Известие

Collapse
No announcement yet.

Колеги, малко помощ за ключа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги, малко помощ за ключа

    Здравейте, със закупуването на колата освен двата ключа получих и следнитe неща
    Click image for larger version

Name:	DSC02679.JPG
Views:	1
Size:	62.7 Килобайта
ID:	2363583
    Предишният собственик не е много сигурен за какво са двата черни чипа, но има подозрения че са за алармата.Според мен колата няма фабрична аларма, защото през лятото се рових във форумите и разбрах къде би трябвало да бъде монтирана, а не я намерих.
    Въпросите ми са:
    -Фабричната аларма може ли да бъде монтирана на различни места ?
    -Ако колата наистина няма аларма, то тогава за какво са чиповете ?
    -Резервният ключ само по кода от картата ли се вади ?
    Благодаря ви предварително !

  • #2
    Първоначално публикувано от wabco Покажи съобщение
    Здравейте, със закупуването на колата освен двата ключа получих и следнитe неща
    [ATTACH]29347[/ATTACH]
    Предишният собственик не е много сигурен за какво са двата черни чипа, но има подозрения че са за алармата.Според мен колата няма фабрична аларма, защото през лятото се рових във форумите и разбрах къде би трябвало да бъде монтирана, а не я намерих.
    Въпросите ми са:
    -Фабричната аларма може ли да бъде монтирана на различни места ?
    -Ако колата наистина няма аларма, то тогава за какво са чиповете ?
    -Резервният ключ само по кода от картата ли се вади ?
    Благодаря ви предварително !
    Ако фабричната аларма не е там, където трябва да бъде, значи я няма.
    Може да направиш лесен тест, за да установиш дали имаш такава:

    Заключваш колата с бутона на дистанционното, разположен върху ключа. Изчакваш около минута и отключваш не с бутона на дистанционното, а ръчно с ключа. Когато отвориш вратата, сирената би трябвало да сработи.

    Двата чипа не са за аларма, а за имобилайзер. Неговата роля е не да включва сирена, а да шунтира горивна помпа, стартер, или просто реле, което да възпрепятства стартирането на двигателя или с две думи - без употребата на такъв чип, колата да не запали. Ако твоята пали без използването на чип, значи имобилайзерът е махнат, не работи или просто тези чипове не са от твоята кола.
    nb. Колата ти би трябвало фабрично да има вграден в ключа имобилайзер, а не външно тяло като тези на снимката.

    Код картата служи при поръчка за изработване на допълнителен ключ/ключове, ако го правиш в оторизиран сервиз на марката. На нея има изписани два кода:
    1. Механичен - носи информация за нарязването на ключа
    2. Електронен - носи информация за програмирането на фабрично вградения в ключа имобилайзер, за когото писах по-горе.

    Резервен ключ може да бъде изработен не само в официален сервиз. Има добри ключари, които не само изработят ключ, а и ще го програмират. При тях код карта не е необходима, но представянето на работещ ключ е задължително, за да свалят нареза и кода от чипа.

    Успех,
    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

    Comment


    • #3
      хмм.. май не е така
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от CrazyMind Покажи съобщение
        хмм.. май не е така
        Кое по-точно хмм...май не е така?
        156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
        Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

        Comment


        • #5
          Кодът е за елиминиране на имобилайзера и палене на колата с повреден ключ, като цифрите от кода се подават с педала на газта! Но кой от двата, нямам спомен. Тва за сервиза и изработката на нов ключ, отделно.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Panchev Покажи съобщение
            Кодът е за елиминиране на имобилайзера и палене на колата с повреден ключ, като цифрите от кода се подават с педала на газта! Но кой от двата, нямам спомен. Тва за сервиза и изработката на нов ключ, отделно.
            Пишете неверни неща, колега.
            Електронният код е така нареченият ''код на транспондер'', чрез който новият ключ, трябва да бъде ''запознат'' и да бъде приет от ''централата''
            В конкретния случай не става въпрос за натискане на педали и на елиминиране на имобилайзер.
            156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
            Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

            Comment


            • #7
              Колеги, благодаря на всички за помощта, но вече смятам темата за приключила защото открих за какво са двата чипа и съм много доволен от себе си. Когато преди време се рових из форума да видя къде е монтирана алармата на колата, видях че тя се монтира вляво под волана до букста за диагностика, но така ми се видя на снимката, че това е копче за въртене (потенциометър) и си помислих "ясно оттук се контролира чувствителността на алармата". Уви това не е копче за връткане ами букса за един от тези чипове на снимката. Когато чипа се вкара и мигачите светнат се активира, при второ поставяне се деактивира и се чува кратък звук. Алармата в интерес на истината е точно по вкуса ми, не е много чувствителна на клатене на колата, задейства се едва при удър или отваряне на вратата... нямах обяснение за обемните датчици в купето и си мислех че е подготвена за аларма и не всички коли от серията имат. Дано темата е полезна и на други колеги. Благодаря за отзивчивостта още веднъж!

              Comment

              Working...
              X