Известие

Collapse
No announcement yet.

Ако може някой да ми помогне (спортен филтър)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ако може някой да ми помогне (спортен филтър)

    Здравейте, купих си спортен филтър К&Н,но не измислих вариант как да го сложа без да дърпа топъл въздух и затова го сложих в кутията на стария. НЯкой ,който си е сложил филтър на 156 ако може да сподели къде го е сложил. Благодаря ви!
    Alfa Romeo 156 2.5 v6 - http://www.youtube.com/watch?v=nHSAAZqTID4

    Alfa Romeo 2.0 - 2.5 - http://vbox7.com/play:m1d6507527

  • #2
    Конус или панелен е филтъра колега ?
    145 1.6 ТС '97 ех.
    145 1.9 JTD '00
    307 CC 2.0 '04

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Highvoltage Покажи съобщение
      Здравейте, купих си спортен филтър К&Н,но не измислих вариант как да го сложа без да дърпа топъл въздух и затова го сложих в кутията на стария. НЯкой ,който си е сложил филтър на 156 ако може да сподели къде го е сложил. Благодаря ви!
      Аз съм свалил оригиналната кутия и филтъра е на нейното място и не дърпа топъл въздух.
      sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
      ALFA ROMEO 2.0JTS ex
      ALFA ROMEO Crosswagon Q4
      Продавам Алфи на части!

      Comment


      • #4
        Има вариант за изнасяне в бронята или ако ти е здрав подкалника в калника... "Спортен фитър" трее да си има цял раздел направо
        145 QV ex.
        146 Boxer TOTAL ex.
        147 T.S. Sele top

        Lancia Dedra 2000 16

        Comment


        • #5
          Дам ,за раздела съм съгласен ИНаче ми е конусовиден,а кутията много трудно се сваля. Даже не виждам как да я сваля без да разглобя полувината неща.
          Alfa Romeo 156 2.5 v6 - http://www.youtube.com/watch?v=nHSAAZqTID4

          Alfa Romeo 2.0 - 2.5 - http://vbox7.com/play:m1d6507527

          Comment


          • #6
            Ако в коша влиза достатъчно въздух отвън, по мое мнение филтъра може да се бодне веднага до дросела, макар че е добре да се сложи някакъв щит между двгто и филтъра.......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Дайте някакви "направи си сам" инструкции за този щит. В смисъл, отивам в практикер взимам тва, режа, дупча и слагам.При мен филтъра е на мястото на кутията на стандартния въздушен филтър.
              Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
              Mazda 6 2.3 2005
              sigpic

              Comment


              • #8
                При мен е така от 7 месеца и съм му направил изолация от вата
                Attached Files
                sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                Продавам Алфи на части!

                Comment


                • #9
                  Аз преди К-Н-ския конус експериментирах малко, щото не съм фен на тая кутия дето толкоз пречи, и търсех едно по сносно място дето хем да не заема място, хем бързо да се маха......и хем да не е горещ въздуха.......
                  Значи при конфигурацията дето виждате, сложих един подвижен температурен датчик, с жица до купето, който позволява да се следи колко е температурата в коша под капака в движение......първо го закрепих 10 санти над термостата - при изгасена и неработила дълго време кола, когато двг е студен там се отчиташе температура с 1 градус по висока, отколкото отчита дебитомера(при незапалена кола) - термометъра на колата отчита градус по топло отколкото дебитомера.....при напълно загряла и работеща кола, при 90 кмч извънградско, дебитомера отчита 5 градуса по топъл въздух от този извън коша на двг, демек околна темп.......датчика над термостата показва 4 градуса повече от дебитомера.......на празен ход и на място, примерно на светофар, температурата става за 30 сек, с 15 градуса повече, за минута с 29, но дотам.......имам кора отдолу под двг.......преместих датчика точно пред филтъра(където е дястата жълта точка на снимката) за да видя точно въздух с каква темп идва към филтъра......основната разлика беше при празния ход на място, когато темп беше с 10 градуса по ниска.....в движение не беше 5 градуса спрямо дебитом, а 3.......
                  От което си извадих извода че за мен не е особенно притеснително че на празен ход и в задръстване темп на вх възд ще ми е висока, щом при движение нещата се оправят.......плюс това съм махнал халогени, кутии за филтър, и прочее неща който до известна степен спъват притока на външен въздух, лепнал съм уж някаква термо лента на изпуск колектори, и мисля че всичко това спомага донякъде за прохладата в двигателния отсек......надявам се да съм бил полезен....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Леле,много ви благодаря!!! Аз видях в youtube,че много хора са си го сложили направо до колекторните тръби:!?,но няма проблем..Поне така изглежда.
                    Alfa Romeo 156 2.5 v6 - http://www.youtube.com/watch?v=nHSAAZqTID4

                    Alfa Romeo 2.0 - 2.5 - http://vbox7.com/play:m1d6507527

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Highvoltage Покажи съобщение
                      Леле,много ви благодаря!!! Аз видях в youtube,че много хора са си го сложили направо до колекторните тръби:!?,но няма проблем..Поне така изглежда.
                      Първоначално и моя беше горе,но в жегите щом спра на светофар и засмуче горещ въздух и почват да играят оборотите и колата става много спъната
                      сега е чудесна
                      sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                      ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                      ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                      Продавам Алфи на части!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Highvoltage Покажи съобщение
                        Дам ,за раздела съм съгласен ИНаче ми е конусовиден,а кутията много трудно се сваля. Даже не виждам как да я сваля без да разглобя полувината неща.
                        Ако нямаш намерение да се връщаш на стандартен филтър просто я счупи тая пластмаса. Аз така я оправих . Иначе нема вадене
                        166, 2.4 JTD'00

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
                          Ако нямаш намерение да се връщаш на стандартен филтър просто я счупи тая пластмаса. Аз така я оправих . Иначе нема вадене
                          На бензинова 156 кутията се сваля за 10 минути,просто трябва канал за да се свали и извади отдолу
                          sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                          ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                          ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                          Продавам Алфи на части!

                          Comment


                          • #14
                            Да ама идеята е отгоре. )) Иначе трябва да се сваля кората после пак да се закача, а и канал ..., за да използвам някъде такъв ще трябва да си го платя

                            ---------- Post added at 10:45 ---------- Previous post was at 10:42 ----------

                            Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
                            Ако нямаш намерение да се връщаш на стандартен филтър просто я счупи тая пластмаса. Аз така я оправих . Иначе нема вадене
                            Много изискан начин В краен случай и аз така ще направя.
                            Alfa Romeo 156 2.5 v6 - http://www.youtube.com/watch?v=nHSAAZqTID4

                            Alfa Romeo 2.0 - 2.5 - http://vbox7.com/play:m1d6507527

                            Comment


                            • #15
                              [QUOTE=Highvoltage;615868]Да ама идеята е отгоре. )) Иначе трябва да се сваля кората после пак да се закача, а и канал ..., за да използвам някъде такъв ще трябва да си го платя
                              Отгоре е невъзможно да я свалиш и да излезне
                              sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                              ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                              ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                              Продавам Алфи на части!

                              Comment

                              Working...
                              X