Известие

Collapse
No announcement yet.

Измиване на двигател

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    днес доиде един клиент с 155 1.8 туин спарк на газ 4овека решил да си измие мотора 4е му бил мръсен оба4еее послеееее лелеее маико ни газ ни бензин първо запалил после аре на газ оба4е детонация извежда дебитомера и кутията за въздух извън строя защитната клапа е смляна изпарителя е със скъсана мембрана и пробит кабел на високото напрежение е довел до токов удар към комутатора за газ/бензин(които също е извън строя) и вси4ки останали поразииии теи 4е ако пък имате газ за нищо не света не си мииите ДВГ-тата щото после....................

    Comment


    • #17
      Влязло е вода около свещите.Наистина е проблем работата на мотора след измиване.Трябва да се свали капака,кабелите и да се попие водата Патил съм
      Аlfa 164 Super 2.5TD

      Comment


      • #18
        Ако беше с газово инжекционнченце нямаше да има бум. Ако си беше увил бобинките и другите капризни неща с найлонченце нямаше да има малки светлинки и сега да пишем..... играчка плачка. [/quote]

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Nikiboy
          Ако беше с газово инжекционнченце нямаше да има бум. Ако си беше увил бобинките и другите капризни неща с найлонченце нямаше да има малки светлинки и сега да пишем..... играчка плачка.
          [/quote]
          Пак щеше да има БУМ, ама сигурно щетите щяха да са по-леки
          Тя е гръмнала от утечка, не от бедна смес
          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от valjo
            ... ще запали - с 16 свещи - ега се една запали ....
            Вальо, тва да не V8 Twin Spark

            От 8 свещи ще палнат поне половината, ама ще работи като сенокосачка
            sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Dodo 155
              Първоначално публикувано от valjo
              ... ще запали - с 16 свещи - ега се една запали ....
              Вальо, тва да не V8 Twin Spark

              От 8 свещи ще палнат поне половината, ама ще работи като сенокосачка

              клапани свещи се тая ))
              тва като оня виц за правия ъгъл ....
              '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
              '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
              '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

              Comment


              • #22
                Преди време попаднах на някакви ръководства на Крайслер и там пишеше-мотора се мие единствено когато се налага за ремонт,естествена консервация /бяха за някаква стара кочина де,но.../,иначе ако твърдо си решил да го миеш завии бобините и след това всички кабели яко продухване с въздух,но моя съвет е карай си и не мий
                Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                Comment


                • #23
                  Ако искате да ви напиша цяла енцикплопедия за миенето на двигатели и коли

                  Та за двигателя;

                  1. Двигателя никога НЕ СЕ мие ТОПЪЛ или загрял---> ЗАКОН

                  2. Никога не се мие с паро или водоструика...или ако използваш такива то поне от 60-70см пръскай....за да не плаче майка после.

                  3. Използвай само доказани препрати, специално предназначени за тази цел...във ВантоТреид имат препарата на Тутела, специално за Алфа мисля беше 7лв. някъде. С него можеш да измиеш доста двигатели.

                  4.Всичко ще е електроника да се обвие с пликове, така че да не може да проникне вода....при мене този процес беше доста сложен

                  5.Подсушаваш добре и след това го оставяш да изсъхне добре с отворен преден капак за няколко часа.

                  6. Никога не давай на друг да ти мие двигателя

                  Eто двигателите на част от Рудолф Повер Теам...







                  sigpic
                  Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                  " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                  "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                    днес доиде един клиент с 155 1.8 туин спарк на газ 4овека решил да си измие мотора 4е му бил мръсен оба4еее послеееее лелеее маико ни газ ни бензин първо запалил после аре на газ оба4е детонация извежда дебитомера и кутията за въздух извън строя защитната клапа е смляна изпарителя е със скъсана мембрана и пробит кабел на високото напрежение е довел до токов удар към комутатора за газ/бензин(които също е извън строя) и вси4ки останали поразииии теи 4е ако пък имате газ за нищо не света не си мииите ДВГ-тата щото после....................
                    Аз редовно си мия двигателя и нямам никакви проблеми без да пакетирам нищо преди това. Май сами ще си отговорите защо така се е случило с тая 155. Всеки почти иска газова уредба, ама ако може най-евтината, а за смяна на кабели - е ако може от най, най-евтините, при условие, че изобщо се реши на това. А и не трябва да забравяте, че повечето симулатори не са уплътнени с/у влага и намокриш ли ги започват да пускат и газ и бензин - и ето ти поразията.
                    Alfa 33S16V Permanent 4

