Известие

Collapse
No announcement yet.

нови дупки на джантите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • нови дупки на джантите

    Имам страхотни джанти Борбет които по законите на гадоста не пасват на алфата по размер на дупки. Има ли вариант според Вас да се препробият по някакъв начин и да ги напасвам?
    sigpic
    Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
    Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
    Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

  • #2
    Тва с пробиването много дюлгерски подход ми се види
    Иначе понякога минава номерът с "раздвижни" болтове (май така се казваха - имаше и тема във форума). Стига поне броят на дупките да е същия де

    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
    Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

    Comment


    • #3
      Ако са 4 х100 може с раздвижени болтове и става добре, иначе не си прави експерименти каквито и да било, че съм чувал всякакви глупости от "разбирачи и майстори" защото става ОПАСНО!!!!!! Продаваш ги и си взимаш нови.

      Comment


      • #4
        или пък си правиш фланци, а в случай, че стане много изнасянето навън, в краен случай може да се помисли главините де се разпробият, но всички тези интервенции не са най-препоръчителното действие и става на твоя отговорност...
        sigpic
        === 75 1.8 T '86 ===
        === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

        If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

        Comment


        • #5
          Бе скоро гледах джанти с 2 комплекта отвори /дупки / 4Х100 и 4Х98 и капачки от горе - принципно идеята на тези джанти не беше лоша, но тва са фабрично изработени така джанти а не home edition - тъй че не е препоръчително подобно изпълнение
          Mitsubishi Outlander
          Mitsubishi Space Star
          Daihatsu Terios

          Comment


          • #6
            Абе колега опита показва че джанти на алфа от друга марка много бързо се крадът така че продай ги докато е време и си купи за алфа А и при всички случей е цигания когато не ти съвпадат дупките аз НИКОГА няма да карам такива джанти които не пасват на дупките на колата
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Crusader
              Бе скоро гледах джанти с 2 комплекта отвори /дупки / 4Х100 и 4Х98 и капачки от горе
              Моите са такива, но за съжаление и за тях се отнася на Бобо забележката за кражбата - стават и на Голф, деба... (чукам яко на дърво)

              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
              Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от bass
                Първоначално публикувано от Crusader
                Бе скоро гледах джанти с 2 комплекта отвори /дупки / 4Х100 и 4Х98 и капачки от горе
                Моите са такива, но за съжаление и за тях се отнася на Бобо забележката за кражбата - стават и на Голф, деба... (чукам яко на дърво)
                е те тва са ми любимите джанти
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Принципно ако са ти толкова на сърце, както казаха по-горе фланците са му майката! Виждал съм даже на кола с четири дупки фланци и качени джанти с пет дупки, но като погледнеш фланеца на какво прилича (френско сирене) и ти се отщява да си правиш експерименти! За 4 на 4 дупки според мен няма никакъв проблем стига да са направени добре!
                  90 2.5 V6
                  Croma 1.9 multijet

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mladej_it
                    Принципно ако са ти толкова на сърце, както казаха по-горе фланците са му майката! Виждал съм даже на кола с четири дупки фланци и качени джанти с пет дупки, но като погледнеш фланеца на какво прилича (френско сирене) и ти се отщява да си правиш експерименти! За 4 на 4 дупки според мен няма никакъв проблем стига да са направени добре!
                    Не си струва предвид цена на джанти+фланци. Само фланците правени тук са поне 250 лв (в комплекта има и шпилки и гайки!).
                    пред Админите... със сапун !

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от jamie
                      Първоначално публикувано от mladej_it
                      Принципно ако са ти толкова на сърце, както казаха по-горе фланците са му майката! Виждал съм даже на кола с четири дупки фланци и качени джанти с пет дупки, но като погледнеш фланеца на какво прилича (френско сирене) и ти се отщява да си правиш експерименти! За 4 на 4 дупки според мен няма никакъв проблем стига да са направени добре!
                      Не си струва предвид цена на джанти+фланци. Само фланците правени тук са поне 250 лв (в комплекта има и шпилки и гайки!).
                      Jamie, от какъв материал ги правят тея фланци?
                      sigpic
                      === 75 1.8 T '86 ===
                      === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                      If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                      Comment


                      • #12
                        Дексър, малка каша е в стандартите за алуминиеви сплави (ГОСТ, БДС, САЕ, ДИН).
                        Всичко живо тръби че са от авиационна сплав по САЕ 6-та серия но реално че подочува че ползват 2-ра серия (доста , ама много по-слаба механично). Отделно никой ама никой не дава гаранция за подобни адаптери - сложени на двигателните колела. Това е по цял свят, за съжаление.
                        Ако говорим в български стандарти (не знам реално БДС-ГОСТ кое е валидното) - Д6 и нагоре е сплавта (вид дуралуминий).
                        В момента имам 2 комплекта (за 2 различни коли) - остават им само дупките и са готови поне за тестове.

                        ПП: Мисля че колегата никикар от Варна предлагаше преди време готови италиански, е - с малко по-високи цени (но това си е в реда на нещата). Сплавта имаше някакво по-особено име.
                        пред Админите... със сапун !

                        Comment


                        • #13
                          @jamie
                          Ок, само не разбирам, каква е идеята да са от дурал, а не от стомана? Само за по-малка маса ли се ползват леки сплави или има и нещо друго?
                          sigpic
                          === 75 1.8 T '86 ===
                          === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                          If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Dexer
                            @jamie
                            Ок, само не разбирам, каква е идеята да са от дурал, а не от стомана? Само за по-малка маса ли се ползват леки сплави или има и нещо друго?
                            Ами да, само за това.
                            Не е малко !
                            пред Админите... със сапун !

                            Comment

                            Working...
                            X