If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Имам страхотни джанти Борбет които по законите на гадоста не пасват на алфата по размер на дупки. Има ли вариант според Вас да се препробият по някакъв начин и да ги напасвам?
sigpic
Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one
Тва с пробиването много дюлгерски подход ми се види
Иначе понякога минава номерът с "раздвижни" болтове (май така се казваха - имаше и тема във форума). Стига поне броят на дупките да е същия де
Ако са 4 х100 може с раздвижени болтове и става добре, иначе не си прави експерименти каквито и да било, че съм чувал всякакви глупости от "разбирачи и майстори" защото става ОПАСНО!!!!!! Продаваш ги и си взимаш нови.
или пък си правиш фланци, а в случай, че стане много изнасянето навън, в краен случай може да се помисли главините де се разпробият, но всички тези интервенции не са най-препоръчителното действие и става на твоя отговорност...
sigpic === 75 1.8 T '86 ===
=== 156 SW 2.4 JTD '01 === If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!
Бе скоро гледах джанти с 2 комплекта отвори /дупки / 4Х100 и 4Х98 и капачки от горе - принципно идеята на тези джанти не беше лоша, но тва са фабрично изработени така джанти а не home edition - тъй че не е препоръчително подобно изпълнение
Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
Абе колега опита показва че джанти на алфа от друга марка много бързо се крадът така че продай ги докато е време и си купи за алфа А и при всички случей е цигания когато не ти съвпадат дупките аз НИКОГА няма да карам такива джанти които не пасват на дупките на колата
Принципно ако са ти толкова на сърце, както казаха по-горе фланците са му майката! Виждал съм даже на кола с четири дупки фланци и качени джанти с пет дупки, но като погледнеш фланеца на какво прилича (френско сирене) и ти се отщява да си правиш експерименти! За 4 на 4 дупки според мен няма никакъв проблем стига да са направени добре!
Принципно ако са ти толкова на сърце, както казаха по-горе фланците са му майката! Виждал съм даже на кола с четири дупки фланци и качени джанти с пет дупки, но като погледнеш фланеца на какво прилича (френско сирене) и ти се отщява да си правиш експерименти! За 4 на 4 дупки според мен няма никакъв проблем стига да са направени добре!
Не си струва предвид цена на джанти+фланци. Само фланците правени тук са поне 250 лв (в комплекта има и шпилки и гайки!).
Принципно ако са ти толкова на сърце, както казаха по-горе фланците са му майката! Виждал съм даже на кола с четири дупки фланци и качени джанти с пет дупки, но като погледнеш фланеца на какво прилича (френско сирене) и ти се отщява да си правиш експерименти! За 4 на 4 дупки според мен няма никакъв проблем стига да са направени добре!
Не си струва предвид цена на джанти+фланци. Само фланците правени тук са поне 250 лв (в комплекта има и шпилки и гайки!).
Jamie, от какъв материал ги правят тея фланци?
sigpic === 75 1.8 T '86 ===
=== 156 SW 2.4 JTD '01 === If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!
Дексър, малка каша е в стандартите за алуминиеви сплави (ГОСТ, БДС, САЕ, ДИН).
Всичко живо тръби че са от авиационна сплав по САЕ 6-та серия но реално че подочува че ползват 2-ра серия (доста , ама много по-слаба механично). Отделно никой ама никой не дава гаранция за подобни адаптери - сложени на двигателните колела. Това е по цял свят, за съжаление.
Ако говорим в български стандарти (не знам реално БДС-ГОСТ кое е валидното) - Д6 и нагоре е сплавта (вид дуралуминий).
В момента имам 2 комплекта (за 2 различни коли) - остават им само дупките и са готови поне за тестове.
ПП: Мисля че колегата никикар от Варна предлагаше преди време готови италиански, е - с малко по-високи цени (но това си е в реда на нещата). Сплавта имаше някакво по-особено име.
Comment