Известие

Collapse
No announcement yet.

Към автотенекеджиите! Въпрос.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Към автотенекеджиите! Въпрос.

    Като смянах спирачните маркучи. На дясното колело точно до връзката на маркуча с тръбичката има едно правоъгълниче от по тънка ламарина към ламарината на ботуша, която като бутнах с отверката и хлътна на вътре. Изгноло е. Сигурно и от лявто е така.

    Това правоъгълниче трябва да го изрежа и да го запълня с нещо.

    Мисля с пълнежен кит и фибростъклен плат. Има такива китове с този плат се мажат и се облепя дупката и става твърдо като желязо.

    После мисля от горе да боядисам с боди защита за подове. Една черна силиконова боя която като се втвърди става на гума. Подовете на колите са боядисани с такава.

    Въпросът ми е добра ли е тази идея или да ходя на заварчик да я кърпи с ламарина? Трябва да спра тази ръжда, че ще тръгна нагоре към ботуша.

    Ето снимка долу горе да стане ясно къде се намира изгнилото.
    Attached Files
    Last edited by oem; d.m.y г., 14:32.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Намажи я със сивото боди и не си мъчи главата с глупости.Ще изкара и след нас
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Само го почисти, ако можеш от 2-те страни от ръждата, после сиво боди и му теглиш майната.
      Arena Coast Customs

      Comment


      • #4
        Защо сиво боди? Не намерих сиво. Черно намерих.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Пууу тва днес го гледах пак. То точно зад тръбичката на спирачките. Как ще го обработвам незнам..... Имам чуството, че тая кола ме мрази мен. Все когато стане нещо кофти от всичкото кофти дето моце да е точно най-голямото кофти ми се случава.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Смени я бре - земи си двойка......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Смени я бре - земи си двойка......
              Да бе. Тъкмо я направих кола и да я сменям. То туй е косура. Изгнило на друго място няма. Поне не и където се вижда и се бута. Това го изкърпвам и тва е.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Колега, това го знам от тенекеджия, че веднъж тръгне ли ръждата, няма спасение (като рака е) ако не се вземат радикални мерки с изкърпване, още в началните фази. Това което искаш да правиш е по-скоро козметична поправка, която е добра, ако смяташ да се оттървеш колата. За съжаление това е положението със старите коли - яко разходи, без да са възвращаеми. Ама както казват колегите кеф цена няма. Те именно поради тази причина хората в белите държави с нормални доходи, като направи колата 4 години я сменят, защото до толкова години, горе-долу тя им служи, ама след това те се превръщат в нейни слуги.
                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                Comment


                • #9
                  Изчисти изгнилото и ако можеш по някакъв начин да намажеш от вътрешната страна ламарината с горено масло ще е най-добре. Напълни дупката с нещо да не влиза вода и намажи с боди. Колата ще се разпадне много преди да изгние ламарината така,че да ти създаде проблем.
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Пууу тва днес го гледах пак. То точно зад тръбичката на спирачките. Как ще го обработвам незнам..... Имам чуството, че тая кола ме мрази мен. Все когато стане нещо кофти от всичкото кофти дето моце да е точно най-голямото кофти ми се случава.
                    Ми щъ мрази я, та ти я разсипа от ремонти и човъркане само...
                    Alfa Romeo 1.8 TS `98
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Трябва да е перфектна Иначе не мога спа
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        там сигурно ти е текла спирачна течност и за това се е получило така. зачисти мястото хубаво и има една боя - протекта 3в1 с ръждопреобразувател. намажи с нея ,изкърпи с нещо отгоре , намажи го с боди и си в джаза.
                        точка

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                          там сигурно ти е текла спирачна течност и за това се е получило така. зачисти мястото хубаво и има една боя - протекта 3в1 с ръждопреобразувател. намажи с нея ,изкърпи с нещо отгоре , намажи го с боди и си в джаза.
                          Така ще направя. Аз сега го напръсках хубаво с ръждопреобразувател с графит. Едно такова мирише на нафта. Чак в купето ми мирише Все едно карам дизел.

                          До неделя да седи така хубаво да попие в ламарината, после шкурвам обезмаслявам, кит, боди и заспива.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Извинявам се за нецензорната метафора но едно лай*о колкото повече го бъркаш толкова повече мирише.Относно проблема ти,закарай я на тенекиджия да ти сложи една кръпка,изчисти до бляскава ламарина,купи си малко цинков грунд (например Зинга) намажи после обработи с каучуково боди за подови настилки и ти давам гаранция че това ще е последното нещо което ще остане от колата когато дойде време да ходи за скрап.

                            Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

                            Comment


                            • #15
                              Тука в региона всичките дето ходих имат работа с месеци напред. Никой не искам да се хваща да ми закърпи една дупчица с размер на визитна картичка. Всеки вика да си го правя сам ако мога, ако не да чакам на пролет.

                              Ако имах телеподаващо да съм го направил вече, но ще го правя по друг начин.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X