Известие

Collapse
No announcement yet.

8v Twin Spark vs. 16v Twin Spark - някой разлики

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    А възможно ли е 16в моторите, защото явно по-големите гърмят по-често(може би защото се карат по-здраво или нз.)...Та бях говорил с Орлин че дюзите им са еднакви и едва ли не сток дюзите на един 2.0 са натоварени на 90% работа....А на 1.4 да речем на 40%..... Таа възможно ли е това да е един от другите проблеми...Жабарите да са поспеситли и като си я караш здраво магистрално на 90% дълго време и дават фира дюзите

    Другото ми е интересно за случаите в които 16в ТС гърми при бавна скорост и ниски обороти без никакви признаци че това ще стане ... И защо 16в ТС на 155 гърмят по-малко от 16вТС на 156 колко и какви са разликите???...

    Тези "статистики" са базирани процентно на случки от форума и на са меродвни но смятам, че има със сигурност нещо вярно в тях....
    Last edited by VFTI; d.m.y г., 23:04.
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
    by RUBIG service

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
      А възможно ли е 16в моторите, защото явно по-големите гърмят по-често(може би защото се карат по-здраво или нз.)...Та бях говорил с Орлин че дюзите им са еднакви и едва ли не сток дюзите на един 2.0 са натоварени на 90% работа....А на 1.4 да речем на 40%..... Таа възможно ли е това да е един от другите проблеми...Жабарите да са поспеситли и като си я караш здраво магистрално на 90% дълго време и дават фира дюзите

      Другото ми е интересно за случаите в които 16в ТС гърми при бавна скорост и ниски обороти без никакви признаци че това ще стане ... И защо 16в ТС на 155 гърмят по-малко от 16вТС на 156 колко и какви са разликите???...

      Тези "статистики" са базирани процентно на случки от форума и на са меродвни но смятам, че има със сигурност нещо вярно в тях....
      В прав път ти е логиката. Просто при сваляне на оборотите се чуват и неприятните звуци спохождащи умирането. Винаги моторите си умират на високи обороти, просто с високите обороти има и висока скорост и много шум в купето и съответно не се чува и разбира какво се случва. Пък ако има и силна музика в колата......
      А иначе при 2.0 както предположи по-нагоре ако работи дюзата на 90% и е лееееко запушена, тогава е налице обсъжданата бедна смес и оттам натаък работата е ясна.

      А при 156 даже няма горивен филтър (При 155 има), което също може да е фактор за по-лесно запушване на дюзите. Връзва се със статистиката.
      Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 23:21.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #18
        155_8000rpm имай предвид, че 16V T.S. прави и повечко обороти , поне 1000 отгоре на 8V .Това е от голямо значение.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          155_8000rpm имай предвид, че 16V T.S. прави и повечко обороти , поне 1000 отгоре на 8V .Това е от голямо значение.
          Съгласен съм с теб,обаче нали това е целта-да изчислиш мотора и електрониката,така че да издържа в тези обороти...да са сложили прекъсвача на 6200-6300,като каталясва...затова казвам,че виновни са не само бошовските дивотии,а и торинската инженерна мисъл...
          sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
          Ex...
          Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
            А възможно ли е 16в моторите, защото явно по-големите гърмят по-често(може би защото се карат по-здраво или нз.)...Та бях говорил с Орлин че дюзите им са еднакви и едва ли не сток дюзите на един 2.0 са натоварени на 90% работа....А на 1.4 да речем на 40%..... Таа възможно ли е това да е един от другите проблеми...Жабарите да са поспеситли и като си я караш здраво магистрално на 90% дълго време и дават фира дюзите

            Другото ми е интересно за случаите в които 16в ТС гърми при бавна скорост и ниски обороти без никакви признаци че това ще стане ... И защо 16в ТС на 155 гърмят по-малко от 16вТС на 156 колко и какви са разликите???...

