Известие

Collapse
No announcement yet.

Трябва ми клапан, но какъв......

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Но така при угасен контакт водата ще си стои. Другото - при работещ двигател почти винаги има разреждане в колектора. Не знам дали ще има време да изтича водата при кратките моменти без разреждане. Т.е. схемата с вакуумното ключе не знам дали има смисъл.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #17
      Баси пак нищо не разбрах - да го правя ли така с реле, или не......ако ще имам консумация при изгасена кола от тва реле, това не е вариант......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Тая система с релето и клапана е добра на теория,но на практика няма да върши никаква работа!Ще се включва само на контакт,после като запали мотора,пак трябва да изключи-още едно реле,много кривки и препятствия по пътя на водата.....
        Абе заебете го това.Най-доброто е клапана,който споменах по-горе .Проблема е,че всеки си го представя,като нещо с диаметър 2-3 сантиметра,а на него му трябва един с диаметър около 3мм на отвора.По-малък няма да стане,поради повърхностното напрежение на водата.
        Пробий в най-ниската част ,където се събира водата.Закрепи едно парче гума там,но само от едната страна и си готов!Вакуума от засмукването ще го залепва за отвора,а когато не работи мотора,ще си се източва свободно!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Баси пак нищо не разбрах - да го правя ли така с реле, или не......ако ще имам консумация при изгасена кола от тва реле, това не е вариант......
          Ти ми се струва, че много вода пръскаш и не под ъгъл. Аз не знам и как е самата система де. 1 дюза ли е или са 4? И под ъгъл ли е или право на долу в колектора?

          То дефакто в нискит обороти не ти трябва. И си мисля, че на горе към 4000 ако почне да пръска няма да имаш грижи. Но пък ми е странно като се пуснеш по инерция със затворена клапа и като пръска през това време... то по скоро тогава ти прави локвичка. Трябва да намериш оптималния дебит и обороти. Ако е с мап карта и можеш да настроиваш дебита... незнам. Според мен по скоро настройка си иска.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Пробий в най-ниската част ,където се събира водата.Закрепи едно парче гума там,но само от едната страна и си готов!Вакуума от засмукването ще го залепва за отвора,а когато не работи мотора,ще си се източва свободно!
            Ма то даже си има отвор там, с маркуч който се качва отвън по нагоре към същия колектор и влиза малко преди дросела, не знам защо е направен......иначе това някак си нифиливо ми се вижда....

            ---------- Post added at 19:33 ---------- Previous post was at 19:30 ----------

            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Ти ми се струва, че много вода пръскаш и не под ъгъл. Аз не знам и как е самата система де. 1 дюза ли е или са 4? И под ъгъл ли е или право на долу в колектора?

            То дефакто в нискит обороти не ти трябва. И си мисля, че на горе към 4000 ако почне да пръска няма да имаш грижи. Но пък ми е странно като се пуснеш по инерция със затворена клапа и като пръска през това време... то по скоро тогава ти прави локвичка. Трябва да намериш оптималния дебит и обороти. Ако е с мап карта и можеш да настроиваш дебита... незнам. Според мен по скоро настройка си иска.
            Една дюза е, днеска сложих по малка, и надух помпата докрай - малко по добре е, за 2 часа градско 50 грама се събра, даже и по малко......дюзата е забита отгоре да сантим до мястото от където сервото взима.......ако ускорявам плавно мапа включва селеноида на 3000 обм, ако подам по рязко газ, се пуска и по рано......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Аи помисли колко често си на 3000 оборота по инерция. Мисля, че тогава ако пръска ти събира водичка. Аз незнам как се управлява тая система и има ли някакви детчици които да следят нещо. Нямам си представа. И ако има вариат в който като върнеш педала на газта да спре да пръска ще е най-добре.

              И то не трябва ли да се смята дебита и налягането по количеството въздух който влиза. Мисля, че трябва да има някакво съотношение вода към горивовъздушна смес. Защото ако пръскаш повече вода, то тя ще пречи на запалването. Тая вода все пак служи за охлаждане на сместа и ако е в повече ще въздейства негативно върху горенето. Обикновено тази система до колкото съм чел се слага за да държи горивото по студено. Да предотврати детонационно горене от високи темепратури. И най-вече при турбо моторите където температурата в камерата е висока. При теб не е нужно да пръскаш кой знае колко вода. В амосфрения двигател процесите в горивната камера са доста по-спокойни от при турбо моторите. С повече вода може да стане по-зле от колкото без нея. Така, че мисля трябва да е оптимално.

