Днес сутринта слизам, паля колата и почвам да си чистя снега. Отнема ми 10 тина минути, после се качвам и тръгвам от Младост към Горубляне. Почти бях подминал бирената и изведнъж замириса на изгорял кабел. Докато си помисля "мамицата ти пък сега какво ти стана" и задното стъкло се взриви. Явно реотаните вдигнаха много висока температура и искам да питам дали може да е само от залепнало реле или трябва да търся и повече проблеми
Известие
Collapse
No announcement yet.
Пръсна ми се задното стъкло
Collapse
X
-
На мен на Аудито така ми се прасна задното стъкло, беше сменено калпаво и като пуснах реотаните и ..., много неприятно, дано имаш каско ще покрие щетите и си го сложи лично ти някъде, да няма после пак проблеми.sigpic
ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
0889 636 093
Comment
-
Колега, пръснало ти се е стъклото, защото си имал прекъснати реотани за подгряване на задното стъкло. И когато работят се получава локално пренагряване на малко площ и за това се пръска.
Задното стъкло не може да издържи пукнатина, а направо се пръска.
Като си сложиш новото стъкло с новите нагреватели всичко ще си е ОКFORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.
Comment
-
Не, всичките си работеха, редовно ги гледам, даже преди години поправях един прекъснат с двукомпонентно лепило. И пак казвам не може да смърди така на изгорял кабел без да има причина. Утре ще слагаме новото и ще сменя и релето а и ще погледна кабеляците под задната кораAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Тогава отиваме на пренапрежение,тоест на пробил регулатор,а не диод,както каза колегата.Ако е пробил диод,ще има понижено напрежение!Следващото е да ти гръмне акумулатора и всичко включено след това за част от секундата!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
не съм много съгласен с тебе. ако алтернатора пуска да кажем 24 а не 12 волта то първо ще почнат да гърмят крушките по таблото. За съжаление днес предния капак беше така замръзнал че не ми се занимаваше с него за да замеря какво идва на клемите. Но колата си мина цяла София без никакъв проблемAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениене съм много съгласен с тебе. ако алтернатора пуска да кажем 24 а не 12 волта то първо ще почнат да гърмят крушките по таблото. За съжаление днес предния капак беше така замръзнал че не ми се занимаваше с него за да замеря какво идва на клемите. Но колата си мина цяла София без никакъв проблем
Ако колегата е прав по-горе,че си имал доста удари и стъклото е било под напрежение и от това се е пръснало,всичко до тука си е чесане на езици.
Все пак е мирисало на кабел!Last edited by mordohy; d.m.y г., 18:47.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
На мен ми се случи на старата кола това нещо -Fiat и то ден преди да я прехвърля на новия собственик. Беше студено, измих колата (като въобще не бях пускал реотаните преди това), дойде купувача и се повози, тръгна си и както си паркирам пред нас след 1-2часа, изведнъж се чу......... и стъклото стана на сол. Веднага намерих и го смениха още същия следобед. Според мен колата се разсърди, че я продадохме.sigpicex
147Q2
300bhp/606nm
Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars
Comment
-
обобщение
Да завършим темата. Алтернатора дава 14,4 - 14,5 като по учебник. Почистванете на стъклата отне около 3 часа защото се бяха завряли на всякъде включително и в отворите на щорите. И за почитателите на "от местопрестъплението" показвам какво открих след внимателно взиране в подозрителните участъци. Точно така, счупването е поради нарушаване на контакта между буксата и реотана на стъклото. Там тя е залепена или запоена в зависимост от оргиналността на сглобката. И да открих че усилвателя на антената не е на обичайното си място под задната кора а е отстрани на колонатаAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
Comment