Известие

Collapse
No announcement yet.

реглаж на клапани за AR67105

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • реглаж на клапани за AR67105

    Може ли някой да ми даде инфо относно допустимите стойностите за хлабините м/у разпределителния вал и повдигачите на клапаните?
    За съжаление в REPAIR MANUAL'a за 155 който имам, за споменатия ДВГ AR67105 няма никакво инфо.

    Предварително благодаря на отзовалите се!!!
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

  • #2
    клапани

    Направи ги като на другите мотори-0,40-0,45мм за смукателните и 0,45-0,50мм за изпускателните
    Аlfa 164 Super 2.5TD

    Comment


    • #3
      Re: клапани

      Първоначално публикувано от virusalfa
      Направи ги като на другите мотори-0,40-0,45мм за смукателните и 0,45-0,50мм за изпускателните

      на този мотор 0,35 на смуактелните и 0,4 за испускателните
      това ако не искаш да ти тропа мотора

      НО преди това си провери гърбиците на валовете, защото доста често заминават тези на изпускателните клапани

      Comment


      • #4
        Re: клапани

        Първоначално публикувано от голямата риба
        Първоначално публикувано от virusalfa
        Направи ги като на другите мотори-0,40-0,45мм за смукателните и 0,45-0,50мм за изпускателните

        на този мотор 0,35 на смуактелните и 0,4 за испускателните
        това ако не искаш да ти тропа мотора

        НО преди това си провери гърбиците на валовете, защото доста често заминават тези на изпускателните клапани
        Какво точно трябва да се провери на гърбиците на валовете?!
        Ако става въпрос за визуален оглед за износени и надрани участъци - ОК, ще ги огледам... но ако става въпрос за контрол на някакви размери - трябва да имам някакви зададени стойности с които да ги сравня. В сервизната книжка, която имам, тези данни липсват, затова се обръщам с молба за помощ тук, във форума. Имам данните за друг ДВГ - AR67103, който е същата кубатура - 1749см, но не знам същите дали са валидни и за моя AR67105.
        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

        Comment


        • #5
          ...
          Last edited by pooh; d.m.y г., 13:13.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pooh
            Гърбиците не трябва да имат ръбове, на пипане с пръст върховете им трябва да са заоблени. Ако ръбове са сериозни ,единственото решение е купуват се други. Цената им варира от 80 до 150лв парчето втора ръка. Доста трудно се намират читави.
            Аз до сега не съм виждал италянка с изядени гърбици Нали все пак пулът е по-добър в това отношение от кобилиците
            Виж вал на Орел е нещо нормално да му видиш ръбовете и с просто око
            Май като се слага скапано масло става така
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Dodo 155
              Първоначално публикувано от pooh
              Гърбиците не трябва да имат ръбове, на пипане с пръст върховете им трябва да са заоблени. Ако ръбове са сериозни ,единственото решение е купуват се други. Цената им варира от 80 до 150лв парчето втора ръка. Доста трудно се намират читави.
              Аз до сега не съм виждал италянка с изядени гърбици Нали все пак пулът е по-добър в това отношение от кобилиците
              Виж вал на Орел е нещо нормално да му видиш ръбовете и с просто око
              Май като се слага скапано масло става така
              Ами то зависи на Пуух му беше найстина изяден, но проблема според мен е че на тези мотори вала удря не в пула и затова се изяжда, особенно когато е карано с кофти масло и ако са позапушени маслените магистрали. Макар че, Енъо мисля ,твърдеше че си им е дефект това с кофтито смазване, но той е най спец затова не е лошо да каже точно как е.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Dodo 155
                Първоначално публикувано от pooh
                Гърбиците не трябва да имат ръбове, на пипане с пръст върховете им трябва да са заоблени. Ако ръбове са сериозни ,единственото решение е купуват се други. Цената им варира от 80 до 150лв парчето втора ръка. Доста трудно се намират читави.
                Аз до сега не съм виждал италянка с изядени гърбици Нали все пак пулът е по-добър в това отношение от кобилиците
                Виж вал на Орел е нещо нормално да му видиш ръбовете и с просто око
                Май като се слага скапано масло става така
                Ха тука си в голяма грешка точно тези 8 клапанови ризници имат проблем с мазането и ядат валовете яко
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Bobo
                  Първоначално публикувано от Dodo 155
                  Първоначално публикувано от pooh
                  Гърбиците не трябва да имат ръбове, на пипане с пръст върховете им трябва да са заоблени. Ако ръбове са сериозни ,единственото решение е купуват се други. Цената им варира от 80 до 150лв парчето втора ръка. Доста трудно се намират читави.
                  Аз до сега не съм виждал италянка с изядени гърбици Нали все пак пулът е по-добър в това отношение от кобилиците
                  Виж вал на Орел е нещо нормално да му видиш ръбовете и с просто око
                  Май като се слага скапано масло става така
                  Ха тука си в голяма грешка точно тези 8 клапанови ризници имат проблем с мазането и ядат валовете яко
                  и ти си в голяма грешка-не ги ядат 4ак толко яко!
                  Аlfa 164 Super 2.5TD

