Известие

Collapse
No announcement yet.

Отваряне на вратите с копче

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Отваряне на вратите с копче

    Здравейте колеги !!!
    Значи потърсих доста за това,но така и не намерих конкретни данни за това чудо.Въпросът ми е,някой запознат ли е как по-точно става да се направи вратите на автомобила да се отварят от дистанцйонно и евентуално какво ще ми е нужно,къде и колко парички горе-доло Ако някой има информация предимно за Варна,ще съм му много благодарен

    Поздрави
    Alfa Romeo 1.4 16v t.s. 103HP

  • #2
    Колега,продава се такъв КИТ и мисля ,че започваха цените от 30 лева.Разбира се има и много по-скъпи,но то е заради по-голямата им сигурност.Монтажа им е елементарен и всеки ел.техник може да го свърже.Потъси по магазините за електроника!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Я да уточним нещо само....

      Искаш да ги отключваш ли или искаш да се отварят самички?

      Ако е първото е елементарно... докато ако искаш да се отварят е съвсем друг въпрос.
      Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
      Skype: nmilev64

      Comment


      • #4
        Искам да се отварят,а не да се отключват ....
        Alfa Romeo 1.4 16v t.s. 103HP

        Comment


        • #5
          Alfa Romeo 1.4 16v t.s. 103HP

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Колега,продава се такъв КИТ и мисля ,че започваха цените от 30 лева.Разбира се има и много по-скъпи,но то е заради по-голямата им сигурност.Монтажа им е елементарен и всеки ел.техник може да го свърже.Потъси по магазините за електроника!
            За колегите, които не са виждали или по някаква причина не си спомнят как изглежда механизъм за отваряне на врата искам да обясня, че модификацията за отваряне на външните врати на автомобил с копче няма как да бъде извършена лесно и току-така. Не съм запознат с точната цена на т.нар. китове, но монтажът е най-важното в случая и не всеки ел. техник би могъл да го осъществи така, че да работи правилно, качествено и дълговечно. Нужно е първоначално да се подбере правилния КИТ, който да може да работи с механизъма на вашата врата. След това при монтажът трябва да се свърже лостовата система на бравата със соленоидът или каквото е предвидено да извършва задвижването.

            ОБАЧЕ! Защото понеже, кашкавала се реже...
            За всички вас за десерт оставих най-хубавото.

            За да извършите модификацията "Отваряне на вратите на автомобил с копче" то познайте какво най-много Ви е нужно.... КОПЧЕЕЕЕ

            Та дори и да имаме автомобил с врати и те да са способни да се отварят. Дори и да сме си купили n-на брой китове равен на вратите които искаме да отваряме с копче.
            Най-нужно от всичко ни е да си имаме КОПЧЕ!!!
            Това копче най-добре да е разположено върху дистанционно управление, което да ни седи в джоба, за да можем само ние да си отваряме вратите. Така! Обаче само дистанционно с копче не ни върши работа! Трябва ни и някакъв модул скрит в автомобила който се командва с копчето, а модула да управлява джвъгата дето са ни продали в кита, а тя е закачена за бравата и така да отворим вратата с копче.
            Такива модули се продават в магазините "Конрад" - дистанционо с 2 копчета които управляват 2 канала, примерно.
            Другият вариянт е алармена система, която има възможност при определена комбинация от бутоните на дистанционното да управлява 1-2 канала.

            Въпреки всичко, което изписах по-горе, аз не бях достатъчно изчерпателен.
            Освен всичко останало ще трябва да вземете някои решения. А именно: колко и кои от вратите да отваряте с копче, къде да се намира копчето и какъв цвят да бъде то (опа пак се увлякох в подробности). И дали дясната врата да не се отваря от дистанционното ами от копче вътре на таблото.
            Поздрави!
            Alfa Romeo 75 24V

            Comment


            • #7
              Благодаря на колегата за отговора.
              Значи да поясня и аз защо и какво точно съм решил да правя.
              Преди 2-3 седмици ми се счупи една пластмасова джаджа на дръжката на шофйорската врата и сега немога да си отварям вратата от там където е предназначено да става това,а трябва от другите врати да си отварям вратата.Това беше причината да се замисля вместо да я оправям(което незнам как ще стане),да се поинтересовам за този метод с отваряне от дистанцйонно. Общо взето не е някаква прищявка,но все едно от двете неща трябва по някакав начин да направя,че ми писна да си отварям шофйорската врата от вътре.А и нали караме Алфи няма да се излагаме пред хората
              Alfa Romeo 1.4 16v t.s. 103HP

