If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Какво ще препоръчате тогава против тракане при палене 0 /40 или 5 /40. Сега съм с 10/40 голд ама сутрин доста си потщраква . Мислех да сложа 15 /40
някой е открил вече топлата вода я кажете бързо, че шей се невиди и кочината
Това тракане при палене не е ли по-вероятно да е вариатор?
Май само ти не си разбрал какъв боклук е ARAL. няма нищо общо с истинския. Слагайте Selenia 10W40 и не се притеснявайте, а тракането - не е в маслото причината, нали?
Май само ти не си разбрал какъв боклук е ARAL. няма нищо общо с истинския. Слагайте Selenia 10W40 и не се притеснявайте, а тракането - не е в маслото причината, нали?
Ти как разбра че е боклук, на вкус ли не ти хареса а и от къде знаеш аз от къде си купувам маслото а?
А бе извинявай ама с риск да наруша добрия тон
"Гледай си работата, мистър спец, капиш "
Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
Май само ти не си разбрал какъв боклук е ARAL. няма нищо общо с истинския. Слагайте Selenia 10W40 и не се притеснявайте, а тракането - не е в маслото причината, нали?
Абе тва че не е тракането от маслото спорна работа. Ако не е от варятор има вероятност да поутихне сутрин с 10-40 или 5-40
Май само ти не си разбрал какъв боклук е ARAL. няма нищо общо с истинския. Слагайте Selenia 10W40 и не се притеснявайте, а тракането - не е в маслото причината, нали?
Ти как разбра че е боклук, на вкус ли не ти хареса а и от къде знаеш аз от къде си купувам маслото а?
А бе извинявай ама с риск да наруша добрия тон
"Гледай си работата, мистър спец, капиш "
Ти ако го опитваш на вкус твой проблем. Аз имам приятели, занимаващи се със смазочни продукти и на едро и на дребно и те са доста по-голями спецове от теб щото най-малкото с това си изкарват хляба
Благодаря за съветите. Сменян ми е вариатора но след седмица работа и се почна пак /при палене/ така че си мисля , че проблема е в налягането на маслото /нямам как да го видя, колко е /.
Ще направя следното
1. Сменям с 0/40
2. Скъп Филтър
3. Евентуално опит за почистване цедката на масл. помпа
Или бягам в друг коридор май
Други предложения
п.с. Сега маслото ми е Селения голд 10/40 3к и не го харчи.
97' Alfa Romeo 146 1.6 TS
.....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....
Колега, що се хабиш ? Сипи си същото масло или 20К, пък за тракането - малко повече ще усилваш музиката
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Пак се осира темата с глупости
Или пишете като хората или четете само
Може да трака от много неща
Слагайте масла с вискозитет, какъвто го дават производителите на колите и купувайте масла от проверени места Така ще изключите момента с неподходящо масло
Какво ще препоръчате тогава против тракане при палене 0 /40 или 5 /40. Сега съм с 10/40 голд ама сутрин доста си потщраква . Мислех да сложа 15 /40
някой е открил вече топлата вода я кажете бързо, че шей се невиди и кочината
При мен почукваха клапани на една стара кочина,сипах и Liqui moly полусинтетика /преди това я карах с минерално от същата марка/ и заспа,клапаните утихнаха /не изцяло естествено,но имаше осезаема разлика/ и нямах проблеми с пресичане на маслото и др.
Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95
При мен пък започнаха да чукат клапаните сутрин за секунда откакто застудя времето
То самия ти си посочил причината за тракането -> "откакто застудя времето".
Слагаш масло с по-ниска първа цифра за да е с необходимия вискозитет при студено време.
Най-вероятно си с 15W-40.... подменяш го с 10W-40 примерно и спира тракането.
Има една тема за маслата и тяхните свойства в един друг форум... там са добре описани нещата. Тука не знам дали има подобна... може да се потърси.
То самия ти си посочил причината за тракането -> "откакто застудя времето".
Слагаш масло с по-ниска първа цифра за да е с необходимия вискозитет при студено време.
Най-вероятно си с 15W-40.... подменяш го с 10W-40 примерно и спира тракането.
Има една тема за маслата и тяхните свойства в един друг форум... там са добре описани нещата. Тука не знам дали има подобна... може да се потърси.
Мда... така си е по характеристики няма спор.. Би следвало да е годно до тази темепература. Но дали в действителност е така?
Щом се споделя, че проблема е откакто застудя явно не си отговаря на спецификацията или е загубили свойствата си вече.
Моторите на момите ни май имат малко по-високи изиствания към маслото... вариатор, повдигачи и.... минерално масло ?!?! Малко не се връзват нещата... ще трака и още как.
Мда... така си е по характеристики няма спор.. Би следвало да е годно до тази темепература. Но дали в действителност е така?
Щом се споделя, че проблема е откакто застудя явно не си отговаря на спецификацията или е загубили свойствата си вече.
Моторите на момите ни май имат малко по-високи изиствания към маслото... вариатор, повдигачи и.... минерално масло ?!?! Малко не се връзват нещата... ще трака и още как.
Не съм съгласен - минералното става малко по-гъсто и в първия момент на палене може да потрака, но след това ... А и температурите не са падали толкова ниско все пак.
Друг е въпросът за марката масло
Момчета,слагайте маслата дето са препоръчани,първо ако ви тропа,нали знаете:биелни лагери,вариатор...
Да знаете,че няма отърване.Колкото за Арала,чудесно масло е,но за коляновите валове на Ауди и Фолксваген.Нашите са със стоманени валове и изобщо не става.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment