Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане за Blow off клапан и гърне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Питане за Blow off клапан и гърне

    Колеги, просто от любопитство питам за 2.4 jtd има ли вариант лесно да се постави разтоварващия блоу офф клапан и ако да то какъв модел ще подхожда на тоя двигател, защото турбината си съска доволно ако и при отнемане на газта издава онзи разтапящ звук ще е супер да се направи. И искам да попитам какви са вариантите за подобряване на звука на 2.4 jtd (крайни гърнета или нещо повече) и ако може да ми кажете колко би излязло съответното подобрение. Благодаря ви предварително за вниманието.
    AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
    Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
    AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

  • #2
    Привет колега незнам що така никой не отговаря,струва ми се глупаво като някой каже става само на бензинки с турбо,че от къде накъде само на тях принципа си е един и същ,но както и да е ще ти споделя как си го правя аз тоя разтоварващ клапан за 5лв.

    Като начало ще ти кажа,че аз ползвам EGR клапана на колицата тъй и тъй го сатапвам да не ми вкарва изгорели газове за доработка що пък да не го превърна в нещо полезно.Тази манипулация си я направих на Рендето,но тия дни ще си правя и алфетката.Та гледайки как стои този клапан на алфата ще трябва да се премести горе на всмукателната тръба,а долу изпускателния колектор го затапваш с една планка идеята е единия край на EGR клапана да остане свободен за да може да излезне налягането от всмукателната тръба при връщане на газта.А как става това:Монтира се един микрек долу на педала на газта така,че като пуснеш газта педала да го удря,взимаш си един вакум клапан от рено примерно препоръчвам ти го щото е изпробван ,ще го позваш него той да опъва EGR за да не ти излизат грешки ако ползваш оригиналния или по точно да не вземе да свети оная противна дюзичка на таблото,но може да пробваш и с оригиналния ако не прави проблем още по-лесно ще е.Това е като цяло елементарно и със същия ефект и принцип на работа като Блоу офа.Така направено в момента на връщане на газта налягането което е в тръбата до турбото ще излезне в атмосверата и ще предаде така желаното кихане.

    Дано съм ти полезен,ако не ти е ясно до няколко дни ще го реализирам на мойта каляска и ще ти го унагледя колко е просто и какъв е ефекта.

    Забравих само да уточня,че тия 5лв са за вакум клапанчето от рено и микрека,ако става с оригиналния клапан за управлението на EGR-а ще струва 0,50ст.за микрека.
    Last edited by sotko80; d.m.y г., 19:22.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 ps + Chip

    Comment


    • #3
      Колега пусни и снимки за да стане нагледно всичко и успех!
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #4
        Малко ме съмнява описания от колегата вариянт да стане
        Това не е Ренде и като затапиш еликтрически ЕГР нещата стоят по друго яче....
        То ако беше така за 5-10 лв.....мислиш ли,че досега ще е останала алфа без блоу-оф?
        Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
        Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
        Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
        Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
        Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

        Comment


        • #5
          Колега, за да онагледиш и докажеш твърденията си ще съм много благодарен на малко снимки и клипче на ефекта ако успееш да го постигнеш
          AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
          Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
          AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
            Колега, за да онагледиш и докажеш твърденията си ще съм много благодарен на малко снимки и клипче на ефекта ако успееш да го постигнеш
            Като гледам май ще ги правим с тебе
            Въпросът не е само да съска а и да върши някаква работа, ама и затова имам идея
            sigpic
            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

            Comment


            • #7
              Е за тва "pininfarina" e толкова велик
              Веднага съм навит
              AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
              Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
              AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

              Comment


              • #8
                При дизела няма ка да се направи с разтоварващ клапан .
                Има елекрически джаджи които само симулират ефекта на звука .
                http://racing-mania.com/browse/produ...+za+diz%D0%B5l
                Last edited by Sunny; d.m.y г., 11:54.
                Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                Comment


                • #9


                  ---------- Post added at 10:34 ---------- Previous post was at 10:27 ----------

                  Ех като почнете да спорите не съм голословен говоря от опит,направили сме го на моя Сценик–бивш– 1,9 DTi,Seat Ibiza 1.9 TDI 90к.с +Чип,VW Golf 4 1.9 Tdi 110к.с + чип.
                  Днес не ми се занимава да правя алфетата,но ще ви кача клип на Голфа.
                  Относно глупостите,че EGR на Рено и на Алфа имат различна работа и роля да имаш да взимаш.Идеята на който и да е автомобил с EGR клапан е по-малко вредни емисии във атмосферата,а принципа на работа му е при отнемане на газта този клапан се отваря и част от изгорелите газове влизат отново през всмукателната тръба за доработка,та когато обърнеш действието на този клапан и го оставиш от единия край отворен при връщане на газта останалия надув във смукателната тръба излиза в атмосферата и тъй като прави доволно налягане си киха перфектно.
                  Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 ps + Chip

                  Comment


                  • #10
                    Малко си в грешка кога работи EGR...
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #11
                      Очаквам ти да обясниш в такъв случай.
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 ps + Chip

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от sotko80 Покажи съобщение

                        та когато обърнеш действието на този клапан и го оставиш от единия край отворен при връщане на газта останалия надув във смукателната тръба излиза в атмосферата и тъй като прави доволно налягане си киха перфектно.
                        Та сега искам да ми обясниш .
                        Като издухаш останалия надув през разтоварващия клапан - кой вятър ще надуе турбината когато подадеш газ да речем на 2500-3000 оборота .
                        Ама да ми го обясниш като на прост човек който си няма представа от ДВГ и турбини така ,че да те разбера .
                        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                        Comment


                        • #13
                          Тя темата е дъвкана и преди. Освен шум, друго 'полезно' от това няма да има.
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • #14
                            http://www.youtube.com/watch?v=39euGREDhq4

                            Ето за какво говоря.Технически грамотни и разбиращи има много също и лаладжии.На който съм бил полезен ще се радвам да сподели впечатленията си след като го направи.Който е скептик да си кара колата фабрично и да си вкарва мръсотията за доработка мойта обича свежия въздух и тоя EGR друга работа ще върши.

                            ---------- Post added at 12:38 ---------- Previous post was at 12:24 ----------

                            Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                            Малко си в грешка кога работи EGR...
                            http://www.youtube.com/watch?v=Ev1-kEZL3qQ

                            Сержант Теч ще ви обясни как работи EGR системата.

                            ---------- Post added at 12:40 ---------- Previous post was at 12:38 ----------

                            Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
                            Та сега искам да ми обясниш .
                            Като издухаш останалия надув през разтоварващия клапан - кой вятър ще надуе турбината когато подадеш газ да речем на 2500-3000 оборота .
                            Ама да ми го обясниш като на прост човек който си няма представа от ДВГ и турбини така ,че да те разбера .
                            Като подаваш газ съответно клапана се затваря,налягането си го прави турбото като си засмуква.
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 ps + Chip

                            Comment


                            • #15
                              Настана тишина що така.Този ефект ли търсеше колегата създал темата.
                              Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 ps + Chip

                              Comment

                              Working...
                              X