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от PoByRkAn Покажи съобщение
                Благодаря на колегата за отговора.
                Значи да поясня и аз защо и какво точно съм решил да правя.
                Преди 2-3 седмици ми се счупи една пластмасова джаджа на дръжката на шофйорската врата и сега немога да си отварям вратата от там където е предназначено да става това,а трябва от другите врати да си отварям вратата.Това беше причината да се замисля вместо да я оправям(което незнам как ще стане),да се поинтересовам за този метод с отваряне от дистанцйонно. Общо взето не е някаква прищявка,но все едно от двете неща трябва по някакав начин да направя,че ми писна да си отварям шофйорската врата от вътре.А и нали караме Алфи няма да се излагаме пред хората
                Искаш да кажеш, че е по-лесно да се хвърлиш в такъв филм, вместо да си потърсиш в някоя морга дръжка, брава или каквото там се е счупило и да възстановиш всичко, както си е било

                Абстрактно мислене имаш, ти го признавам !!!!
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                  За колегите, които не са виждали или по някаква причина не си спомнят как изглежда механизъм за отваряне на врата искам да обясня, че модификацията за отваряне на външните врати на автомобил с копче няма как да бъде извършена лесно и току-така. Не съм запознат с точната цена на т.нар. китове, но монтажът е най-важното в случая и не всеки ел. техник би могъл да го осъществи така, че да работи правилно, качествено и дълговечно. Нужно е първоначално да се подбере правилния КИТ, който да може да работи с механизъма на вашата врата. След това при монтажът трябва да се свърже лостовата система на бравата със соленоидът или каквото е предвидено да извършва задвижването.

                  ОБАЧЕ! Защото понеже, кашкавала се реже...
                  За всички вас за десерт оставих най-хубавото.

                  За да извършите модификацията "Отваряне на вратите на автомобил с копче" то познайте какво най-много Ви е нужно.... КОПЧЕЕЕЕ

                  Та дори и да имаме автомобил с врати и те да са способни да се отварят. Дори и да сме си купили n-на брой китове равен на вратите които искаме да отваряме с копче.
                  Най-нужно от всичко ни е да си имаме КОПЧЕ!!!
                  Това копче най-добре да е разположено върху дистанционно управление, което да ни седи в джоба, за да можем само ние да си отваряме вратите. Така! Обаче само дистанционно с копче не ни върши работа! Трябва ни и някакъв модул скрит в автомобила който се командва с копчето, а модула да управлява джвъгата дето са ни продали в кита, а тя е закачена за бравата и така да отворим вратата с копче.
                  Такива модули се продават в магазините "Конрад" - дистанционо с 2 копчета които управляват 2 канала, примерно.
                  Другият вариянт е алармена система, която има възможност при определена комбинация от бутоните на дистанционното да управлява 1-2 канала.

                  Въпреки всичко, което изписах по-горе, аз не бях достатъчно изчерпателен.
                  Освен всичко останало ще трябва да вземете някои решения. А именно: колко и кои от вратите да отваряте с копче, къде да се намира копчето и какъв цвят да бъде то (опа пак се увлякох в подробности). И дали дясната врата да не се отваря от дистанционното ами от копче вътре на таблото.
                  Поздрави!
                  Кита , за който говорех е само за отключване и заключване!Схемата наистина е елементарна и лесна за свързване!Кой да предположи,че понеже му се е счупила дръжката,иска да си сложи система за дистанционно отваряне на вратата.И аз ,като Боби-33 не мога да схвана логиката.За останалото,обаче си напълно прав!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Важното е да си в играта Ще потърся да видим от кой вариянт ще си намеря чирколяци
                    Alfa Romeo 1.4 16v t.s. 103HP

                    Comment


                    • #11
                      Я направо кажи какво точно ти е счупено и да ти намерим частите. Това с отварянето с копче си е нож с две остриета.
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • #12
                        Задачка - закачка си си пожелал.

                        Ако е за тръпката да се отварят дистанционно... ми прави ги направо нагоре да се вдигат и няма да имаш особени проблеми с отварянето.

                        А сега кажи каква ти е алармата да видим дали има втори канал и дали си струва да се търси т.н. трънк машинка за да има с какво да се занимаваш. За мене смисил да ходиш с две дистанционни на ключовете няма особен.

                        Освен споменатите от venci начини и за още един се сещам... ако алармата има функцията за двустепенно отключване.
                        Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
                        Skype: nmilev64

                        Comment


                        • #13
                          Предполагам за такова отваряне говориш ,последна гъзария http://vbox7.com/play:d8a10b39

                          Comment


                          • #14
                            Ако колегата все пак решиш, няма нужда от друг модул, ако алармата ти има опция за имобилайзер, просто с копчето за изключване на имобилайзера, можеш да управляваш въпросната джвъчка, но все пак и на мен филм-а ми се струва доста сериозен зада се захва щаш токутака с това.
                            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                              Ако колегата все пак решиш, няма нужда от друг модул, ако алармата ти има опция за имобилайзер, просто с копчето за изключване на имобилайзера, можеш да управляваш въпросната джвъчка
                              Имаш ли идея изобщо на какъв принцип работят тези копчета за изключване на имобилайзера?
                              Или може би става дума за втори/трети канал на алармата!?
                              Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
                              Skype: nmilev64

                              Comment

                              Working...
                              X