Известие

Collapse
No announcement yet.

Дино стенд или кой каква мощност е мерил

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Абе Васко знеш че те уважавам много и сме си приятели ама ти си неверния не аз .Аз нито имам за цел да те предизвиквам нито нищо ама ти не вярваш не аз !!! аз не пия да ти кажа само но ако ти си на маса айде наздраве весело посрещане на новата 2011 г.

    Comment


    • #62
      Я се помирявайте пред новогодишно ще ми спорите за глупости Айде пийте едно и се успокойте
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        Я се помирявайте пред новогодишно ще ми спорите за глупости Айде пийте едно и се успокойте
        браво колега и аз така мисля
        Alfa 145 1.8 T.SPARK 97
        Lancia Libra 1.9 jtd SW

        Comment


        • #64
          Появиха се очакваните спорове и чат!
          Моля, който има графики, снимки, видео от дино или друг материал от/за дино стенд и желае да го сподели в темата,
          да пише ЛС на мен или на drigata.
          Дотогава КЛЮЧ.
          Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 19:57.
          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
          и делта

          Comment


          • #65
            Колегата DJ_STIVAN има дино графики и видео, които иска да сподели с нас.
            С тези силни резултати темата тръгва в правилна посока и заслужава да бъде отключена.
            Моля да се избягват излишни спорове.

            Графики, видео, смислени въпроси и коментари може да поства всеки, който има желание.


            Първоначално публикувано от DJ_STIVAN
            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
            и делта

            Comment


            • #66
              Ето я и моята последна графичка на печката...

              Това са стойности на колелата от диното в ХЕЕД

              по колата има следния мунинг:

              -"лек" чип
              -2та катализатора са заменени с тръба 60мм и резонатор съответно.
              - панелен филтър Pipercross
              - теста е с V-Power дизел
              Attached Files
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #67
                Не искам да излиза като спам, нека модераторите да си преценят, обаче колега сатанизъм тези коне 156 на колела ли са и ако да колко бяха загубите от вала до колелата?
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment


                • #68
                  Към Сатаната :

                  1. Ти не беше ли ходил на дино в Хеед миналата година есента и нещо диното се беше счупило? Щото гледам, че това, което си постнал датата е 2011...?
                  2. Понеже не разбирам и ми е интересно - АФР на дизела колко трябва да бъде? Гледам на графиката държиш 18,5 - 19. Това бедно или богато е за дизел?
                  3. Доволен ли си от крайния резултат?
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                    Не искам да излиза като спам, нека модераторите да си преценят, обаче колега сатанизъм тези коне 156 на колела ли са и ако да колко бяха загубите от вала до колелата?
                    Написал съм колега, на колелата са стойностите...загубите на дизел при пиковата трява да са около 18-19%...поне аз това знам

                    Диното се счупи миналата година Септември...нещо кабеляците му даваха на късо и носиха нов кабел от майната си....тоя рън е от Април 11...иначе май му е малко нафтицата...така ще дойдат нещата
                    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                    OEM & Ventura Garage
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение

                      Originally Posted by DJ_STIVAN
                      ...резултат от диното днес
                      1,2Бар http://img69.imageshack.us/img69/5815/dscf6299o.jpg

                      1,4Бар http://img215.imageshack.us/img215/8905/dscf6298e.jpg

                      Видео:

                      Това с какво турбо?
                      Разликата между 1.2 и 1.4 не трябва ли да е повече?
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                        Диното се счупи миналата година Септември...нещо кабеляците му даваха на късо и носиха нов кабел от майната си....тоя рън е от Април 11...иначе май му е малко нафтицата...така ще дойдат нещата
                        А някакви подобрения по мотора от септември на сам, правил ли си ?
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Това с какво турбо?
                          Разликата между 1.2 и 1.4 не трябва ли да е повече?
                          [/I]
                          ми то при 6000 об/мин е все 0.95 бара, за това и повера е почти един и същ.
                          Нещо контрола на надуването не действа май, макар че това турбо е на максимума на дебита си при тия коне и това да е по-вероятно обяснението за еднаквия пад на надува при макс. мощност.
                          Last edited by ICI; d.m.y г., 23:53.

                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube
                          evo2 600

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                            ми то при 6000 об/мин е все 0.95 бара, за това и повера е почти един и същ.
                            Нещо контрола на надуването не действа май, макар че това турбо е на максимума на дебита си при тия коне и това да е по-вероятно обяснението за еднаквия пад на надува при макс. мощност.
                            Мда, аз затва и уж питах с какво турбо е, а и не можах да се ориентирам в графиката, като разпъна снимката на цял екран и налягането остава много вляво....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #74
                              Дам, турбото е това от подписа, и идва слабо в високите обороти и буста пада доста. Иначе съм с електронен контролер за налягането. Аз съм повече от доволен от резутата при положение,че тавана на турбината е 280 а и аз съм с чип само, не съм я мапвал.
                              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                                А някакви подобрения по мотора от септември на сам, правил ли си ?
                                да, смених си кофти МАФ-а, и ЕГР–а,
                                махнах си двата катализатора, оправих си един спукан въздуховод след турбото, също изпускаше компресия през едни уплътнения под дюзите-сменени, сложих панелния филтър, ръна го правих с в-повер дизел, чистих си МАР сензора...и всичко това общо докара 7 коня и 23нм


                                ето новата върху старата графика
                                Attached Files
                                Last edited by Satanism; d.m.y г., 09:18.
                                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                                OEM & Ventura Garage
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                                Comment

                                Working...
                                X