Известие

Collapse
No announcement yet.

Ход на буталото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ход на буталото

    Проиzводителите на коли напоследък се иЗхитриха и продават едни и сащи мотори на раЗлични цени. Например Алфа 1.6 и 1.8, БМВ 316 и 318, Мерцедес 500 и 55АМГ и т.н. Мотора е сащия с друг вал и раЗличен ход на буталото. Интересно ми е какво точно говори За по големия ход на буталото и какво против него. Ясно е, че въртящия момент е по голям, но има ли други предимства

  • #2
    но и по-бавно набира обороти

    освен това при алфа 1.6 и 1.8 ТС, разликата не е само в това
    1.8 има ВИС, а 1.6 няма
    24 коня разлика не се правят само с ход на бутало
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

    Comment


    • #3
      24 коня разлика не се правят само с ход на бутало Wink.....
      валка това не е продукт на бате бил бре мое и пове4е дори да се дигне 4е дори и без да се промени хода

      Comment


      • #4
        Има предимства. Ако вземеш вал с по-дългия ход и къси биели можеш да си напарвиш мотора с по-голям обем . Така правят и с Жигулите от 1200 на 1600.
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #5
          да де ама каква е разликата.

          Новия ще е с по-голям обем, но няма ли да е по-тромав.

          (май казах глупост, ама така предполагам)

          Comment


          • #6
            Чисто практически: Знам един жигулатор преправян по тази схема и никак не е тромав, но по него и са правени и много други неща и му се губи края
            Alfa Romeo 75 24V

            Comment


            • #7
              Няма ли да пострада компресията от вал с по-дълъг ход и къси биели ?
              Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

              Comment

              Working...
              X