Известие

Collapse
No announcement yet.

По големи intake runners!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • По големи intake runners!

    Някой добър човечец може ли да ми даде идея и място където мога да си направя въпросните тръби който вървят от металния колектор към цилиндрите - два типа са шестте тръби, по три от двата вида, формата им трябва да е с не повече от 5 мм толеранс във формата, в долния си край, където се захващат към главите еднаква форма която не е задължително да се прави, просто мога да изрежа долния край, да го остържа с мм или два, и да го заваря към другите тръби, въпроса е само да се огънат тръбите в подходящата форма - предполагам някой ауспухджиичета могат да свършат работа, но все пак всякакви идеи и възможности ще бъдат взети под внимание......по принцип ГТА-то има по големи колектори и подложките под тях, подложките ги имам резервни, както и тръбите всъщност, някакви анг хайвани наричащи се Аутолусо имат ГТА на части, пратих им 120 паунда за тях, но ме мотаха 3-4 дена, сняг имало, не можели да ги свалят, а аз се ваксинирах от навика да имам работа с хора дето ги мързи да изкарат пари.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Поинтересувай се,къде работят с тръбни конструкции.Това са тецовете,паровите централи и машиноремонтните центрове.Те имат и тръбогип,който е необходим за тая операция.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Тръбогип ли се вика на тая гадост дето мое да напраи тия форми????
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Тръбогип ли се вика на тая гадост дето мое да напраи тия форми????
        Само дето имаш нужда от такъв с пълнене за да няма деформация на завойте Дай ми диаметър на желаните тръби да ти кажа мога ли да свърша работа
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Мда, това с завойте е така.....значи на ГТА не знам точния диаметър, предполагам че трябва да знаеш, не вярвам 3.2ГТА при 156 и ГТВ да има разлика, макар че може и да има........
          Значи диаметъра на колектора(преди 6-те тръби) горе е е 43мм, предполагам че мога да махна още половин мм, при нужда.....което значи че надолу тръбата трябва да е пак 43 или поне 42.....сега са ми 40мм мисля, мързи ме да сляза сега да ги меря долу.......двата преходника между тръбите и главите си ги пиля като имам време регулярно, до 40,50мм съм ги докарал засега, мисля поне до 41,5 да ги направя, имам ги резервни всичките тия джаджи и не ми бъркат ползването на колата, затва ......все пак мисля че те трябва да са малко по тесни да се получи уж там някакво ускорение на въздуха......че в обобщение - 43 или 42мм като първия е за предпочитане......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Мда, това с завойте е така.....значи на ГТА не знам точния диаметър, предполагам че трябва да знаеш, не вярвам 3.2ГТА при 156 и ГТВ да има разлика, макар че може и да има........
            Значи диаметъра на колектора(преди 6-те тръби) горе е е 43мм, предполагам че мога да махна още половин мм, при нужда.....което значи че надолу тръбата трябва да е пак 43 или поне 42.....сега са ми 40мм мисля, мързи ме да сляза сега да ги меря долу.......двата преходника между тръбите и главите си ги пиля като имам време регулярно, до 40,50мм съм ги докарал засега, мисля поне до 41,5 да ги направя, имам ги резервни всичките тия джаджи и не ми бъркат ползването на колата, затва ......все пак мисля че те трябва да са малко по тесни да се получи уж там някакво ускорение на въздуха......че в обобщение - 43 или 42мм като първия е за предпочитане......
            Измери ти утре и аз ще измеря и ще сравниме мери ги външно че не смятам да разглобявам
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Мерих - значи тръбите външно са 41мм в средата като в крайщата се увеличава с 2-4 десети, вероятно щото не са извити - вътрешно са твърдо 40мм и в двата си края......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Мерих - значи тръбите външно са 41мм в средата като в крайщата се увеличава с 2-4 десети, вероятно щото не са извити - вътрешно са твърдо 40мм и в двата си края......
                Луд си ей аз утре ша мера че вънка е само за жени и кучета
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  Да,със сигурност трябва да се пълнят.Тръбата е тънкостенна,а и радиуса е доста малък.Все пак ако си намериш тръбогиб(в някой цех там не може да няма),може да натъпчеш едно парче с пясък(за предпочитане кварцов) ,да го затапиш от двата края и да пробваш,дали ще има деформации.По принцип би трябвало да може да и се помогне и с нагряване.Ма тва е ако ти се занимава...ако не,има си Бобо за тая цел
                  Last edited by V_A_N_K_A_T_A; d.m.y г., 03:53.
                  Mercedes ML 63 AMG 07'
                  159 TI 2.4JTDm SW 09'
                  156 2.0 20V Turbo
                  VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    По принцип не ми дреме ккви са тръбите, ако ще и дебелостенни да са, визията не ме интересува, ще ги пръсна червени така или иначе, въпрода е да станат....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      По принцип не ми дреме ккви са тръбите, ако ще и дебелостенни да са, визията не ме интересува, ще ги пръсна червени така или иначе, въпрода е да станат....
                      Външно мойте са около 44,5 на различните показва от 44,35 до 44.60
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        Блазе ти - значи вътрешно са 43 поне......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          За скромната сума от 60 паунда включително с доставката до БГ си реших проблема, с оригиналните тръби и подложките за тях от 3.2 ГТА......верно че намерих на две места можещи да направят подобни, то цената щеше да е към 250 лв......снимки с размерите на 2.5, и на 3.2ГТА.....

                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            Значи сумарно ефекта е осезаем, малък е, но го има, не е от "въображаемите", от въображаемите може би е усещането ми че звука стана по гърлен, но може и да ми се струва така......понеже тръбите бяха малко поизгоряли и ръждясъли, тъй като са свалени от някакво изгоряло ГТА, се наложи да ги пооцапам с боица, жълтичка имах под ръка, не е зле, макар че на някой мое да не му харесва, но ако вземе да ми плаща бензина и подръжката, ще ги боядисам каквито той каже.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Замерка 0-100км/ч какво показва спрямо предишните колектори?
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X