Известие

Collapse
No announcement yet.

Ламбда сонда-кабели и монтаж

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ламбда сонда-кабели и монтаж

    Здравейте,
    сигурно ще сменям скоро сондата. Мисля да купувам универсална на Бош. В комплекта върви с букса за снадаване с кабелите на куплунга на оригиналната. Мисля си, не е ли по-добре вместо нея кабелите да се запоят за по-добра връзка и здравина ?
    Alfa Romeo 1.8 TS `98
    sigpic

  • #2
    Абсолютно не!
    Напреженията и токовете,които текат от сондата до компа са много малки и всяко променяне на съпротивлението на кабела,води до грешка!
    Освен това,запомни добре!
    Където е възможна влага,никога не запоявай с калай!
    Образува се галваничен елемент и калая много бързо се окислява,а после буквално разпада.
    Комплекта за свързване са го дали неслучайно и към него има инструкция!
    Успех!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      аз днеска свърших тая работавдигнах си колата отрязах старата сложих новата NJK.по начина,който дават и всичко с клещи запалка и ключ 22,при това за 25 минути,успех и на теб и не се занимавай с калай те хората са го решили
      alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
      alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Абсолютно не!
        Напреженията и токовете,които текат от сондата до компа са много малки и всяко променяне на съпротивлението на кабела,води до грешка!
        Това отнася ли се и за дебитомерните - от буксата на дебитомера до екуто......за 2.5 говоря в случая другите са ми цели.......а и при тях жицата върви по различно......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Това отнася ли се и за дебитомерните - от буксата на дебитомера до екуто......за 2.5 говоря в случая другите са ми цели.......а и при тях жицата върви по различно......
          За ламбдата е по-важно понеже там ти варира в мВ. За дебитомера не е чак толкова опасно. Въпреки, че при мен буксата която идва от ЕКУ-то и четирите и кабелчета са запоявани понеже някой умник е рязал там за да мери преид мен и се наложи после и аз да го запоявам на ново и с термошлаух да ги изолирам.

          Между другото никъде не мога да намеря от този изолирбанд с който фабрично са увити кабелите на ЕКУ-то.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Има специални високотемпературни припои за тази цел без олово

            А това за миливолтовете няма да го коментирам
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
              Здравейте,
              сигурно ще сменям скоро сондата. Мисля да купувам универсална на Бош. В комплекта върви с букса за снадаване с кабелите на куплунга на оригиналната. Мисля си, не е ли по-добре вместо нея кабелите да се запоят за по-добра връзка и здравина ?
              защо не си купиш оригинална с буксата колкото си спомням последно универсалната беше 190лв а оригиналната беше 130-140лв и няма да вързваш нищо просто развиваш едната слагаш другата и нулираш настройките на компа.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                защо не си купиш оригинална с буксата колкото си спомням последно универсалната беше 190лв а оригиналната беше 130-140лв и няма да вързваш нищо просто развиваш едната слагаш другата и нулираш настройките на компа.
                Защото в тази тема се прокрадна твърдението, че "оргиналната" посочена в каталога не се разбира много с моето ЕКУ. Плюс това не ми се дават 50 лв за един куплунг. Не ми е проблем да свържа преходника или да запоя проводниците.

                ---------- Post added at 08:58 ---------- Previous post was at 08:53 ----------

                Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                Има специални високотемпературни припои за тази цел без олово

                А това за миливолтовете няма да го коментирам
                Бе и на мен това с миливолтовете нещо не ми се връзва , та рекох за разбуня малко духовете...
                Alfa Romeo 1.8 TS `98
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                  Защото в тази тема се прокрадна твърдението, че "оргиналната" посочена в каталога не се разбира много с моето ЕКУ. Плюс това не ми се дават 50 лв за един куплунг. Не ми е проблем да свържа преходника или да запоя проводниците.

                  ---------- Post added at 08:58 ---------- Previous post was at 08:53 ----------


                  Бе и на мен това с миливолтовете нещо не ми се връзва , та рекох за разбуня малко духовете...
                  Остави тая тема колега. Сондата си работи нормално. Пробвал съм и универсалната. И двете работят добре. И тази от каталога НЕ си взема маса от ауспуха Бъди спокоен.

                  Много тестове вече съм правил с нея и тези митове поне при мен са си само митове. Нито това което пишат бош го октрих, нито това което пише в темата която си цитирал. Няма наслагвания на сигнали и смущения, няма и замасяване от ауспуха и сондата си функционира нормално.

                  Ако решиш да поиш също не е проблем. И моята букса на ламбдата е поена както казах по-горе и по осцилоскопа си идват съвсем хубави сигнали до ЕКУ-то. Без смущения. Слагай си сондата по каталога, че е и по евтина от универсалната вече и си карай хубавата кола и не го мисли.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 09:47.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment

                  Working...
                  X