Известие

Collapse
No announcement yet.

156 или GTV

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    И от двата екземпляра има чудесни машинки!
    Нито маневреност или паркиране ще са проблем, щом обичаш нещо, ще се грижиш за него и ще го пазиш. Ще се научи и ще внимава!
    Чупливи, не бих казал, на 156 кусура и е в ходова част, която също си има лек! Седанче с 4-ри врати, гтв с две, зависи какво ти трябва! Като тръгнеш да купуваш, и видиш някоя мн лачена, красива, няма да се чудиш повече!
    Вземи това което харесаш повече.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #17
      Колега онзи ден случайно се натъкнах на една 156-ца 1.8 ТС с кремава кожа и с фейслифта отвътре. Колата беше просто страхотна, като нова. За цената не мога да ти кажа нищо, тъй като търсих друго и не и обърнах много внимание. Намира се в София на Горубляне. Обявата не успях да я намеря иначе бих ти пуснал линк тук, но ако имаш интерес пиши на ЛС да ти обясня как да намериш колата.
      Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
      Alfa Romeo 164 3.0 V6

      Comment


      • #18
        Много благодаря на всички за оказаната помощ...Като я харесаме и като вземем ще има черпилка

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от M.Gruev Покажи съобщение
          Колега онзи ден случайно се натъкнах на една 156-ца 1.8 ТС с кремава кожа и с фейслифта отвътре. Колата беше просто страхотна, като нова. За цената не мога да ти кажа нищо, тъй като търсих друго и не и обърнах много внимание. Намира се в София на Горубляне. Обявата не успях да я намеря иначе бих ти пуснал линк тук, но ако имаш интерес пиши на ЛС да ти обясня как да намериш колата.
          Ето я и колата http://www.mobile.bg/11270899086725660 Поне на снимките изглежда супер !

          А до колегата decho , аз също съм мислил много пъти кой от двата модела бих избрал - въпреки това са доста различни . В ГТВ-то е удобно само за двамата отпред , а багажа и другите пътници ... да се оправят . Докато 156 е практична кола Но и двете не се купуват с последните пари , трябва да имаш заделени за всеки случей . И задължително преглед в сервиз!
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
          Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
          Ex: BMW E61 530 Xi

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Ще започна отзад-напред!
            Пожелавам ти ти да караш твоята ГТВ, както аз сега карам моя боксер!
            Моя мъртъв боксер се силеше наравно с доста по големи кубатури от другите марки коли.Това ми беше и идеята.Лично аз не бих дал на сина ми като първа кола алфа с 1.8 мотор, колкото и да е екологичен!
            Много лошо е, когато забравиме, от къде сме тръгнали!
            Аз как си карам ГТВ-то и идея си нямаш и даже не си го и виждал! Това колко се сили шофера в една мъртва кола няма общо с това колко върви колата - както споменаха колегите може и сколело да се пречукаш! Много е лошо когато незнаеш кой от къде е тръгнал да правиш заключения се едно си на 80г. и знаеш всичко

            Абсолютно споделям мнението на колегите че първата кола трябва да я обичаш за да не я трошиш!
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #21
              Бобо, пак не мислиш , преди да говориш.Между как и колко има голяма разлика!Колкото и да си обичаш колата и да не искаш да я трошиш, първата винаги изглежда в един момент като трошка.Решението е да не я караш, а само да я лъскаш пред блока.
              ГТВ-то ти не съм го виждал, но това не е и неоходимо.Я ми кажи, с чиста съвест би ли го дал на 18 годишния си син, на малкия си брат или на друг, скъп за тебе пкльо с изкаран едномесечен курс,който си няма и хабер що е това сцепление на гумите с асфалта и как се променя с времето и колко спирачен път му е необходим да спре!
              Точно по описаия от мене сценарий, сина на мой приятел с алфа 145 и умрелия мотор , изхвърча от пътя със 140-150 км/ч и изора картофеното поле.Оцеля по чудо.Баща му купи друга, с малко по-жив мотор, но му даде дизеловото голфче да се учи.
              Лесно е да се правиш на ларш и велик, когато не те засяга.Аз обаче се заглеждам в паметниците по пътищата и гробищата.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Бобо, пак не мислиш , преди да говориш.Между как и колко има голяма разлика!Колкото и да си обичаш колата и да не искаш да я трошиш, първата винаги изглежда в един момент като трошка.Решението е да не я караш, а само да я лъскаш пред блока.
                ГТВ-то ти не съм го виждал, но това не е и неоходимо.Я ми кажи, с чиста съвест би ли го дал на 18 годишния си син, на малкия си брат или на друг, скъп за тебе пкльо с изкаран едномесечен курс,който си няма и хабер що е това сцепление на гумите с асфалта и как се променя с времето и колко спирачен път му е необходим да спре!
                Точно по описаия от мене сценарий, сина на мой приятел с алфа 145 и умрелия мотор , изхвърча от пътя със 140-150 км/ч и изора картофеното поле.Оцеля по чудо.Баща му купи друга, с малко по-жив мотор, но му даде дизеловото голфче да се учи.
                Лесно е да се правиш на ларш и велик, когато не те засяга.Аз обаче се заглеждам в паметниците по пътищата и гробищата.
                Мноо добре знаеш че съм прав и ти си прав ма разбери че дали ше кара алфа 1.3 боксер или пежо 106 1.1 или чинкуеченто 1.1 - каквото кара братовчед ми и го удари 10 пъти е се едно все ше излети с 140 някъде ако нему стига акъла Не че ние като млади не сме били същите Ма според мен идеята е да му се покаже и да се убеди по нъкъв начин че трябва сам да си пази главата от счупване а не да му туриш трупче на педала и той да намери достатъчно голямо нанадолнище и пак да се пречука
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  която и да вземеш гледаи да не е преди '99 г.
                  156 2.4 JTD '99 EX

