Известие

Collapse
No announcement yet.

Разлики м/у Selenia 20K и Selenia Gold

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
    Според мене се е оправил двигателя от само себе си и сега някой му се "радва".
    Или колата отдавна се е превърнала в метални стоки за бита...

    Comment


    • Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
      Ами сума, то виж в смисъл от порядъка от 60-70-80 лв. Да е добро маслото, че да си нямам после проблеми с двигателя. Кажи ми най-добрият вариант за тези пари, що годе и ако пък парите са близко до хубавите масла, може и да кажеш и някой от яките масла дето се хвалят хаха пък аз ще видя долу/горе кое да взема според парите! То, че финансите напоследък са ми ограничени, това е ясно, но все пак не-мога да оставя колата и да я карам с най-големите боклуци. Така, че ако ти се занимава дай някой алтернатива
      BMF ти каза за Аджипа (Ени), към него добавям :

      MOTUL 6100 Synergie+ 10W-40 полусинтетика, 65 лв./5л.

      MOTUL 8100 X-cess 5W-40 100% синтетика, 75 лв./5л.

      Иначе за около 100-110лв може да вземеш лично за мен перфектното масло - Castrol Edge 10w60, с което карам Алфата вече 2-ра смяна, а турбо Фиата 1 смяна
      Само трябва да внимаваш продавача на масло да е проверен Тоест маслата да не са менте
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • Към гореописаните могат да се добавят много масла. Може да ви прозвучи като реклама или както всеки иска да го разбира, но от собствени убеждения ще споделя, че от маслата, които продаваме ние конкретно (Selenia, Havoline, Castol, GM, Motul) най-много се харчи Havoline.
        Нямало е забележки и повечето мотори работят по меко и тихо. Разхода на масло на TS и JTS намалява драстично.

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • Аз съм много доволен от Mobil-1 5W50 Peak Life. Много тихо работи TS-a дори при минусови температури. Имам клиенти на които също съм наливал от него и всички са доволни без да има разход на масло за периода на пробега от 10 000 км.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Аз съм много доволен от Mobil-1 5W50 Peak Life. Много тихо работи TS-a дори при минусови температури. Имам клиенти на които също съм наливал от него и всички са доволни без да има разход на масло за периода на пробега от 10 000 км.
            И аз съм съгласен за това масло, но така като гледам цената му e 5л / 140лв. , демек 28 лв. литъра....сериозна работа от към цената и примерно 15 лв. маслен филтър и 15 въздушен и тя цената се доближи до 200 лв. само за масло и филтрите. Аз лично се интересувам от някое до 80-тина лева говорим за масло само, долу/горе доказана марка, че после да си нямам проблеми с двигателчето.

            Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
            Към гореописаните могат да се добавят много масла. Може да ви прозвучи като реклама или както всеки иска да го разбира, но от собствени убеждения ще споделя, че от маслата, които продаваме ние конкретно (Selenia, Havoline, Castol, GM, Motul) най-много се харчи Havoline.
            Нямало е забележки и повечето мотори работят по меко и тихо. Разхода на масло на TS и JTS намалява драстично.
            Колега, като казваш на Haovoline. кое по-точно като модел и ориентировъчна цена?
            Може би примерно това http://www.motorni-masla.net/index.p...roducts_id=712
            Last edited by grenlould; d.m.y г., 17:05.


            Comment


            • Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
              И аз съм съгласен за това масло, но така като гледам цената му e 5л / 140лв. , демек 28 лв. литъра....сериозна работа от към цената и примерно 15 лв. маслен филтър и 15 въздушен и тя цената се доближи до 200 лв. само за масло и филтрите. Аз лично се интересувам от някое до 80-тина лева говорим за масло само, долу/горе доказана марка, че после да си нямам проблеми с двигателчето.


              Колега, като казваш на Haovoline. кое по-точно като модел и ориентировъчна цена?
              Може би примерно това http://www.motorni-masla.net/index.p...roducts_id=712
              28 лв./литър ако си го купиш ти. Много често се случва така. Някой си мисли, че като си го купи от магазина сам ще му излезе по-евтино от да му го купи някой майстор и да му го смени.