              Трябва да опитваш с различни настройки. Не да търсиш варианти за отцеждане на водата, а да предотвратиш появта.

              Успех и пиши впечатления когато стигнеш оптималното.
              Last edited by oem; d.m.y г., 20:05.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Аи помисли колко често си на 3000 оборота по инерция. Мисля, че тогава ако пръска ти събира водичка. Аз незнам как се управлява тая система и има ли някакви детчици които да следят нещо. Нямам си представа. И ако има вариат в който като върнеш педала на газта да спре да пръска ще е най-добре.
                Имам индикатор в купето който свети когато селеноида е отворен и се впръсква вода......като съм по инерция, независимо от оборотите, или дори и при 4к обм но не давам газ, в смисъл отпусна я, впръскването спира.......щатския супорт каза че това е нормално да се събира, за мен не е нормално, даже вика че дори и да влезела в цилиндрите, пе било фатално, ама на мен не ми се вързва някак си - при час извънградско се събират 100 грама с по голямата дюза, сега с по малка мисля че ще е по добре, преди малко отворих един колектор и го пробвах колко вода събира докато прелее в цилиндрите......събира 3 литра почти, така че надали ще имам ядове, но така или иначе дренаж трябва да направя, а и при 2.5 ако това пак се получава ще е кофти, щото там колектора не може да побере повече от 400грама вода......

                Помпата и релето към нея - отляво излиза маркуча отиващ към селеноида, отдясно смуче......


                Това е вакуумния превключвател, вързан е към вакуума на сервото, с шестограм се наглася налягането при което да прави верига и пуска тоци към селеноида......


                Мястото на което е забита дюзата........

                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #23
                  Схемата която е дадена от колегата е баш това което ти трябва и за което бях подметнал и аз,ако някой въобще е обръщал внимание.Единствено което ти трябва още е едно реле за време което да изключва ел.клапана след като се изтече водата през него.Т.е. след като изключиш от контакт.А и сега като се замисля може би и само с реле за време (електронен таймер)можеш да минеш ако е в сила заданието което си дал при отварянето на темата.Е,сигурно ще има нещо за дооправяне но го казвам принципно.
                  Last edited by balev64; d.m.y г., 10:55.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                    Схемата която е дадена от колегата е баш това което ти трябва и за което бях подметнал и аз,ако някой въобще е обръщал внимание.Единствено което ти трябва още е едно реле за време което да изключва ел.клапана след като се изтече водата през него.Т.е. след като изключиш от контакт.А и сега като се замисля може би и само с реле за време (електронен таймер)можеш да минеш ако е в сила заданието което си дал при отварянето на темата.Е,сигурно ще има нещо за дооправяне но го казвам принципно.
                    Електромагнитен вентил????
                    Откъде се взима такава билка?
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #25
                      точно може и с реле за време. даже най-елементарно е след като управлението на дюзата и прекъсне захранването, клапана да се отваря само за секунда. проблема е обаче че какъвто и да е клапана, при работещ двигател там има вакум и водата вместо да изтича, ще влиза въздух. според мен просто по-малко вода трябва да се пръска. другото нещо е че сега температурата на въздуха се мери при дебитомера, а трябва да е след водната инжекция.
                      точка

                      Comment


                      • #26
                        Колега, доколкото разбрах клапана ти трябва за да дренираш смукателния колектор? Ако не се лъжа има подобен мех. клапан в тройника за нашите чистачки - за да се ползва една помпа за предните и задната пръскалки. Друг е въпроса дали ще дернира в нормално състояние при изгасен двг. А за електромагнитен вентил може да питаш некой газаджия примерно

                        AR 145 QV '97

                        Comment


                        • #27
                          Не става такъв колега, имам дори и тройник от фарови пръскалки дето е още по голям, газаджиите предлагат клапан дето на 12в отваря, а няма как да ми отваря като е на колекторите.......трябва да е затворен при 12в за да не влиза въздух отвън....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от chico Покажи съобщение
                            Колега, доколкото разбрах клапана ти трябва за да дренираш смукателния колектор? Ако не се лъжа има подобен мех. клапан в тройника за нашите чистачки - за да се ползва една помпа за предните и задната пръскалки. Друг е въпроса дали ще дернира в нормално състояние при изгасен двг. А за електромагнитен вентил може да питаш некой газаджия примерно
                            Става и от пароструйка!Таm точно има клапан,който е нормално отворен.Ηο няма да стане нищо свястно,ама поиграйте си!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment

                            Working...
                            X