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    Мноо добре знаеш че съм прав и ти си прав ма разбери че дали ше кара алфа 1.3 боксер или пежо 106 1.1 или чинкуеченто 1.1 - каквото кара братовчед ми и го удари 10 пъти е се едно все ше излети с 140 някъде ако нему стига акъла Не че ние като млади не сме били същите Ма според мен идеята е да му се покаже и да се убеди по нъкъв начин че трябва сам да си пази главата от счупване а не да му туриш трупче на педала и той да намери достатъчно голямо нанадолнище и пак да се пречука
                    Те това исках да кажеш!Иначе и аз съм виждал как на завой с Балканче.но без каска му се разля мозъка.
                    Не режа крила.а искам и аз да ги предпазя!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #25
                      В предвид това, че сте започнали дискусия за сигурноста ще си позволя да се намеся и да кажа, че ако се взема това за основен фактор ГТВ-то печели, не стига,че ходовата част е по- издържлива и по ефтина, но и е в пъти по-сигурно за безопасността на пътниците. За справка погледнете краштеста на 156. Друг е въпроса дали може да си го позволи за първа (учебна) кола.

                      Comment


                      • #26
                        Кой какво си има това си хвали. Аз казвам 156, за втора кола GTV. Няма никакъв багажник GTV то, и можеш да возиш само 1 човек и кучето следователно за ежедневка не става. 156 има също един огромен плюс има дизелови агрегати, които с подходящия софтуер стават доста приятни за каране на много приличен разход.
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • #27
                          Има една приказка
                          "Не е толкова важно колко ти е мощна колата, по-важно е колко ти е празна главата"
                          Alfa Corse - Art of racing

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                            ГТВ-то печели, не стига,че ходовата част е по- издържлива и по ефтина, но и е в пъти по-сигурно за безопасността на пътниците. За справка погледнете краштеста на 156.
                            Ами, дай да видим краштеста на ГТВ, та да видим колко пъти е по-сигурно.
                            2014: Deutschland über alles

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                              Ами, дай да видим краштеста на ГТВ, та да видим колко пъти е по-сигурно.
                              Иди в моргата на Яворчо, там има 4-5, сам ще си направиш извода, или погледни на третата снимка при този челен удар купето не е мръднало, а скороста е била над 100км/ч и ако ти прави впечатление челното стъкло е здраво и вратата се затваря, седалките и волана не са мръднали. За съжаление няма, или поне аз не намирам краштест на ГТВ. А краштеста на 156 сигурно си го гледал, но пак ще постна линк, и това огъване е със скорост по-малка от 60км/ч Има причина ГТВ-то да е с близо 200кг по-тежко от 156-ца http://www.youtube.com/watch?v=U2xyuZLP_Dc
                              А има един колега с ник "crashtest" от Бургас, миналата година спря със 156-цата в една кола с около 25км/ч, чукна бронята под десния фар, уж на външен вид само козметика, броня с лека дупка+счупен фар..., 5 минути по-късно съзря, че ръба на шофьорката врата стърчи 2пръста над тавана, а капака на багажника е дал такъв диагонал, че му струва около 800-1000 лв стенд да изправят осукванията на купето. Истината е, че 156 са кашкавал, няма какво да се залъгваме, дано на никой да не му се случва да разбере.

                              п.с. И моля не ми скачайте като собственици на 156, преди година я продадох, но пак мисля да купувам една. Нищо, че е кашкавалена.
                              Attached Files
                              Last edited by Доко; d.m.y г., 03:46.

                              Comment


                              • #30
                                Не, че искам да споря с теб, но за пасивната сигурност на една кола не може да се съди от снимки или от видяното по моргите. Аз съм се блъскал със 145-ца (по-лека и от 156) в стълб със скорост 150 км/ч. и напрактика без спирачен път, обаче катастрофата не беше в недеформируема преграда, както на тестовете на euroncap, а и беше под различен ъгъл... След удара вратите също се затваряха, но двг. и скоростите бяха на 30 м.от колата, пак не както на краш-теста на 156. Аз бях без драскотина, но не мога да кажа, че 145 е по-сигурна от 156. За да може да се направи реално сравнение на устойчивостта на 2 шасита, критериите трябва да са еднакви, но досега не знам да има по-нов модел кола, който да не е доста по-сигурен от по-стария, а ГТВ е бая стар модел.
                                2014: Deutschland über alles

                                Comment

                                Working...
                                X