеждат много по-добре и мотора пали добре и работи добре. С диагностичен софтуер обаче не може да се разбере почти нищо.
                          С диагностичен софтуер могат да се разберат много работи но зависи от софтуера, а според мен и от хардуера (това лично мнение) не маловажен фактор е и подготвеността на задсофтуерното устройство да разтълкува правилно данните.

                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          ЕКУ-то казва Factor Row=1,2; Mixture to Lean, след малко се променя на 0,85 ... to Rich. С осцилоскоп обаче се вижда всичко. И при откачане на подгряването всики смущения изчезнаха и сигнала на ламбдата закова на 0,5 волта фактора се променяше на м/у 0,95 - 1,1. Графиката на осцилоскопа беше рязка и ясна, докато с подгряването пика на синусоидата се разтегляше хаотично.
                          Понеже не съм видял как точно сте извършвали замерването какво сте мерили, а и не мога да разбера от постата ти какво означава: "ламбдата закова на 0,5 волта" би ли го пояснил или описал така че да го разбера!
                          Кислородният датчик докато не достигне работната си температура има некоректни показания. Затова и ЕКУ не ги отчита, а работи в така наречения отворен цикъл. Затова мое лично мнение е, че при пускане на студен двигател (т.е. преди да е загрял кислородният сензор), приказките, че той влияе по някакъв начин на ЕКУ са...
                          Има методики за тестване на O2S надявам се да сте ги спазили при тестовете! О2S не влияе на ЕКУ и при още ред други условия, но не виждам смисъл да хабя енергия да ги пиша тук ... има ги под път и над път само трябва да се прочетат. Ако ги знаеш и не си ги съобразил... ами проблема си е твой!
                          Поканиха те официално на диагностика и то с преференциални условия... ИДИ, Галин е много точен човек и добър диагностик и най-важното, ако се държиш с него уважително (и не парадираш много много), ще ти обясни много неща и ще може да научиш много. Макар, че лично аз, ако бях на мястото на Иво, след тези твои инфантилни изцепки по адрес на BOSCH нямаше да ти разреша да присъстваш на диагностиката и на евентуалното решаване на проблема!


                          П.П. Сетих се и още нещо, може да имаш смущение което влиза в ЕКУ през масите... но не и през сигнала и това смущение да обърква всички сигнали на цялата система за управление. Ако сигнала на O2S е кофти ЕКУ просто го игнорира записва грешка и работи при по старите модели ЕКУ с вътрешният си осцилатор. Сега на тия по новите не съм се интересувал как стоят нещата, но има голяма доза вероятност да е по същият начин!
                          Last edited by fade; d.m.y г., 16:07.
                          Have A Nice Day
                          o/_______\o
                          (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                          []=о===о=[]

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                            Видях че си ми писал лично но ще отговарям тук!

                            С диагностичен софтуер могат да се разберат много работи но зависи от софтуера, а според мен и от хардуера (това лично мнение) не маловажен фактор е и подготвеността на задсофтуерното устройство да разтълкува правилно данните.


                            Понеже не съм видял как точно сте извършвали замерването какво сте мерили, а и не мога да разбера от постата ти какво означава: "ламбдата закова на 0,5 волта" би ли го пояснил или описал така че да го разбера!
                            Кислородният датчик докато не достигне работната си температура има некоректни показания. Затова и ЕКУ не ги отчита, а работи в така наречения отворен цикъл. Затова мое лично мнение е, че при пускане на студен двигател (т.е. преди да е загрял кислородният сензор), приказките, че той влияе по някакъв начин на ЕКУ са...
                            Има методики за тестване на O2S надявам се да сте ги спазили при тестовете! О2S не влияе на ЕКУ и при още ред други условия, но не виждам смисъл да хабя енергия да ги пиша тук ... има ги под път и над път само трябва да се прочетат. Ако ги знаеш и не си ги съобразил... ами проблема си е твой!
                            Поканиха те официално на диагностика и то с преференциални условия... ИДИ, Галин е много точен човек и добър диагностик и най-важното, ако се държиш с него уважително (и не парадираш много много), ще ти обясни много неща и ще може да научиш много. Макар, че лично аз, ако бях на мястото на Иво, след тези твои инфантилни изцепки по адрес на BOSCH нямаше да ти разреша да присъстваш на диагностиката и на евентуалното решаване на проблема!


                            П.П. Сетих се и още нещо, може да имаш смущение което влиза в ЕКУ през масите... но не и през сигнала и това смущение да обърква всички сигнали на цялата система за управление. Ако сигнала на O2S е кофти ЕКУ просто го игнорира записва грешка и работи при по старите модели ЕКУ с вътрешният си осцилатор. Сега на тия по новите не съм се интересувал как стоят нещата, но има голяма доза вероятност да е по същият начин!
                            Нищо не съм казал против БОШ. Казвам какво ми казаха там. Общо взето нищо. Не познавам Галин и не казвам нищо против него. А и м/у другото никога не съм целял да се държа лошо с някого. Това, че не слагам иконки с умивки не значи непремнно, че обиждам някого.

