Известие

Collapse
No announcement yet.

Май беля аз пак направих с масълцето

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Май беля аз пак направих с масълцето

    Мараба.
    Има ли Селениа полусинтетично и Селениа синтетично?

    Че в сервиза ми сложили полусинтетично ("нек'ва полусинтетична Селения" ) а аз долях към 300 грама Селениа 2к.
    И сега на дъното на картера има подозрителна бяла слуз.....
    (2-3 милиметра на дъното на щеката)
    Alfa 33 IE 1.7 8v 1993

  • #2
    защо ми се струва че тая боза не е надобре,а сигурен ли си че не е от конденза

    Comment


    • #3
      2к е полусинтетика
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #4
        Масло

        По принцип не е проблем но не е желателно -доливал съм на пълна (5W) с полу синтетика (10W) даже и минерално (15W). Хубаво обаче да са от една марка

        Старото рено зимата правеше така на щеката
        97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

        .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

        Comment


        • #5
          Сега. Значи обяснявам по-подробно.
          Аз колата я карам 6 км. на ден.
          3 на отиване и 3 обратно И да се напъна, в тоя студ повече от 60 градуса не вдига за това разтояние.... 60 е много даже.
          Не съм сигурен, дали е от конденза, затова питам
          Притеснява ме това, че е малко на дъното на щеката - не мога да си го обясня. Над този участък от 2-3 мм, маслото е съвсем нормално - вискозно и мирише на хубаво масълце. Отбелязвам, че и на вкус е такова.

          Антифриз не губя. Все още е син и прозрачен, без мазни петна по него. Не мирише на масло.

          При отворен термостат, маркучите като дам газ не се втвърдяват.
          Почти съм изключил варианта да има антифриз в маслото.

          Как мога да разпозная синдрома на пропускаща гарнитура без да източвам маслото по възможност
          Alfa 33 IE 1.7 8v 1993

          Comment


          • #6
            хм честно казано не съм виждал или чувал да се пресече току така... в алфетата такива коктейли съм правил - малко приста малко кастрол синтетика шел римула и щипка мобил1 за красота пък ядове съм нямал... ега... един единствен път съм виждал да се пресече ама то беше експеримент с некво двутактово...
            Първоначално публикувано от pth7712
            Как мога да разпозная синдрома на пропускаща гарнитура без да източвам маслото по възможност
            ми ще ти намалява антифриза за сметка на маслото или обратно а може и да ги изгаря. абе при всички случаи някоя от двете течности ще се губи
            '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
            '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от alf
              хм честно казано не съм виждал или чувал да се пресече току така... в алфетата такива коктейли съм правил - малко приста малко кастрол синтетика шел римула и щипка мобил1 за красота пък ядове съм нямал... ега... един единствен път съм виждал да се пресече ама то беше експеримент с некво двутактово...
              Първоначално публикувано от pth7712
              Как мога да разпозная синдрома на пропускаща гарнитура без да източвам маслото по възможност
              ми ще ти намалява антифриза за сметка на маслото или обратно а може и да ги изгаря. абе при всички случаи някоя от двете течности ще се губи
              Подкрепям алф изцяло няма никви ядове със смесването а за майонезата си е кофти
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Хора плашите ме с тия смески дето правите.. Тия двигатели си искат само хубаво масло имайки предвид, че са високооборотни.. Мислете за тия дето ще ги купят един ден вашите коли...
                Lexus IS200

                Comment


                • #9
                  Ако термостата е затворен , маркучите няма да се надуват.
                  *96г. 155 1,9 тд

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Бати Гоги
                    Ако термостата е затворен , маркучите няма да се надуват.
                    Ха и що така реши при положение че термостата спира потока само по един мъркуч а не и по двата
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11
                      Защото когато термостата е затворен към радиатора,е отворен към всмукателната страна на водната помпа. При това положение налягането във кръга на радиатора е практически равно на " 0 " .
                      *96г. 155 1,9 тд

                      Comment


                      • #12
                        При отворен термостат, маркучите като дам газ не се втвърдяват.
                        Почти съм изключил варианта да има антифриз в маслото.

                        Маркучите се втвърдяват , когато в системата има свръхналягане.
                        Свръхналягането във системата се подържа от паро-въздушния клапан. Той се намира във капачката на разширителното казанче.
                        *96г. 155 1,9 тд

                        Comment

                        Working...
                        X