Известие

Collapse
No announcement yet.

Ще ходя пак на реглаж. Но не искам реглаж от базата данни на стенда.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ще ходя пак на реглаж. Но не искам реглаж от базата данни на стенда.

    Къде да видя на 100% какви настройки да и направя? Като се има предвид, че съм със спортни пружини?

    Задницата на 0 ли да я правя? Предницата да я отворя? с колко? Задницата?

    В аутодата гледам за спортна настройка дават предницата отворена (Negative Toe-in) 0,5 мм или 0 мм, а задницата затоврена (Rear Toe-in) на 3 мм. Някой пробвал ли е с такава настройка?
    Last edited by oem; d.m.y г., 21:44.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    За мен най-вярно си остава посоченото в ръководството за модела. Аз имам парчета от едно такова за моята, специално за предно и задно окачване и там си ги има данните. Като хубавото е, че са посочени данни за празен и за натоварен автомобил - по избор.
    И между другото данните в Корги-то за натоварен автомобил съвпадат с данните за празен от ръководството. Познай ако се ръководиш от базата данни каква каша ще стане.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      Знам, знам каква става. Предния път стана една... че с повече от 150 не можех да карам освен ако не исках да се пребия. За това искам да ползвам стенда само за да меря с него.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Разпечатай си твоите данни и им ги дай на хората да се занимават.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #5
          И в моята книжка за спорт дават предницата с 1,27 мм. отворена, а за нормално дават да е 0,53 мм. А задницата си я дават 3,15 мм. В аутодата е обратно. Странно.

          Ето някой ако може да преведе по-точно?
          Attached Files
          Last edited by oem; d.m.y г., 22:41.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Хм...
            Сходимост отпред: -2.02 +/- 1 ; т.е. от -3 до -1 мм. (да го наречем отворена)
            отзад: 3,15 +/- 1; т.е. от 2.15 до 4.15 мм. (затворена)


            Другите трябват ли ти? Направи го в ПДФ, да се вижда поне.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
              Хм...
              Сходимост отпред: -2.02 +/- 1 ; т.е. от -3 до -1 мм. (да го наречем отворена)
              отзад: 3,15 +/- 1; т.е. от 2.15 до 4.15 мм. (затворена)


              Другите трябват ли ти? Направи го в ПДФ, да се вижда поне.
              Мхм, да. Аз онова 0,5 дето го гледам до е ъгъл. Вярно. Ми, май така ще я направя. Както си я дават.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Другите са ти страничен наклон на колелото и надлъжен наклон на шенкелната ос.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                  Другите са ти страничен наклон на колелото и надлъжен наклон на шенкелната ос.
                  Колеги, а 156-цата има ли реглаж на страничен наклон - преди седмица от стендаджия чух, че нямала. Вярно ли е?
                  156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                  Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                  Comment


                  • #10
                    проблема е е във базата а че тея уредите се хвърлят и никой не пази и после познай колко точно мерят и уж са ти направили реглаж според компютъра но във деисветелност е съсвсем друго
                    мой приятел бачкаше и машината им беше на 6 до 6 месец после се почна със отклоненията , кой паднал от джантата , кой сритан
                    а те са едни огледала и малко да ги разместиш ии ....
                    Volvo S80 2.0 T5 180hp
                    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                    Comment


                    • #11
                      Сега стенда уж го били калибрирали. Ходих до сервиза онзи ден и ме питаха предниа път доволен ли съм бил. И отсякох "Не". И те "Да те сега идваха от Корея да го калибрират". И утре ще ходя. И ще си взема и ролетката. Да си измеря аз долу горе да видя да не би пак да даде отклонение 4 мм като предниа път

                      На края ще опъвам канапите и сам ще си я правя ама айде. Да видим все пак утре какво ще стане. Тоя път сам ще си я регулирам. Тия няма да бутат нищо. Предния път ми заявиха, че и задницата не се регулирала. Или ги достраша да я бутат... знам ли...

                      Иначе да. Знам за страниянич наклон. Той не може да се регулира, но поне ще го провеим дали е такъв.
                      Last edited by oem; d.m.y г., 14:59.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Сега стенда уж го били калибрирали. Ходих до сервиза онзи ден и ме питаха предниа път доволен ли съм бил. И отсякох "Не". И те "Да те сега идваха от Корея да го калибрират". И утре ще ходя. И ще си взема и ролетката. Да си измеря аз долу горе да видя да не би пак да даде отклонение 4 мм като предниа път

                        На края ще опъвам канапите и сам ще си я правя ама айде. Да видим все пак утре какво ще стане. Тоя път сам ще си я регулирам. Тия няма да бутат нищо. Предния път ми заявиха, че и задницата не се регулирала. Или ги достраша да я бутат... знам ли...

                        Иначе да. Знам за страниянич наклон. Той не може да се регулира, но поне ще го провеим дали е такъв.
                        Мисля че в тоя умрелия стенд имаше настройки за 156 Ti или нещо от сорта и те съвпадаха точно за твоята кола
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
                          Колеги, а 156-цата има ли реглаж на страничен наклон - преди седмица от стендаджия чух, че нямала. Вярно ли е?
                          Официално сигурно не се регулира. Ще проверя. То и при моята барака е уж така, ама... Сме го нагодили точно. Не съм гледал на вашето окачване обаче, с носачите, къде може да се бъзне евентуално.
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                            Официално сигурно не се регулира. Ще проверя. То и при моята барака е уж така, ама... Сме го нагодили точно. Не съм гледал на вашето окачване обаче, с носачите, къде може да се бъзне евентуално.
                            @didod
                            Нашите се регулират отзаде . А иначе за пазенето на техниката там където ходя да ми регулират предницата момчето си е наело една клетка в сервиза и сам си работи и си пази апаратурата защото знае как я е купувал .
                            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                            Comment


                            • #15
                              Буа ха ха ха всеки който заяви че задницата на 156 не се регулира е пълен некадърник или не е виждал такава кола отдолу. Я дайте един насам да го питам за какво са на дългите щанги болтовете към магарето нещо май не ми е ясно, може да съм се надрусал с кореселин. Колеги, кажат ли ви някъде, че задницата не се регулира веднага си тръгвайте от там. Дори не им обяснявайте, че ще вземат да решат да се пробват и после някой ще страда.
                              Alfa Romeo 75 24V

                              Comment

                              Working...
                              X