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ALFA33S16V
                      Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                      днес доиде един клиент с 155 1.8 туин спарк на газ 4овека решил да си измие мотора 4е му бил мръсен оба4еее послеееее лелеее маико ни газ ни бензин първо запалил после аре на газ оба4е детонация извежда дебитомера и кутията за въздух извън строя защитната клапа е смляна изпарителя е със скъсана мембрана и пробит кабел на високото напрежение е довел до токов удар към комутатора за газ/бензин(които също е извън строя) и вси4ки останали поразииии теи 4е ако пък имате газ за нищо не света не си мииите ДВГ-тата щото после....................
                      Аз редовно си мия двигателя и нямам никакви проблеми без да пакетирам нищо преди това. Май сами ще си отговорите защо така се е случило с тая 155. Всеки почти иска газова уредба, ама ако може най-евтината, а за смяна на кабели - е ако може от най, най-евтините, при условие, че изобщо се реши на това. А и не трябва да забравяте, че повечето симулатори не са уплътнени с/у влага и намокриш ли ги започват да пускат и газ и бензин - и ето ти поразията.
                      Абре ако не спазваш нещата написани в предния ми пост, се получава точно това....НЕ Сравнявай двигател в който няма почти никаква електроника с някой който е претъпкат с такава...моя двигател ако го измия без да изолирам поливината неща и ако го мина с паростройка след това със сигурност няма да запали и щетите ще са огромни...ТАКА , че не пиши глупости от сорта, че няма смисел да се пакетира нищо преди това...и аз като си мия двигателя на Мотокара нищо не пакетирам
                      sigpic
                      Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                      " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                      "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от KGB
                        и аз като си мия двигателя на Мотокара нищо не пакетирам
                        хаха, и аз така
                        sigpic
                        === 75 1.8 T '86 ===
                        === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                        If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от KGB
                          Първоначално публикувано от ALFA33S16V
                          Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                          днес доиде един клиент с 155 1.8 туин спарк на газ 4овека решил да си измие мотора 4е му бил мръсен оба4еее послеееее лелеее маико ни газ ни бензин първо запалил после аре на газ оба4е детонация извежда дебитомера и кутията за въздух извън строя защитната клапа е смляна изпарителя е със скъсана мембрана и пробит кабел на високото напрежение е довел до токов удар към комутатора за газ/бензин(които също е извън строя) и вси4ки останали поразииии теи 4е ако пък имате газ за нищо не света не си мииите ДВГ-тата щото после....................
                          Аз редовно си мия двигателя и нямам никакви проблеми без да пакетирам нищо преди това. Май сами ще си отговорите защо така се е случило с тая 155. Всеки почти иска газова уредба, ама ако може най-евтината, а за смяна на кабели - е ако може от най, най-евтините, при условие, че изобщо се реши на това. А и не трябва да забравяте, че повечето симулатори не са уплътнени с/у влага и намокриш ли ги започват да пускат и газ и бензин - и ето ти поразията.
                          Абре ако не спазваш нещата написани в предния ми пост, се получава точно това....НЕ Сравнявай двигател в който няма почти никаква електроника с някой който е претъпкат с такава...моя двигател ако го измия без да изолирам поливината неща и ако го мина с паростройка след това със сигурност няма да запали и щетите ще са огромни...ТАКА , че не пиши глупости от сорта, че няма смисел да се пакетира нищо преди това...и аз като си мия двигателя на Мотокара нищо не пакетирам
                          Петко само да те светна че 33 16в има доста електроника под предния капак а и половината релета са там А колкото до миенето според мен няма нищо страшно поне от моя скромен опит на мивкаджия 2 години знам За целия този период само една кола не запали и беше Ауди а съм измил моторите на доста коли Ако се опаковат някои неща няма проблем мийте смело апа дизелите да не говориме
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #28
                            Оказва се, че баш "най-светнатите" не знаят, че ALFA 33S16V Permanent 4 има три компютъра, което естествено НЕ Е електроника! Нали KGB???
                            Alfa 33S16V Permanent 4

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ALFA33S16V
                              Оказва се, че баш "най-светнатите" не знаят, че ALFA 33S16V Permanent 4 има три компютъра, което естествено НЕ Е електроника! Нали KGB???
                              3 компютъра да не би да си сложил електроника от новата седмица на БМВ ?
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #30
                                едното е 486ца ?
                                '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                                '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                                '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                                Comment

                                Working...
                                X