Известие

Collapse
No announcement yet.

Съединител - при отпускане скърца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съединител - при отпускане скърца

    Та, това се случва с 2 думи - почти всеки път като го отпусна и прискърцва/присвирва еднот такова неприятно. Явно има някакво триене ама знам ли. Та въпроса ми е мога ли да го пръсна с веде-то или трябва да карам на майстор? и ако мога ... къде се пръска?
    Алфа Ромео 146 '96 1.6i 8v Boxer, Mercedes Benz C 200 '01


  • #2
    Какво да напръскаш?

    Колега. Имаш проблем с лагер помпата най-вероятно. Стърже в притискателя. Трябва да се сменя. И то може би не само помпата. Трябва да се види да не изяден и притискателя.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Какво да напръскаш?

      Колега. Имаш проблем с лагер помпата най-вероятно. Стърже в притискателя. Трябва да се сменя. И то може би не само помпата. Трябва да се види да не изяден и притискателя.
      Не бързай да го пращаш за помпа и притискатели Аз бих предложил да погледне самия педал там, където лагерува с буталото на хидравличното цилиндърче. Под волана, откъм купето е. Там има гумен тампон и втулка, гумата се поразпърцва с времето и най-вероятно е от там скърцането
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Какво да напръскаш?

        Колега. Имаш проблем с лагер помпата най-вероятно. Стърже в притискателя. Трябва да се сменя. И то може би не само помпата. Трябва да се види да не изяден и притискателя.
        ...само в бързината да вметна, че на 145/6няма лагер помпа, там си е обикновен аксиален лагер и вилка, попата е външна.
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
          ...само в бързината да вметна, че на 145/6няма лагер помпа, там си е обикновен аксиален лагер и вилка, попата е външна.
          Е, незнаех. Как да е. Значи лагер само. Сори за невежеството

          Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
          Не бързай да го пращаш за помпа и притискатели Аз бих предложил да погледне самия педал там, където лагерува с буталото на хидравличното цилиндърче. Под волана, откъм купето е. Там има гумен тампон и втулка, гумата се поразпърцва с времето и най-вероятно е от там скърцането
          Ами, възможно е и от педала да е.

          Ама той човека не е пояснил къде го чува тоя звук. Ама където и да го чува ВД40 няма да му помогне.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Ами както съм си в колата и като го отпусна и се чува едно такова и то не винаги, понякога. Ама звука е точно все едно метал се трие в метал, все едно няма смазка, като затваряш скърцаща врата, нещо от сорта ... та затова си помислих че може да стане и с пръскане аз така си оправям вратите в нас
            Алфа Ромео 146 '96 1.6i 8v Boxer, Mercedes Benz C 200 '01

            Comment


            • #7
              Ако е метален звука е лагер. Ако е скърцане като от от гума си виж помпичката под педала.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                феникс вече каза верния отговор. системата е много проста. помпата на съединителя чрез спирачната течност натиска буталото. то пък натика една вилка която мести аксиалния лагер. триенето метал в метал се получава между буталото и вилката. чува се нещо като свиркане. оправя се временно с грес.
                точка

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  феникс вече каза верния отговор. системата е много проста. помпата на съединителя чрез спирачната течност натиска буталото. то пък натика една вилка която мести аксиалния лагер. триенето метал в метал се получава между буталото и вилката. чува се нещо като свиркане. оправя се временно с грес.
                  и как се оправя с грес? трябва да я закарам ли, или мога и сам? не съм много добър в разглобяването ... даже хич
                  Алфа Ромео 146 '96 1.6i 8v Boxer, Mercedes Benz C 200 '01

                  Comment


                  • #10
                    то няма какво да разглобяваш стига да видиш въпросната вилка. като проследиш маркуча който излиза от цилиндърчето на съединителя, ще видиш буталото закачено над скоростната и вилката която натиска.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      аве колега, къде ти отделя съединителя?
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
                        аве колега, къде ти отделя съединителя?
                        Как да ти отговоря ... нямам идея кво ме питаш
                        Алфа Ромео 146 '96 1.6i 8v Boxer, Mercedes Benz C 200 '01

                        Comment


                        • #13
                          ами като пускаш съединителя кога започва да сработва:
                          ниско долу, в средата или пускаш, пускаш и колата чак тогава тргва след като почти си го пуснал(един вид горе)
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                          Comment


                          • #14
                            Колега wasp,
                            Виждам, че под автара си писал Пловдив/Бургас.

                            Обади ми се ако си в Бургас скоро и ще погледнем/оправим проблемчето и ще пием по биричка
                            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
                              ами като пускаш съединителя кога започва да сработва:
                              ниско долу, в средата или пускаш, пускаш и колата чак тогава тргва след като почти си го пуснал(един вид горе)
                              мисля, че към средата е по-скоро.

                              Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                              Колега wasp,
                              Виждам, че под автара си писал Пловдив/Бургас.

                              Обади ми се ако си в Бургас скоро и ще погледнем/оправим проблемчето и ще пием по биричка
                              За съжаление, не се очертава скоро пътуване към Бургас
                              Алфа Ромео 146 '96 1.6i 8v Boxer, Mercedes Benz C 200 '01

                              Comment

                              Working...
                              X