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от virusalfa
                    и ти си в голяма грешка-не ги ядат 4ак толко яко!
                    Щом казваш начи сигурно си продавал много валове за такива аз незнам само за 4-5 съм чул и то по интернет ма вии си знаете успех
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11
                      аз тука 4ета и не мога да се съглася с пове4ето ламерски мнения имам цяла гора с то4илки и нито един повреден как стаа тая раота
                      ама по темата мисля 4е вируса е наи близо до истината

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                        аз тука 4ета и не мога да се съглася с пове4ето ламерски мнения имам цяла гора с то4илки и нито един повреден как стаа тая раота
                        ама по темата мисля 4е вируса е наи близо до истината
                        Ами става твоя мотор е лекинко различен от тоз в 155 савсем леко В твоя примерно има проблем с охлаждането а в 155 няма сети ли се
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                          аз тука 4ета и не мога да се съглася с пове4ето ламерски мнения имам цяла гора с то4илки и нито един повреден как стаа тая раота
                          ама по темата мисля 4е вируса е наи близо до истината
                          да при теб няма, дори валовете имат 1мм лифт повече

                          и аз незнам на какво се дължи, може би на това, че мотора е разположен напречно или под ъгъл, но това е факт
                          най често заминава гърбицата на изпускателният вал на 1-ви цилиндър

                          П.П. Павка продавай ги твойте точилки на тея с фиатките да стават по-бързи бе

                          Comment


                          • #14
                            [quote=голямата риба]
                            Първоначално публикувано от "75 2.0 turbo":3nr8cj7e
                            аз тука 4ета и не мога да се съглася с пове4ето ламерски мнения имам цяла гора с то4илки и нито един повреден как стаа тая раота
                            ама по темата мисля 4е вируса е наи близо до истината
                            да при теб няма, дори валовете имат 1мм лифт повече

                            и аз незнам на какво се дължи, може би на това, че мотора е разположен напречно или под ъгъл, но това е факт
                            най често заминава гърбицата на изпускателният вал на 1-ви цилиндър

                            П.П. Павка продавай ги твойте точилки на тея с фиатките да стават по-бързи бе[/quote:3nr8cj7e]
                            ми не знам от де си водиш тея изводи но аз пак казвам имам 3-4 мотора
                            и нито един няма повредени валове така 4е...........
                            а местните фиатаджии не са ми присърце и няма полу4ат от мене НИЩО!

                            Comment


                            • #15
                              [quote=75 2.0 turbo][quote="голямата риба":3pjvt0bq]
                              Първоначално публикувано от "75 2.0 turbo":3pjvt0bq
                              аз тука 4ета и не мога да се съглася с пове4ето ламерски мнения имам цяла гора с то4илки и нито един повреден как стаа тая раота
                              ама по темата мисля 4е вируса е наи близо до истината
                              да при теб няма, дори валовете имат 1мм лифт повече

                              и аз незнам на какво се дължи, може би на това, че мотора е разположен напречно или под ъгъл, но това е факт
                              най често заминава гърбицата на изпускателният вал на 1-ви цилиндър

                              П.П. Павка продавай ги твойте точилки на тея с фиатките да стават по-бързи бе[/quote:3pjvt0bq]
                              ми не знам от де си водиш тея изводи но аз пак казвам имам 3-4 мотора
                              и нито един няма повредени валове така 4е...........
                              а местните фиатаджии не са ми присърце и няма полу4ат от мене НИЩО![/quote:3pjvt0bq]

                              Аве ти пак не слушаш имаш 3-4 мотора от 155 ли? Щото има разлика м/у твоя мотор и тоя на 155
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X