Известие

Collapse
No announcement yet.

Добавка за дизел?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Аз си сипвам LIQUI MOLI. Взех си я за 24лв(1л.) от офиса на SENAX защото нямат магазин иначе я има и по бензиностанцийте на по-висока цена.За сега си пали без проблем.
    Колкото до нафтата знам , че трябва да са минали на зимна.Тя е по-тъмна.Един приятел ни снабдява и съм виждал разликата(тубите са от мин. вода)
    АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
    http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщение
      В грешка си.Шел и ОМВ мъкнат дизел и 98-100 бензин от Гърция,рядко от Лукойл,особено нафтата.
      Господин отворко,замълчи,темата е за друго
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        Господин отворко,замълчи,темата е за друго
        Кажи господин затворко!Като е така има модератори,ти къф се явяваш,радиоточка ли си, кво?Седиш и се чудиш с кво да се заяждаш с мен.
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
        Alfa Romeo 33

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от S_G_M Покажи съобщение
          90% от бензиностанциите зареждат от Лукойл , а дизела който продават Лукойл още от октомври , ноември месец на миналата година е зимен , тоест горивата си имат фабрично сложени пласификатори за ниските температури.
          Разбрах, че работиш в Лукойл! Та да те питам тези пласификатори предотвратяват замръзването на нафтата така ли, без да е необходимо добавка???

          Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщение
          В грешка си.Шел и ОМВ мъкнат дизел и 98-100 бензин от Гърция,рядко от Лукойл,особено нафтата.
          Единствената, която внася горива от Гърция е Еко...всичко друго може да са частични изключения!


          Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
          Ама на бензиностанция ли работиш,или в рафинерията?Щото имам приятел,който се занимава с горива,и като отиде в рафинерията го насочват към даден хидрант за пълнене на цистерната в зависимост за кой обект ще вози.
          А относно подсигуряването срещу парафинирането на нафтата,аз на 25лв нафта добавям 5лв бензин.Дори и ако заредя на Лукойл.И то нафтата я слагам само от камионджийския маркуч.По лични съображения.
          Имам въпрос личен защо точно от камионджийския маркуч точно???
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #35
            Е добре де, обърнахме го кой от къде внася горива.

            А ако бяхте зачели темата в офроуд форума хората говорят за различни евро стандарти събразени с климатични оссловия , средногодишни температури и прочие дивотии. ( темата съм я чел миналата година и нямам намерение да повтарям)

            И в България зимната нафта като цяло се продава да държи на около -15 ( по стандарт)

            @Имам въпрос личен защо точно от камионджийския маркуч точно???

            Тотален оффтопик : Хаха - който работи в ДАЙ и спира камионите от де да точи - ми направо от резервоара на камионо
            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

            Comment


            • #36
              Да , издържа на по-ниска температура до кам -15 , и както каза колегата по горе , всяка държава си има стандарти. Виждал съм нафта при -23 -25 и беше с гъстота подобаваща боза , малко по-течна. А от май месец в Бг по бензиностанциите ще преобладава само био дизел.
              Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
              Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от S_G_M Покажи съобщение
                Да , издържа на по-ниска температура до кам -15 , и както каза колегата по горе , всяка държава си има стандарти. Виждал съм нафта при -23 -25 и беше с гъстота подобаваща боза , малко по-течна. А от май месец в Бг по бензиностанциите ще преобладава само био дизел.
                Само 100% Биодизел никога няма да преобладава, защото 80% от дизеловия автопарк няма да може да се ползва
                От друга страна, в Европа има директива, която гласи, че дадено гориво (Евро 4, Евро 5 и др.) трябва да има определен % съдържание на биодизел.
                За Евро 4 мисля, че беше 15% биодизел, но не съм много сигурен

                Колкото до добавките ... ами в Офф Роуд форума са се изцапали и са отговорили на много въпроси относно замръзване на горивата.
                От тук нататък всеки може да избере с коя добавка да си кара колата.
                Един от основните съвети, за да не замръзва нафтата през зимата, е филтърът да е чист и резервоарът да не е празен
                200 мл нафта замръзват много по-лесно и бързо от 30-40 л
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                  Само 100% Биодизел никога няма да преобладава, защото 80% от дизеловия автопарк няма да може да се ползва
                  От друга страна, в Европа има директива, която гласи, че дадено гориво (Евро 4, Евро 5 и др.) трябва да има определен % съдържание на биодизел.
                  За Евро 4 мисля, че беше 15% биодизел, но не съм много сигурен
                  Да така , няма да е 100% а 7-8 % , тоест на литър чист дизел 70-80 милилитра био Така е трябва да се мисли и за екологията.... А от мое наблюдение относно добавките към горивата , всички те са доста токсични и силно агресивни , говоря когато са концентрирани , така че трябва да се внимава когато се използват.
                  Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
                  Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от S_G_M Покажи съобщение
                    Да така , няма да е 100% а 7-8 % , тоест на литър чист дизел 70-80 милилитра био Така е трябва да се мисли и за екологията.... А от мое наблюдение относно добавките към горивата , всички те са доста токсични и силно агресивни , говоря когато са концентрирани , така че трябва да се внимава когато се използват.
                    Ами то и в момента в дизела има 5% био дизел. Директиви к'во да ги правиш.

                    Пак казвам, ако няма намесата на някой си лумер от бензиностанцията никога не е необходимо да се наливат каквито и да е било добавки. И в момента дизела замръзва на доста по-ниска температура от -15 градуса.
                    Представяте ли си нещо от рода:
                    - "Ами спираме да продаваме дизел, защото в момента той замръзва на -15 градуса а по прогнози следващата седмица ще паднат и до -20 градуса"

                    Ако всичко е наред и "лятната" нафта не замръзва на -18 градуса и става с една идея по-гъста от състоянието й при 25 градуса да речем.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • #40
                      Вижте какви алхимици има http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...=46576&page=16

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от S_G_M Покажи съобщение
                        Да , издържа на по-ниска температура до кам -15 , и както каза колегата по горе , всяка държава си има стандарти. Виждал съм нафта при -23 -25 и беше с гъстота подобаваща боза , малко по-течна. А от май месец в Бг по бензиностанциите ще преобладава само био дизел.
                        Първоначално публикувано от S_G_M Покажи съобщение
                        Да така , няма да е 100% а 7-8 % , тоест на литър чист дизел 70-80 милилитра био Така е трябва да се мисли и за екологията.... А от мое наблюдение относно добавките към горивата , всички те са доста токсични и силно агресивни , говоря когато са концентрирани , така че трябва да се внимава когато се използват.
                        Колега виждам че работиш там и знаеш доста!!!
                        Какъв ще е тоя биодизел? Какви са сега тия неща, то колата с него да стане мъртвец??? Сподели всичко каквото знаеш че ми стана много интересно!!!
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          Колега виждам че работиш там и знаеш доста!!!
                          Какъв ще е тоя биодизел? Какви са сега тия неща, то колата с него да стане мъртвец??? Сподели всичко каквото знаеш че ми стана много интересно!!!

                          Бих искал колега , но немога да кажа друго освен това, всичко друго е конфиденциална информация....
                          Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
                          Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

                          Comment

                          Working...
                          X