Известие

Collapse
No announcement yet.

Dedra 8v turbo...мнения, съвети...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Dedra 8v turbo...мнения, съвети...

    Здравейте колеги, изпадна ми дедра 2.0 8кл. турбо 162 кончета за прилични пари, но ме интересува дали са им относително здрави двигателите, какви са им най-честите проблеми, за какво да се оглеждам като купувам и такива други неща...

    Благодаря за отговорите предварително!
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

  • #2
    Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
    Здравейте колеги, изпадна ми дедра 2.0 8кл. турбо 162 кончета за прилични пари, но ме интересува дали са им относително здрави двигателите, какви са им най-честите проблеми, за какво да се оглеждам като купувам и такива други неща...

    Благодаря за отговорите предварително!
    Колега, по-добре си задай въпроса в Ланчия форума. Там ще ти отговорят най-изчерпателно.
    http://www.lancia-bg.com/forum/
    Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX

    Comment


    • #3
      Благодаря колега, но и там съм пуснал разбирасе.
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • #4
        за какви пари ти е изпаднала,ако не е тайна?
        Коя година се води?
        Мотора е сравнително здрав,като правя аналогия с Т.С и доста по-некапризен от към електроника и т.н.
        поддръжката като цяло не е кой знае какво,частите са на поносими цени

        Е да не забравяме че са доста стари коли вече, и има голяма вероятност турбото да е "свършило"-там вече не е много евтино
        Last edited by abart_; d.m.y г., 15:01.
        146 Turbo

        Comment


        • #5
          За турбото, работата е ясна, него ще го погледна, стига да е на относително достъпно място. Въпросът ми е и за слабите места на колата - окачване ли ще е , скорости ли ще са, по двигателя за какви характерни неща да се ослушвам.

          П.П. Колега благодаря за отговора! ОТ 3-те форума - тунинг.бгт ланчия форума и нашият само ти ми отговори до сега!
          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
            За турбото, работата е ясна, него ще го погледна, стига да е на относително достъпно място. Въпросът ми е и за слабите места на колата - окачване ли ще е , скорости ли ще са, по двигателя за какви характерни неща да се ослушвам.

            П.П. Колега благодаря за отговора! ОТ 3-те форума - тунинг.бгт ланчия форума и нашият само ти ми отговори до сега!
            Турбото е на достъпно място-точно зад водния радиатор,но с гледане незнам дали ще разбереш в какво състояние е!

            Инъче Дедра/Делта2, Типо/Темпра, 145/6 са на една платформа-така че имат доста сходни работи Мисля в тоя раздел имаше тема за взаимозаменяемите части

            Окачването им е ПОЧТИ 1:1,т.е евтино и здраво
            Ск.кутия е с шпер,така че на пробното каране обърни внимание как работи че си е цифра 2-ра ръка.

            За мотора се услушвай най-вече за тракащи биелни лагери,че страдат от това. Инъче пък има потенциал в него

            другите неща са като за всяка друга кола-външен вид,състояние на салона и т.н.......

            Това накратко, и все пак всичко е относително и зависи за к'ви пари става въпрос цялата работа
            146 Turbo

            Comment


            • #7
              Бе моята Дедра беше само 1,6 90 к.с. , ама ми разгони фамилията от ремонти и все глупости. Лично аз не съм доволен от тези коли, а щом е 8V значи колата е преди 1995, което значи че може да очакваш пълен комплект мизерии. На тези години тръгват доста сериозно и разни задни калници, подове и т.н. По-добре не си вкарвай таралеж в гащите, че ще я връщаш на вторични след някоя годинка и бая похарчени пари за поддръжка.
              Giulietta 1,6 JTDm 2013
              156 SW 1,9 JTD 2003

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
                Турбото е на достъпно място-точно зад водния радиатор,но с гледане незнам дали ще разбереш в какво състояние е!

                Инъче Дедра/Делта2, Типо/Темпра, 145/6 са на една платформа-така че имат доста сходни работи Мисля в тоя раздел имаше тема за взаимозаменяемите части

                Окачването им е ПОЧТИ 1:1,т.е евтино и здраво
                Ск.кутия е с шпер,така че на пробното каране обърни внимание как работи че си е цифра 2-ра ръка.

                За мотора се услушвай най-вече за тракащи биелни лагери,че страдат от това. Инъче пък има потенциал в него

                другите неща са като за всяка друга кола-външен вид,състояние на салона и т.н.......

                Това накратко, и все пак всичко е относително и зависи за к'ви пари става въпрос цялата работа
                Тази кола няма шпер
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Тази кола няма шпер
                  Дедра турбо без шпер-сигурен ли си ?

                  Мойта си имаше
                  146 Turbo

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Тази кола няма шпер
                    Я пак си помисли какъв е този кръгъл цилиндър който излиза от страната на дясната полуоска от кутията и полуоската влиза в него.
                    Отговор - виско шпер

                    П.П.Лично аз незнам да има Дедра 2.0 Турбо и.е. без кутията да има виско шпер,освен ако не е сменяна по някаква причина
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Comment


                    • #11
                      Добре колега, тъй като виждам, че имаш дедра турбо макар и 16кл. предполагам, че си по-наясно. Би ли ми казал какви са му болежките на този мотор и евентуално как да ги открия, и не само за мотора де - скорости евентуално, нещо по електрониката. За момента ми се стори, че всичко по-колата работи(никакви лампи не остават да светят), но все пак за какво да се оглеждам...?
                      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                      Comment


                      • #12
                        най-важното е да преслушаш мотора откъм картера за тракащи шумове, тоест да няма проблем с биелни лагери.
                        От много душмания и пробег страдат и биелните и основните лагери а от тях заминава коляновия вал.
                        Също така и дръпни щеката за масло и виж да не пуши оттам, също от ауспуха да не пуши синеещо при каране, някой след теб да гледа.

                        Иначе като се направи е супер изгодна турбо-бегачка
                        Last edited by ICI; d.m.y г., 02:46.

                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube
                        evo2 600

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ivanko_rs Покажи съобщение
                          Я пак си помисли какъв е този кръгъл цилиндър който излиза от страната на дясната полуоска от кутията и полуоската влиза в него.
                          Отговор - виско шпер

                          П.П.Лично аз незнам да има Дедра 2.0 Турбо и.е. без кутията да има виско шпер,освен ако не е сменяна по някаква причина
                          Абе има разлика м/у виско муфа и шпер диференциал ма карай,аз не разбирам и няма да се изказвам,сори сгреших
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            шпер диференциал е общото понятие за самоблокиращ диференциал, бил той виско, торсен или clutch type

                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube
                            evo2 600

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Абе има разлика м/у виско муфа и шпер диференциал ма карай,аз не разбирам и няма да се изказвам,сори сгреших
                              Заяждане ли усещам ?!?
                              Или самоизтъкване......

                              Защото не виждам друг смисъл в постовете,особенно пък свързани с темата
                              146 Turbo

                              Comment

                              Working...
                              X