Известие

Collapse
No announcement yet.

Ръководство - тестване на Common Rail дюзи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    По памет - 8-10мл/мин в нормите.
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • #32
      благодаря колега трябва да тествам и моите
      156 1,9JTD 2000

      Comment


      • #33
        Днес и аз направих теста и резултата е следния:
        От 1ви до 4ти цилиндър над 60 до към 70мл,а на 5ти цилиндър 50мл.Ако е вярно,че от 8 до 10 сс/мин трябва да връщат,означава,че само 5ти цилиндър работи в нормите .0445110 002 това е номера на дюзите .
        Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

        Alfonso 156 2.4 140 -new breed

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
          Днес и аз направих теста и резултата е следния:
          От 1ви до 4ти цилиндър над 60 до към 70мл,а на 5ти цилиндър 50мл.Ако е вярно,че от 8 до 10 сс/мин трябва да връщат,означава,че само 5ти цилиндър работи в нормите .0445110 002 това е номера на дюзите .
          От 8 до 10 доколкото знам са заводските норми,демек до 12 се ядва,ама твойте пак са над 12,тъй че чакай скоро да започне да пали трудно.
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #35
            А с добавката на Про Тек дали има вариант да се подобрят резултати или тва колко ти връща обратна нафта и тва дали дюзата 'пикае' са 2 различни неща и добавката може да помогне за 2рото ?
            Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

            Alfonso 156 2.4 140 -new breed

            Comment


            • #36
              Само за второто. Идеалният вариант е демонтаж и носене за ремонт. Ма идва цифра май...
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                А с добавката на Про Тек дали има вариант да се подобрят резултати или тва колко ти връща обратна нафта и тва дали дюзата 'пикае' са 2 различни неща и добавката може да помогне за 2рото ?
                Според мен добавката може да помогне ако има запушване в дюзите,а това колко обратна нафта има е показателно за това коя дюза пикае повече. Карай си колата,сега нали пали добре сутрин,ако почне да пали трудно и да пуши бяло след като запали,тогава може да мислиш за смяна на някоя дюза
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #38
                  По-скоро пуши синъо сутрин и май ще се налага да чистя колектора.Откакто съм я купил затапих ЕГР-а обаче от предишните наслагвания сажди + от сепаратора и от турбината качва масълце ии става страшно в колектора,но като поработи малко и изчиства отзад.
                  Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                  Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                  Comment

                  Working...
                  X