Известие

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - FiatECUscan

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
    Хей, недей. Виж тука
    http://rb-aa.bosch.com/boaasocs/inde...72&prod_id=338
    каква голяма е работната област над 4V за този и другите. Трябва да минава минимум 4.25V, ама минимум. Иначе цялата карта, особено за по-високите обороти, отива по дяволите
    Сигурно е така.
    Но точно при дизелите.........
    Виждал съм такива дет не могат да вдигнат 4в. а колите си работят без проблем и са си доста икономични и т.н.
    Ся то трябва да стига 5в. но ако не стига да не кажеш, че трябва да се сменя?!!!

    И това с проверката на място, важи само за дизели или може би по-точно за турбо коли.
    За атмосверки в движение под товар.
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
      Сигурно е така.
      Но точно при дизелите.........
      Виждал съм такива дет не могат да вдигнат 4в. а колите си работят без проблем и са си доста икономични и т.н.
      Ся то трябва да стига 5в. но ако не стига да не кажеш, че трябва да се сменя?!!!

      И това с проверката на място, важи само за дизели или може би по-точно за турбо коли.
      За атмосверки в движение под товар.
      Ами по принцип,ако неможе да вдигне 4 в.,се проверява и в движение и ако е така,се сменя,защото на високи обороти/на дълъг път например/колата ще харчи..............Естествено предварително трябва да са направени разни неща,които са задължителни за проверка при ЖТД,за да можеш да се насочиш към дебиломера...............

      ---------- Post added at 08:38 ---------- Previous post was at 08:36 ----------

      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Не си идеален - дебитомерът ти не работи като хората. Почисти го с качествен контакт клинър като начало.
      При високите обороти трябва да ти минава 4.3V, даже 4.4V. Moqt sled почистване стигна до 4.5V
      Ами ако в този момент е отворен ЕГР-а,как ще ме убедиш че дебитомера не е наред...............
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • В тази тема за дебитомери е показано, че моя дебитомер мери до 4.4578 V.
        Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	1
Size:	23.2 Килобайта
ID:	2311302
        Към икономичността на колата няма забележки - 8-8.5 градско и 5 извън. Дори ако карам в ограниченията падам под 5. По скоро ми е малко мудна в сравнение с други коли, но вярно, че не бяха JTD, въпреки че са 1.9. ЕГР-а не знам в какво положение е. ФЕС дава, че се затваря, но дали е вярно? Ако си остава отворен?
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

        Comment


        • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
          В тази тема за дебитомери е показано, че моя дебитомер мери до 4.4578 V.
          [ATTACH]84587[/ATTACH]
          Към икономичността на колата няма забележки - 8-8.5 градско и 5 извън. Дори ако карам в ограниченията падам под 5. По скоро ми е малко мудна в сравнение с други коли, но вярно, че не бяха JTD, въпреки че са 1.9. ЕГР-а не знам в какво положение е. ФЕС дава, че се затваря, но дали е вярно? Ако си остава отворен?
          А де е те там се крие истината 100 пъти съм го казвал,не се хващайте за дебитомера,без да знаете какво е реалното състояние на ЕГР-а
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            А де е те там се крие истината 100 пъти съм го казвал,не се хващайте за дебитомера,без да знаете какво е реалното състояние на ЕГР-а
            4.475V - идеалне дебитомер. Изключва се моментално като причина. Съгласен Но от тук започвам аз първо, най-лесно е
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              4.475V - идеалне дебитомер. Изключва се моментално като причина. Съгласен Но от тук започвам аз първо, най-лесно е
              Това че дебитомера постига максимални стойности НЕ означава че е здрав

              ---------- Post added at 13:19 ---------- Previous post was at 13:19 ----------

              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              А де е те там се крие истината 100 пъти съм го казвал,не се хващайте за дебитомера,без да знаете какво е реалното състояние на ЕГР-а
              Само ЕГР-а ли
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                4.475V - идеалне дебитомер. Изключва се моментално като причина. Съгласен Но от тук започвам аз първо, най-лесно е
                4.4578 V е масималното напрежение на дебитомер с номер....019 - не става дума за дебитомера на моята кола. Просто исках да кажа, че 4.5 не е много вероятно да се получи. Иначе на моята кола засега повече от 4.3 V не съм виждал.
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                Comment


                • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Това че дебитомера постига максимални стойности НЕ означава че е здрав !
                  Ай сега, захапа и частните случаи.
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • ФЕС дава, че се затваря, но дали е вярно? Ако си остава отворен?
                    Тези стоиности на ФЕС са под въпрос, а показанията на дебитомера не са под въпрос !?!
                    Като цяло не вярваите на ФЕС.
                    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                    Comment


                    • Не се хващайте за максималните стойности.
                      Износен дебитомер може да дава за момент пикови ст-ти и след това да падат.
                      Това не са частни случаи , а доста честа повреда.
                      Така че непременно трябва да се гледа в движение и да знаеш какво гледаш естествено.
                      Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 22:27.
                      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                        Не се хващайте за максималните стойности.
                        Износен дебитомер може да дава за момент пикови ст-ти и след това да падат.
                        Така че непременно трябва да се гледа в движение и да знаеш какво гледаш естествено.
                        Да, прав си и не си. Защото колкото повече параметъра следи ФЕС, толкова по-голямо става времето за комуникация. Но моментните стойности са верни и аз затова гледам само графиките. Ето защо аз искам задържане на оборотите поне три секунди или - в движение, най-правдивото.
                        Лошото е, че като тунинговани нещата са вече други
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • Аз не говоря конкретно за ст-ти във ФЕС, а принципно за дебитомерите.
                          Понеже гледам, че задълбахте за максималните напрежения...
                          Не разбрах за кое не съм прав?

                          П.П. Как е при тунинговани?
                          Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 23:17.
                          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                            Аз не говоря конкретно за ст-ти във ФЕС, а принципно за дебитомерите.
                            Понеже гледам, че задълбахте за максималните напрежения...
                            Не разбрах за кое не съм прав?

                            П.П. Как е при тунинговани?
                            Аз затова задържам оборотите за да избегна евентуални пикове и да получа верни максимални стойности. Та и тези макс. стойности като са награфиката и съответстват на режима в този момент значи са истински. Друг е въпросът да караж с 3000об. и да получиш пик от 4.35V от дебитомера или 2V
                            Kolkoto do tuningowani - гледал съм няколко такива с променено "желано количество въздух"
                            - в целия диапазон е направено на максимална стойност, дори и за ниските обороти и плавното подаване на газ
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Аз затова задържам оборотите за да избегна евентуални пикове и да получа верни максимални стойности. Та и тези макс. стойности като са награфиката и съответстват на режима в този момент значи са истински. Друг е въпросът да караж с 3000об. и да получиш пик от 4.35V от дебитомера или 2V
                              Kolkoto do tuningowani - гледал съм няколко такива с променено "желано количество въздух"
                              - в целия диапазон е направено на максимална стойност, дори и за ниските обороти и плавното подаване на газ
                              Хихихихи, а при не тунингованите как е?
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Хихихихи, а при не тунингованите как е?
                                Хилиш се, а? Ами ела да видиш - до около 3000об. се изменят плавно, след това изведнъж става 1200
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X