Известие

Collapse
No announcement yet.

Ламбда сонда

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Човек тук пишат всякакви. Не можеш да знаеш кой наистина е компетенция и кой не. Заеби какво са писали за 33. Бензин влиза през сегментите и това е. Прекалено богата смес води до бензин в маслото.

    Маслото не трябва да мирише на бензин ама грам. Ако всичко е на ред. Сегментите, както и буталото имат хлабини спрямо цилиндъра. Тези хлабини се запълват от масления филм по стените на цилиндъра. Маслото в двигателя играе много голяма роля за компресията в цилиндрите. Когато сместа е прекалено богата горивото измива този филм и прониква на долу. По-малко, по-малко но прониква. Дори и да не е много богата смес. И при нормална смес пак проникват гасове към картера, но са съвсем в по-мако количество. Маслото от какво мислиш почернява и след определен пробег трябва да се сменя? Защо се сменя маслото?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Човек тук пишат всякакви. Не можеш да знаеш кой наистина е компетенция и кой не. Заеби какво са писали за 33. Бензин влиза през сегментите и това е. Прекалено богата смес води до бензин в маслото.

      Маслото не трябва да мирише на бензин ама грам. Ако всичко е на ред. Сегментите, както и буталото имат хлабини спрямо цилиндъра. Тези хлабини се запълват от масления филм по стените на цилиндъра. Маслото в двигателя играе много голяма роля за компресията в цилиндрите. Когато сместа е прекалено богата горивото измива този филм и прониква на долу. По-малко, по-малко но прониква. Дори и да не е много богата смес. И при нормална смес пак проникват гасове към картера, но са съвсем в по-мако количество. Маслото от какво мислиш почернява и след определен пробег трябва да се сменя? Защо се сменя маслото?
      Абсолютно съгласен! Особено пък за по-стари коли с износени сегменти и ризи. Ама карай да върви - нали знаещите трябва да отсеем философите, че страдат незнаещите изпаднали в беда

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
        Не ме разбра - имаше една тема в 33 за бензин в маслото. Там се писа, че влиза отвсякъде, само не и през сегментите. То бяха изпарения, то бяха дебитомери, то какво ли не беше. Даже и ми се караха. А това тук беше един вид - вие на луд ли ме правите???
        И там писах и тука пиша!Бензина преминава през сегментите.Те действат като помпент елемент и това няма нищо общо със състоянието им.
        Добре ли се изясних.А бензина идва от преобогатяване.
        Не знам,какво да пиша повече!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          И там писах и тука пиша!Бензина преминава през сегментите.Те действат като помпент елемент и това няма нищо общо със състоянието им.
          Добре ли се изясних.А бензина идва от преобогатяване.
          Не знам,какво да пиша повече!
          ....нищо общо със състоянието им. ... МОЛЯ?????

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
            ....нищо общо със състоянието им. ... МОЛЯ?????
            дам - точно така. Ако ми обясниш защо след основен ремонт и преминал интервал за разработка се появява бензин в масло на мотор, то е точно от преобогатяване, в конкретния случай тогава, беше инжектор на тая кола проблема.


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
              ....нищо общо със състоянието им. ... МОЛЯ?????
              Човек айде не се излагай повече така. Обясних ти и аз защо е така. Имаш сериозни въпроначални пропуски в знанията си за двигателите с вътрешно горене!
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Човек айде не се излагай повече така. Обясних ти и аз защо е така. Имаш сериозни въпроначални пропуски в знанията си за двигателите с вътрешно горене!
                Е добре де, ако имаш счупени сегменти какво става?

                Comment


                • #23
                  Незнам, не съм чупил сегменти на никоя от колите си до сега. Нямам представа какво се случва тогава.

                  Чисто механично е ясно какво става, но по темата си нямам представа. Не искам и да си имам.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Незнам, не съм чупил сегменти на никоя от колите си до сега. Нямам представа какво се случва тогава.

                    Чисто механично е ясно какво става, но по темата си нямам представа. Не искам и да си имам.
                    Ами пада компресията, влиза бензин в маслото,...

                    Comment


                    • #25
                      ...и двигателя тресе, тоест работи като трактор. Само че това вече е нещо съвсем различно. Става дума, че ако имаш преобогатена смес в следствие на неправилно смесообразуване, не може да изгори целия бензин и част от излишното количество преминава през през сегментите в картера и така се смесва с маслото.
                      А това като строшени сегменти, пробито бутало са все гранични случаи, които са съпроводени с много неприятни странични проявления
                      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                      Alfa Romeo 156, 2.0TS

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                        ...и двигателя тресе, тоест работи като трактор. Само че това вече е нещо съвсем различно. Става дума, че ако имаш преобогатена смес в следствие на неправилно смесообразуване, не може да изгори целия бензин и част от излишното количество преминава през през сегментите в картера и така се смесва с маслото.
                        А това като строшени сегменти, пробито бутало са все гранични случаи, които са съпроводени с много неприятни странични проявления
                        Строшени сегменти - ами неравномерен празен ход е едното

                        Comment


                        • #27
                          Добре аз обаче не разбрах как може да се разбере дали има проблем с ламбда сондата или не?! Наскоро разбрах, че играенето на оборотите след изключване от предавка (800-1500) не са гаранция за това, че Ламбдата е прецакана. Примерно колата сега в студа ми харчи 12-13/100 градско, което смятам за нормално...ще се равдам на мнения по така поставения въпрос
                          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                          ВАЗ 21079 1990 г.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                            Добре аз обаче не разбрах как може да се разбере дали има проблем с ламбда сондата или не?! Наскоро разбрах, че играенето на оборотите след изключване от предавка (800-1500) не са гаранция за това, че Ламбдата е прецакана. Примерно колата сега в студа ми харчи 12-13/100 градско, което смятам за нормално...ще се равдам на мнения по така поставения въпрос
                            Твоят разход си е добър колега, аз примерно моята вече извънградско дава 10/100 което е наистина висок , а и на диагостика се видя , че ламбда сонда е умряла , или май най-лесно се разбира дали ламбда сонда е зле , ако колата гори повече.
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                            Comment

                            Working...
                            X