              За това масло + смяната му мога да ти дам цена 130 лв. масления филтър е отделно (около 14 лв. MANN)
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Избери си подходящо Лики Моли и филтри Филтрон.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • Само Clean..... перфектни италиански със стандарт Dekra
                  http://www.clean.it/images/imgPagine...01_2004_it.pdf
                  А за масло това http://www.motorni-masla.net/index.p...roducts_id=577
                  то при тия промоции няма какво да мислиш толкова
                  Last edited by toto99; d.m.y г., 19:38.
                  Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от toto99 Покажи съобщение
                    Само Clean..... перфектни италиански със стандарт Dekra
                    http://www.clean.it/images/imgPagine...01_2004_it.pdf
                    А за масло това http://www.motorni-masla.net/index.p...roducts_id=577
                    то при тия промоции няма какво да мислиш толкова
                    Пич CLEAN ако загледаш по внимателно всеки 2ри масле филтър е с ражда Ползвам шампион(като евтин вариант ) или HENGS като по скъп.
                    За маслата приятелката ми кара пунто с голд селения, проблеми с него няма, просто маслото не е за високи натоварвания, пунтото е 1.2 16в 80 магарета по километраж 140 хиляди, реални .... Колата не го харчи от смяна до смяна и стои бистро по време на смяната(съвсем леко за 10к километра потъмнява) Запазва си качествата до последно. Пак казвам маслото е за всекидневна употреба и за спокойно каране. Съгласен съм, че сигурно при редовно сръчкване може да стане на вода, но всички масла от среден клас са така, въпроса е как ще ползваш колата. Съгласен съм със тем ТОТАЛ е страхотно масло, REPSOL също, в момента моето JTD e с REPSOL и мисля смяната която предстои този месец да пробвам тотал. На въпроса "защо не си караш с голд и жтд " : Отговора е, че това е мотор който е пъргав и те приканва да го подгонваш от време на време, въпреки, че моя е 105 коня е доста пъргав за дизел, даже повече от доста бензинови мотори. Всеки сипва масло според двигателя и начина по който кара. Не съм ползвал 20к няма да изказвам мнение за него.

                    Да добавя, че служебната ми кола е фиат панда кара се с 5 на 40 масло на 210 000 километра реални е (от чисто нова я има фирмата) Маслото което и се налива е най-неизвестното на пазара и колата не го яде. Не казвам да си сипвате евтини масла, въпрос на използване на колата е това как ще източите маслото.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
                      Пич CLEAN ако загледаш по внимателно всеки 2ри масле филтър е с ражда Ползвам шампион(като евтин вариант ) или HENGS като по скъп.
                      За маслата приятелката ми кара пунто с голд селения, проблеми с него няма, просто маслото не е за високи натоварвания, пунтото е 1.2 16в 80 магарета по километраж 140 хиляди, реални .... Колата не го харчи от смяна до смяна и стои бистро по време на смяната(съвсем леко за 10к километра потъмнява) Запазва си качествата до последно. Пак казвам маслото е за всекидневна употреба и за спокойно каране. Съгласен съм, че сигурно при редовно сръчкване може да стане на вода, но всички масла от среден клас са така, въпроса е как ще ползваш колата. Съгласен съм със тем ТОТАЛ е страхотно масло, REPSOL също, в момента моето JTD e с REPSOL и мисля смяната която предстои този месец да пробвам тотал. На въпроса "защо не си караш с голд и жтд " : Отговора е, че това е мотор който е пъргав и те приканва да го подгонваш от време на време, въпреки, че моя е 105 коня е доста пъргав за дизел, даже повече от доста бензинови мотори. Всеки сипва масло според двигателя и начина по който кара. Не съм ползвал 20к няма да изказвам мнение за него.

                      Да добавя, че служебната ми кола е фиат панда кара се с 5 на 40 масло на 210 000 километра реални е (от чисто нова я има фирмата) Маслото което и се налива е най-неизвестното на пазара и колата не го яде. Не казвам да си сипвате евтини масла, въпрос на използване на колата е това как ще източите маслото.
                      Напълно съм съгласен с колегата за голд селения,карал съм го на фията бравото 1.2 не го пипа хич,смених го с 20к не останах доволен гореше го ,отново минах на голд селения и ядове нямах
                      Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!

                      Comment


                      • Дайте ми аргументиран отговор защо италиански коли трябва да се карат с италиански масла.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • За да подкрепяме италианската икономика Иначе сериозно, не виждам основателна причина...говори се за някакви магически съставни в Selenia 20k special formula Alfa Romeo и сигурно има нещо по-специално, но първо-какво ще е то? Да ти възстанови износените основни лагери и сегменти-едва ли. Дори и така да е, всичко опира до съотношението полза/разход в тоя живот. А има масла, които предлагат по-високи ползи на по-ниски цени

                          Comment


                          • http://www.italbulcom.net/%D0%BC%D0%...0%B0-selenia_4
                            Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!

                            Comment


                            • Само да напомня, че бистрото и потъмнялото масло не е критерий за качество.
                              Качествените масла потъмняват относително бързо именно защото работят добре.
                              От друга страна това, че едно масло стои бистро не означава непременно, че е добро за двигателя. Много е вероятно да е точно обратното.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • http://bmwservice.livejournal.com/19592.html
                                ето какво става с качествените масла......
                                http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
                                Last edited by toto99; d.m.y г., 16:48.
                                Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                                Comment

                                Working...
                                X