            Тези "статистики" са базирани процентно на случки от форума и на са меродвни но смятам, че има със сигурност нещо вярно в тях....
            Разликата м/у двата 16в ТС-и,стария и новия,е че новия е с още по-тъпа електроника от стария/говоря за М 1.5.5,в сравнение с 2.10.3/4/
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
              Аиде сега не ни убеждаваи отново колко по чупливи са 16В моторите и колно перфектни са 8В моторите и тая тема ли ще се насере от някои хора?Оставете ни ние със 16В боклуците да си ги караме и ние да си им берем гаилето,и другото което е ще ти кажа не си виждал нито единия нито другия мотор във какво състояние са за да даваш мнение а и така като те гледам колко компетени мнения даваш едва ли си виждал разглобен 8В или пък най малкото 16В.Викторе забравил си да снимаш как липсва парченце от едно от буталата или се е стопило или е счупено със което щеше да се затвърди и потвърди казаното от Bobi_33.Колегата MainaCore загатна за някои въпроси и евентулно които може да даде ясни отговори нека да ни образова нас незнаещите ще съм много благодарен БЛАГОДАРЯ на отзовалите се.
              Нема кво да се затвърждава коляновия вал на незнайни километри в този СЧУПЕН 16В Е ЗДРАВ в перфектни граници само дето майсторите му мислят прекалено много за луфтовете дето са задали у завода - само ще ви кажа че някой хора сме с оригинални бутала на над 200 хиляди и валовете всичките са ни перфектни, а пък колите са карани на цялата газ до последно

              ---------- Post added at 10:32 ---------- Previous post was at 10:23 ----------

              Първоначално публикувано от 155_8000rpm Покажи съобщение
              Съгласен съм с теб,обаче нали това е целта-да изчислиш мотора и електрониката,така че да издържа в тези обороти...да са сложили прекъсвача на 6200-6300,като каталясва...затова казвам,че виновни са не само бошовските дивотии,а и торинската инженерна мисъл...
              Аз пък да ти кажа знаеш ли къде е основната разлика м/у твоята кола и 16В ами там че единия инжекцион е от голф 2 несеквенционален а другия е секвенционален с много по прецизно впръскване от там е и много по капризен на бензин съответно е и много по лесно чуплив особенно когато 90% от колите са с прецакани дебитомери и сонди е няма как тая кола да прави безопасни смеси на високи обороти, мотора на 16В даже е много здрав като знам колко хора си дават газ всекидневно със супер бедна смес А за 8 клапановите ми не са по здрави просто по-малко им влияе кофти бензин щото в повечето режими на пълна газ сондата не работи ами си тъпче гориво колата и си фука, но да не збравяме че според статистиката дето я споменавате 8В си мята гарнитурата на главата доста често
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Разликата м/у двата 16в ТС-и,стария и новия,е че новия е с още по-тъпа електроника от стария/говоря за М 1.5.5,в сравнение с 2.10.3/4/
                Мъро вземи се поправи.

                Comment


                • #23
                  Аз съм чувал от Бобо че има доста голяма разлика в двата 16В двигателя в 155 и в 156....Та чакаме инфо ако някой му се занимава да обяснява на нас незнаещите...



                  Ще се опитам да поразсъждавам и помисля и аз малко..... От опита ми с 16В и с 8в смятам че тия 1 000 оборота отгоре, които са сложили на 16В са за да компенсират липсата на достатъчно мощност в ниските обороти...Мисълта ми е че 8В дърпа много по-добре в ниските обороти до 6400об, а 16В тръгва да върви от по-високи обороти и за това има по-далечен червен лимит- 7300об.....От тук май и с тези високи обороти идват ядовете на 16в...

                  Тааа интересно ми е да чуя от знаещите дали има някаква истина в думите ми...
                  Last edited by VFTI; d.m.y г., 00:09.
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                  exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                  ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                  ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                  by RUBIG service

                  Comment


                  • #24
                    Аз да питам - каква е разликата в теглото между буталата и буталата с мотовилките комплект на двата мотора?
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Bobo
                      Точно колко е не съм гледал ама е доста голяма разликата Ако не ме мързи довечера ше ги мерна.
                      А има ли възможност за някакво олекотяване или комплект по-лека бутална група за 8к. мотори? Какъв ефект би имало олекотяването? 16 клапановия мотор с по-леките си компоненти работи по-тихо и е по-пъргав.
                      Last edited by Furious 155; d.m.y г., 08:11.


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • #26
                        Има възможност, гледал бях в някакъв сайт, но не помня кой. В интерес на истината олекотените бутала за 8в имат прилика с обикновените на 16в.
                        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                        Comment


                        • #27
                          Е никой ли не ги е теглил?
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment

                          Working...
                          X