                            Не знам наистина какво се обърква по ЕКУ-то. Ако знаех нямаше да пиша тука тези неща и да се чудя. Знам само, че колата без подгряване на сондата пали от раз, държи станилни обороти и като тръгна само със съединител тръгва без проблеми, а не да се мъчи да гасне.

                            А иначе какво показва диагностиката? Ами по принцип ако не взема сензора под внимание ще каже Фактор 1-ца и няма да мръдне. А фактора постояно варира. графиката на сондата си върви но много хаотично.

                            Значи хайде да оставим моята диагностика и на още 3, 4 специалисти. Да речем, че всички неразбираме. Прост е въпроса. Защо когато подгряването е откачено всичко работи нормално?

                            Аз с писанията си тук се опитвам да кажа какво съм измерил и какво съм видял и да очаквам някой да ме подсети още нещо. За това пиша. А и мисля ще е интересно на много хора, защото наистина са много колите с този проблем. На сбирката в Търново миналта седмица както си говорим и се оказа, че всики го имат проблема. А и не само там. Тук във форума има много ама много такива коли. Само, че повечето се примиряват и си ги карат така. А това не е малък проблем. Бедната смес е едно от най-опасните неща при двигателите. То по-добре богата да е от колкото бедна.

                            Незнам дали има вече нещо което да не сме измерили...
                            Last edited by oem; d.m.y г., 18:33.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              ...
                              А иначе какво показва диагностиката? Ами по принцип ако не взема сензора под внимание ще каже Фактор 1-ца и няма да мръдне. А фактора постояно варира. графиката на сондата си върви но много хаотично.

                              Значи хайде да оставим моята диагностика и на още 3, 4 специалисти. Да речем, че всички неразбираме. Прост е въпроса. Защо когато подгряването е откачено всичко работи нормално?

                              ....

                              Незнам дали има вече нещо което да не сме измерили...
                              Пак ще задам основният въпрос: Какво сте измерили?
                              Питам щото не разбрах:
                              Вариант 1 измерили сте с осцилоскоп сигнала на куплунга на сондата?
                              Ако е така каква беше методиката на измерването?
                              Вариант 2 цитираш ми тук резултати от всеизвестната програма AlfaDiag?
                              Ако е така каква беше методиката на измерването?
                              Второстепенен въпрос: правил ли си адаптация и изтри ли адаптивните параметри от паметта на ЕКУ?
                              Ако отговорът е ДА нека изчакаме няколко дена да видим дали и с откачено отопление на сензора проблема пак няма да се повтори!

                              Край на коментарите за трети лица и фирми, защото за съжаление пак не си разбрал какво ти казвам!
                              Last edited by fade; d.m.y г., 19:01.
                              Have A Nice Day
                              o/_______\o
                              (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                              []=о===о=[]

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                                Пак ще задам основният въпрос: Какво сте измерили?
                                Питам щото не разбрах:
                                Вариант 1 измерили сте с осцилоскоп сигнала на куплунга на сондата?
                                Ако е така каква беше методиката на измерването?
                                Вариант 2 цитираш ми тука неща от всеизвестната програма AlfaDiag?
                                Ако е така каква беше методиката на измерването?
                                Второстепенен въпрос: правил ли си адаптация и изтри ли адаптивните параметри от паметта на ЕКУ?
                                Ако отговорът е ДА нека изчакаме няколко дена да видим дали и с откачено отопление на сензора проблема пак няма да се повтори!

                                Край на коментарите за трети лица и фирми, защото за съжаление пак не си разбрал какво ти казвам!
                                Не съм правил адаптация и не съм трил адаптивните параметри. Осцилоскопа беше закачен на кабелите на сигнала на ламбдата. При запалване синусоидата започна да подскача на неравни интервали и нестабилно. Ту на високо, ту на ниско с големи удължения и шумове. С рязването на подгряването синусаоидата стана точна и ясна.

                                Цитирам някакъв екзаминер, който не разбирам. Нещо Енигма пишеше на него. Само ми казаха какво не е на ред. Гафиката му скачаше на никъде (буквално). Не мога да обесня как точно. Закачането на осцилоскопа беше преди запалването и със самото запалване човека гледаше какво се случва. Когато изфорсирам над 2000 оборота сигналите стават добре каза, а като падна на празен ход и той не може да разбере какво подскача там. Вика "това тука отчита точно едно нищо". На края от записа на осцилограмата се видя едно хаточино подскачане във ремето с неопрелен интервал и много, малки други - той ги нарече смущения.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X