Известие

Collapse
No announcement yet.

Помагайте, една шайба на ДВГ бие?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    когато един човек не знае дадено нещо не се е сблъсквал с него по добре да отмине темата вие изкарвате акъла на човека не било на добре ще смени демфера и всичко е ток!

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Аз нямам такава гума.
      имаш имаш всички имаме

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от vasilus Покажи съобщение
        когато един човек не знае дадено нещо не се е сблъсквал с него по добре да отмине темата вие изкарвате акъла на човека не било на добре ще смени демфера и всичко е ток!
        Това не е дизел до сега не съм виждал скъсан демпфер на бензин а и ако снимката е на неговата кола не личи да е скъсана може да е както казва Голямата риба да е развит болта на коляновия вал и тогава ако продължи да се кара мисля че на всички е ясен крайния резултата.
        Last edited by Novachev; d.m.y г., 07:59.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от vasilus Покажи съобщение
          имаш имаш всички имаме
          Нямам. Един болт имам там и това е то.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Нямам. Един болт имам там и това е то.
            Имаш.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
              Имаш.
              Eeeeх. Нямам бе като ви казвам. Само болта ми стърчи там. Такова капаче пластмасово нямам. И на много други 1.8 съм виждал, че нямат. Не знам 2.0 може да има само. Аз поне седем 156-ци 1.8 съм обслужвал до сега, една 146 1.4, една 145 1.6 и две 147 1.6. На никои от тях не съм виждал тази пластмасова капачка на болта. Това 100% мога и да снимам да покажа.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                Това не е дизел до сега не съм виждал скъсан демпфер на бензин а и ако снимката е на неговата кола не личи да е скъсана може да е както казва Голямата роба да е развит болта на коляновия вал и тогава ако продължи да се кара мисля че на всички е ясен крайния резултата.
                ако не ви е ясно не е нужно да е скъсан за да бие а и някога опитвал ли си се да развиеш болта на коляновия вал те ако така се развиват ехееееее мани-мани.......!!!

                Comment


                • #23
                  а и представете си как работи един автомобил с клапащ колянов вал??? отговор НЕ РАБОТИ

                  Comment


                  • #24
                    А и за бензин дизел от 1 година карам дизел преди карах BMW 318I не беше дизел а тампона го имаше !!!!!!!!!!!

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от vasilus Покажи съобщение
                      ако не ви е ясно не е нужно да е скъсан за да бие а и някога опитвал ли си се да развиеш болта на коляновия вал те ако така се развиват ехееееее мани-мани.......!!!
                      Ми случва се да се развиват се да ти кажа... Зависи кой/как е сменял ремъците.
                      Справка: http://clubalfaromeo.com/forum/showp...20&postcount=9

                      AR 145 QV '97

                      Comment


                      • #26
                        Колеги, сега имах време и разглобих отново колата.На снимката която съм дал по-нагоре, се вижда че в центъра между 4-те болта на голямата шайба има болт който незнам колко милиметра е,но гидоре N 19 става за него.Помъчих се да го затегна, но се оказа че болта си е стегнат.Голямата шайба пак си замята,не много но достатъчно.Видях обаче че зад нея, там където се движи ангренажа няма такива криволичения.Незнам каква е причината голямата шайба да бие.Вижда ми се че цялата си е плътна,метална,без да има гумен демпфер или каквото и да било.Май най-доброто е да сваля всички ремъци и ролки и да си ги заменя с чисто нови.

                        Comment


                        • #27
                          Аз пък мисля,че е най-добре да си караш колата и да не се заглеждаш толкова.И остави шайбата на мира.Смени си ангренажните ремъци и ролки и карай.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от vasilus Покажи съобщение
                            а и представете си как работи един автомобил с клапащ колянов вал??? отговор НЕ РАБОТИ
                            колега двигателя работи със скъсан колянов вал

                            иначе по темата нещата не са никак безобидни
                            въпроса е кога ще го осъзнаеш и колко ще ти струва

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                              колега двигателя работи със скъсан колянов вал

                              иначе по темата нещата не са никак безобидни
                              въпроса е кога ще го осъзнаеш и колко ще ти струва
                              е най-много да си купи нов мотор
                              не е толко скъпо
                              то без друго тс-то ражда на поразия
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment


                              • #30
                                Проблема е решен,шайбата в крайна сметка има демпфер около 5мм и гумата се е напукала и от там идва биенето.Сложихме друга само за проба и всичко си е ОК.Сега ще си купя всички ремъци и ролки и нещата се оправят
                                Поздрави и мерси на отзовалите се !

                                Comment

                                Working...
                                X