Известие

Collapse
No announcement yet.

Клапанчето на сервото...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Клапанчето на сервото...

    Трябва да извдя клапанчето на сервото. Ма неще да излиза... Нали с дърпане трябва да стане работата? Дърпам с всичка сила ме неще... че не съм закусвал не съм ама.... нали все пак така се вади?

    П.С. Чуде ся вече аз ли съм или не съм...
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Уж с опъване - аз пръсвам и малко ВД и раздвижвам - ако не е вадено никога е кофти.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      и е добре да натиснеш няколко пъти педала на спирачката, да свърши вакуума на изключен мотор, да може да не го опъва и вакуума .


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #4
        Е иначе как ще разбере дали му държи вакуум......иначе да, това е идея......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Е иначе как ще разбере дали му държи вакуум
          с уста
          Иначе и аз съм вадил моято и яко изгърмя, като с яко опъване се извади изведнъж и си помислих че се сцепи сервото!


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #6
            В гаража съм и помпах спирачка, дърпах, суках и неще и неще. Мисля, че ще го счупя...
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Хапни.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Хапни.....
                И пиини един редбул
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  Мхм... тъкмо се качих в къщи и хапнах. Ама няма да го мъча повече. Поне не и днес.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Изважда се с въртеливо движение.Все едно вадиш колец от земята
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Изважда се с въртеливо движение.Все едно вадиш колец от земята
                      Разбирам те. Въртя, суча ама не.

                      Значи аз що се опитвам да го вадя. Като помпам спирачката на заплен мотора и се чува да съска. Като изгася мотора иначе мога да напомпам 4, 5 пъти преди да втвърди педала. Или връща много леко през клапанчето или вътре в сервото нещо не е наред. Ще го извадя аз тези дни и ще го видя.

                      Щот като спирам и ми се вдигат оборотите. Колкото по силно натисна толкова повече се вдигат. Ако спирам от висока скорост с яко спиране даже и на 1500 скачат.

                      Може нищо общо със спирачките да няма, а да е другаде кахъра, но аз трябва да проверя все пак това клапанче.

                      П.С. те преди като пропадаха при спиране лошо... ма тва го оправих и сега от скоро пък се вдигат... пак лошо.
                      Last edited by oem; d.m.y г., 18:40.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Абе под 90 градуса ли ти е, или право клапанчето - в смисъл тръбата след него....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Абе под 90 градуса ли ти е, или право клапанчето - в смисъл тръбата след него....
                          Под 90.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment

                          Working...
                          X