Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане за Blow off клапан и гърне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    На голф,леон и т.н. е едно,при Алфите е съвсем друго.
    Пак ти казвам,не пиши празни приказки,монтирай си блоу офф-а на Алфата,запуши си ЕГР-а и после пиши какво е станало

    ---------- Post added at 14:42 ---------- Previous post was at 14:40 ----------

    Първоначално публикувано от sotko80 Покажи съобщение


    ---------- Post added at 10:34 ---------- Previous post was at 10:27 ----------

    .....а принципа на работа му е при отнемане на газта този клапан се отваря и част от изгорелите газове влизат отново през всмукателната тръба за доработка,та когато обърнеш действието на този клапан и го оставиш от единия край отворен при връщане на газта останалия надув във смукателната тръба излиза в атмосферата и тъй като прави доволно налягане си киха перфектно.
    Пък тук си в най-голяма грешка.
    Я си закачи една диагностика и виж дали ЕГР-а ти е активен преди достигане на 88-89 градуса на ДВГ,пък ако искаш и през това време си помпи газта
    Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
    Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
    Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
    Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
    Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

    Comment


    • #17
      Отделно EGR си работи според товара на двигателя. Може да си караш с 90 примерно и той пак да си отваря. Тогава? Ще съска постоянно ли? Нещо не ми звучи все пак.
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #18
        Тези дни почивам и ще го направя на Алфетата и пак ще кача клип.Показах ви,че не съм голословен с ви го унагледих с два кадъра,не съм технически неграмотен ,само заради това,че не ми се описва от А до Я що е то EGR.За мен този клапан е излишен,и съм му намерил перфектно приложение вместо да стои затапен с пластини,откачен вакум и тнт.

        ---------- Post added at 18:58 ---------- Previous post was at 18:57 ----------

        Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
        Отделно EGR си работи според товара на двигателя. Може да си караш с 90 примерно и той пак да си отваря. Тогава? Ще съска постоянно ли? Нещо не ми звучи все пак.
        Затова е този микрек ще отвори само тогава когато върнеш педала на газта.
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 ps + Chip

        Comment


        • #19
          Ааа, разбрах. Нещо не съм внимавал явно. Ще използваш механичната част на EGR-а, а електроклапана ще си стои. Ако правилно вече съм вдянал. Но при евро 3 мотори мисля няма да стане. Ако някой е с такъв.
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
            Ааа, разбрах. Нещо не съм внимавал явно. Ще използваш механичната част на EGR-а, а електроклапана ще си стои. Ако правилно вече съм вдянал. Но при евро 3 мотори мисля няма да стане. Ако някой е с такъв.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 ps + Chip

            Comment


            • #21
              Колега, благодаря! Ще очакваме да видим как ще се получи на алфата ти
              AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
              Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
              AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

              Comment


              • #22
                Почти съм готов.Казвам почти щото нещо ми се опъва EGR тъй като е монтиран на изпускателния колектор малко са спекани болтовете и не смея да ги напъна много та ще изчакам мой познат с добър инструмент да удари едно рамо евентуално ако се наложи разпробиване и правене на нова резба поради скъсване на болт.
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 ps + Chip

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от sotko80 Покажи съобщение
                  Настана тишина що така.Този ефект ли търсеше колегата създал темата.
                  Колега, винаги съм имал влечение към майните!Най хубавите ми години протекоха в тая култура.ТУ пловдив, както и университета, винаги бяха с едно рамо напред.Поне в щуротиите.Дадохте и много професори и скромни труженици
                  Накратко: евала копелета!
                  Задавайте въпроси, а няма кой да отгвовори!
                  Няма страшно!
                  ТУКА СМЕ БРЕ!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #24
                    Ъп на темата
                    sigpic
                    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                    Comment


                    • #25
                      До като приказвате, как няма да стане, основен проблем в БГ, взехме, че го напряавихме на едно Фордче. За мене, поне на звук го докара, а според собственика има и ефект.
                      Проблема , колеги е не как няма да стане, а какво да се направи, ако се бърка елетрониката
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #26
                        Колеги малко да съживим тази тема. Искам да си сложа blow-off на Опела. Мотора е 2.2 дизел.
                        Въпроса ми е някой може ли да ми каже дали мога да сложа клапан за бензинова кола. Знам че търся под вола теле, защото питам за Опел, ама за мен е по-важно да съм сигурен че хората са компетентни а в този форум съм се убедил че е така. Та колата е 2.2 дизел, а аз съм си харесал клапан за бензонов мотор. Става ли или да се откажа от тази идея? Ясно че самият клапан ще го монтирам на тръбата между турбото и колектора, но има една пишчица отгоре на клапана която се явява вакумния регулатор, на бензина се свързва към регулатора на горивото, чудя се като разклоня вакумното маркуче преди регулатора и фактически сложа още един прибор, дали това ще влияе на регулатора на горивото?
                        In God we trust, all others pay cash.
                        Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                        Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ves_v8 Покажи съобщение
                          Колеги малко да съживим тази тема. Искам да си сложа blow-off на Опела. Мотора е 2.2 дизел.
                          Въпроса ми е някой може ли да ми каже дали мога да сложа клапан за бензинова кола. Знам че търся под вола теле, защото питам за Опел, ама за мен е по-важно да съм сигурен че хората са компетентни а в този форум съм се убедил че е така. Та колата е 2.2 дизел, а аз съм си харесал клапан за бензонов мотор. Става ли или да се откажа от тази идея? Ясно че самият клапан ще го монтирам на тръбата между турбото и колектора, но има една пишчица отгоре на клапана която се явява вакумния регулатор, на бензина се свързва към регулатора на горивото, чудя се като разклоня вакумното маркуче преди регулатора и фактически сложа още един прибор, дали това ще влияе на регулатора на горивото?
                          Не става човек не се мъчи...Реално погледнато тая геометрия на турбината е за това
                          Но ако все пак искаш има едни такива джаджи които правят същия звук Ето в пловдив едно JTD - http://www.youtube.com/watch?v=ZiSgzJ2h4HU

                          ПП: Пусни си клипа на 480p за най-добро качество на звука
                          Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 18:25.
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                            Не става човек не се мъчи...Реално погледнато тая геометрия на турбината е за това
                            Но ако все пак искаш има едни такива джаджи които правят същия звук Ето в пловдив едно JTD - http://www.youtube.com/watch?v=ZiSgzJ2h4HU

                            ПП: Пусни си клипа на 480p за най-добро качество на звука
                            е точно този ефект търся. Само дето генерацията ще си остане фабричната, че не искам да ми е шумно. Какви са тия "джаджи", които казваш че биха ми свършили работа да се чува като змей
                            In God we trust, all others pay cash.
                            Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                            Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                            Comment


                            • #29
                              Колега пусни си права тръба и ще вземеш да го чуваш този звук, а колата ти няма да стане голяма шумотевица
                              AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                              Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                              AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                              Comment


                              • #30
                                Здравейте колеги! Това ми е първият пост, регистрирах се скоро след като си купих алфа 145 1.9JTD 105HP.Та въпросът ми е има ли как да се сложи на това чудо blow-off клапан ? искам след пускане на педала на газта да чувам плющене. Също искам да запитам за чип, от каде как колко пари От варна съм колеги гледам темата е старичка дано някои се отзове.
                                Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 00:07.
                                Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                                http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                                Comment

                                Working...
                                X