Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на вариатор...с електрожен!Внимавайте като купувате!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ремонт на вариатор...с електрожен!Внимавайте като купувате!

    Джамбазите стават все по-изобретателни. Това е вариатор от 145, заварен с електрожен. Колата беше при мен за смяна на ремъци, ролки и т.н. Работеше учудващо тихо, вариатора не се чуваше. Но след като отворих капака...останах изумен!!! От "качествения" ремонт, и от липсата вече на хлабина между корпуса и стеблото на вариатора, а може би и от изкривяване в следствие на заварките, вариатора беше изял и черупките си. Хлабината им беше доста над пределната норма, което разбира се понижаваше и масленото налягане... Нов вариатор,черупки и колата върви както трябва...
    Казано накратко: Когато купувате, гледайте през капачката за маслото със фенерче за подобни изпълнения!!!
    Attached Files

  • #2
    Въх божкеееее... нямам коментар Само такова не бях виждал
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      яка работа
      няма вариатор-няма проблеми
      точка

      Comment


      • #4
        ай стига бе интересно какви ли още изненади има по тази кола ?!?
        sigpicAlfa 155 2.0 16v

        Comment


        • #5
          Па добре са го прикапали ся, изобретателен е българина, ако на запад го видят тва ще има да цъкат поне 3 дена с език......все пак можеха и с поксипол да го запълнят......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Е само това не беше видяно... перфектно решение за "лоялния" продавач.
            145 QV ex.
            146 Boxer TOTAL ex.
            147 T.S. Sele top

            Lancia Dedra 2000 16

            Comment


            • #7
              Мдаа и на мен ми се е случвало
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                При мен на едно ГТВ след "ревизия" на мотора му бяха сложили всмукателен вал от 1.4, вариатор с луфт дет се обира на ръка и не беше стегната ск.кутия към мотора...
                Това всичко от един майстор беше постигнато...
                Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                Comment


                • #9
                  Това е стар трик с вариатора, зная го още от 2004г. когато беше по 600 кинта . Каза му го един майстор от Ал. Ауто. Там са интински професионалисти само да вметна.
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #10
                    Ха ха ха ха, якооо. Малка подробност е, че заварките са от телоподаващо, но това нищо не променя
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • #11
                      Venci, не мисля че е СО2...Доста шлака изчегърках, все пак ще става преспапие този вариатор.

                      Comment


                      • #12
                        Това е идиотщина!
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                        Comment


                        • #13
                          Най-тъпото в случая че цялата операция е точно толкова трудоемка колкото и поставянето на ремонтен комплект дори може би повече .
                          sigpicAlfa 155 2.0 16v

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                            Най-тъпото в случая че цялата операция е точно толкова трудоемка колкото и поставянето на ремонтен комплект дори може би повече .
                            Не съм съгласен. За вариятора е достатъчно за да се махне капака на клапаните и ще го заварят на място.
                            Alfa Romeo 75 24V

                            Comment


                            • #15
                              Абсолютно вярно! Този е заварян на място, от "професионалист" явно...На няколко места беше докоснал вала с електрода и имаше точки на първа гърбица...Стопен метал под него, а шлаката - оставена непочистена...От вибрациите беше изпопадала половината, но другата си стоеше...Е, нали има филтър, защо да си играе...

                              Comment

                              Working...
                              X